MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
wibro schreef:
Een van de data die ik zou willen prikken is zaterdag 11 oktober omdat er dan in Nijmegen in de Augustijnenstraat een CD/platenbeurs is.

Dan zou ik zeker ook even naar een instore optreden van Revere in Kroese komen kijken en dan ben ik ook even op de meeting

Het is nog nergens officieel aangekondigd maar dit zal zo rond 16.00 uur plaats gaan vinden.

En gezien de band een groot deel van hun succes in Nederland aan deze site te danken heeft is dat toch wel een bijzonder leuk extraatje lijkt me.

Stel je je er dan zo iets bij voor: REVERE - Keep This Channel Open (Acoustic instore at Velvet Records) - YouTube

Overigens moet ik dan ook wel even richting cd/platenbeurs die dag lijkt me zo

Nooit weg, zo'n Instore optreden. Je moet wel een beetje vroeg komen, anders sta je helemaal achteraan. Diverse optredens gezien in Kroese van o.a. Allah-Las en Eefje de Visser. Vooral Eefje was erg goed.

Music Meeting Nijmegen.

11 oktober
- wibro

Er volgen minimaal nog 2 alternatieve data.

Ik beloof niets, behalve als Eefje ook komt, maar ik denk dat ik wel meega.

Ik ben er in de instore ook bij (nee ga niet meezingen) dat moet al voldoende zijn Slowgaze

wibro schreef:
Nooit weg, zo'n Instore optreden.

Is voor een afwisselend programma natuurlijk wel zo leuk zeker ook als er een cd/platenbeurs is die dag.

Ik denk dat je bij deze band niet zo heel vroeg hoeft te komen om vooraan te kunnen staan. Bekend op deze site wellicht en daarbuiten valt het nog wel mee

16.00 uur dus en Kroese zal binnenkort zelf ook wel wat reclame gaan maken hiervoor.

Casartelli (moderator)
Music Meeting Nijmegen

11 oktober (inclusief cd-beurs en instore van bepaalde MuMe-cultband)
- wibro
- Casartelli

Music Meeting Nijmegen

- wibro
- Casartelli
- deric raven ( waarschijnlijk wat later in de middag, pak om 20.00 uur nog een concert mee).

Ik wil wel komen, maar het concert hoef ik eigenlijk niet heen.. als er die dag ook mensen komen die dat ook wel geloven en gedurende die tijd ergens een biertje/ander drankje willen doen dan kan ik die dag ook wel.

Music Meeting Nijmegen

- wibro
- Casartelli
- deric raven ( waarschijnlijk wat later in de middag, pak om 20.00 uur nog een concert mee).
- vigil (met zeer grote zekerheid)

The Scientist schreef:
Ik wil wel komen, maar het concert hoef ik eigenlijk niet heen.. als er die dag ook mensen komen die dat ook wel geloven en gedurende die tijd ergens een biertje/ander drankje willen doen dan kan ik die dag ook wel.
Voor de Music Meeting geldt; vrijheid- blijheid. Niets moet. We spreken wel af op welk tijdstip we bij aanvang elkaar ontmoeten en in welk café we na afloop gezamenlijk een biertje gaan drinken of gaan eten. In de tussentijd kan ieder zijn programma invullen.

Misterfool
[quote]vigil schreef:
Music Meeting Nijmegen

- wibro
- Casartelli
- Misterfool(ovb)

Dat snap ik en juich ik ook ten volle toe .. maar ik vind het een beetje zonde een tijd te reizen en het om half 4 voor gezien te houden... Mijn ervaring met vorige meetings was dat het tot een uur of middernacht (of veel later) nog gezellig was.. Ik herinner me een nachtje poker, Captain Beefheart en Dead Kennedys dat ooit een groot succes was...

