De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting
zoeken in:
0
geplaatst: 7 oktober 2014, 18:59 uur
Music Meeting Nijmegen
11 oktober (inclusief cd-beurs en instore van bepaalde MuMe-cultband)
- wibro (liever niet)
- Casartelli
- deric raven ( waarschijnlijk wat later in de middag, pak om 20.00 uur nog een concert mee).
- vigil (met zeer grote zekerheid)
- Vleertje (fietst ook wel naar de stad en is in voor een drankje)
- tangmaster (Kan ik dus niet)
- WILDE_FRANS (met het voorbehoud dat ik zin heb om te komen; het lijkt me alleen maar vervelend als ik kom opdraven en dan vier uur lang weemoedig de verte in staar)
edit;
Er is dat week-end ook nog kermis in Nijmegen. Grote kans dat de kroegen vol zitten.
25 oktober
- wibro
- DjFrankie
_misterfool
- Scientist
- WILDE_FRANS (had ik maar een andere gebruikersnaam)
- madmadder
1 november
- wibro (zeker wel)
- DjFrankie (alleen de middag)
- Scientist
- Misterfool
- rock-rick
- WILDE_FRANS
- madmadder
- deric raven
- tangmaster
11 oktober (inclusief cd-beurs en instore van bepaalde MuMe-cultband)
- wibro (liever niet)
- Casartelli
- deric raven ( waarschijnlijk wat later in de middag, pak om 20.00 uur nog een