En als enige ergens een biertje gaan drinken is ook niks, daarom inventariseer ik dus even of ik de enige ben

Casartelli (moderator)
The Scientist schreef:
Dat snap ik en juich ik ook ten volle toe .. maar ik vind het een beetje zonde een tijd te reizen en het om half 4 voor gezien te houden... Mijn ervaring met vorige meetings was dat het tot een uur of middernacht (of veel later) nog gezellig was.. Ik herinner me een nachtje poker, Captain Beefheart en Dead Kennedys dat ooit een groot succes was...

En als enige ergens een biertje gaan drinken is ook niks, daarom inventariseer ik dus even of ik de enige ben

Even voor de goede orde: de enige concerten tot nu toe zijn toch een (niet bij naam genoemd) concert van deric raven in de avond waar hij vooralsnog als enige heengaat en een instore van Revere van waarschijnlijk minder dan een half uurtje. Om dat laatste hoeft het toch niet over te gaan?

minder dan een half uurtje? oh ok, mijn ervaring met instore-concerten is anders, maar dan is het geen probleem nee

Het is gewoon in een platenzaak, inderdaad 25 a 30 minuten

En niet full force met de volledige band van 7 man/vrouw maar akoestisch met ongeveer 2-4 bandleden (nu nog niet zeker hoeveel precies).

Het concert van die avond waar deric raven het over heeft is een optreden waarvoor je uitgenodigd moet zijn

Ik hoef dat optreden ook niet per se te zien, dus ik kan best met je mee gaan, Jelle.

Casartelli (moderator)
Komaan Rick, jij hoeft je liefde voor Revere echt niet op te offeren omdat de band voor Jelle toevallig een te lage P-factor heeft...

rock-rick schreef:
Ik hoef dat optreden ook niet per se te zien, dus ik kan best met je mee gaan, Jelle.

Voor mij hoeft het ook niet. Ik had gehoopt zoals de vorige keer op een middagje platenzaken bezoeken.

Voor de mensen die problemen hebben met begrijpend lezen: dat optreden is hooguit een half uurtje en is *in* een platenzaak. Kan dus prima samengaan met plaatjes kopen lijkt me zo.

Och, Casper, ik wil mijn diepgaande liefde voor Revere best even opzij zetten hoor. Ik heb ze toch al 65 keer live gezien.

DjFrankie (moderator)
11 Oktober is juist de dag die mij niet uitkomt, anders was ik 's avonds ook naar Revere gegaan.
Die dag zowel 's middags als 's avonds een verjaardag.

The Scientist schreef:
Ik herinner me een nachtje poker, Captain Beefheart en Dead Kennedys dat ooit een groot succes was...

Haha, dit was een mooie meeting. Maart 2007, Den Bosch. Dronken lieden over de pooltafel. En daarna pokeren bij Paalhaas die half Trout Mask Replica meepraat.

DjFrankie schreef:
11 Oktober is juist de dag die mij niet uitkomt, anders was ik 's avonds ook naar Revere gegaan.
Die dag zowel 's middags als 's avonds een verjaardag.

Oh ja, ook ik zal er waarschijnlijk niet bij zijn. Ben dat weekend 5 jaar samen met m'n vriendin dus om dan het halve weekend de hort op te gaan is ook weer wat.

Neem haar mee dan. Vast ook leuk voor haar.

Ja, dat zal ze vast enig vinden. Hele dag platenzaken aflopen en luisteren naar een band waar ze niet in geïnteresseerd is. Weet ik zeker dat we de 10 jaar niet gaan halen .

En daarna gezellig pokeren om, ehh met je vriendin.

Graf, misschien is dat nieuwe programma op RTL 7, Meer voor Mannen, wat voor je

Music Meeting Nijmegen

- wibro
- Casartelli
- Misterfool(ovb)
- Vleertje (fietst ook wel naar de stad en is in voor een drankje)

tangmaster
Music Meeting Nijmegen

- wibro
- Casartelli
- Misterfool(ovb)
- Vleertje (fietst ook wel naar de stad en is in voor een drankje)
- tangmaster (ovb)

Gast
geplaatst: vandaag om 19:29 uur

geplaatst: vandaag om 19:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.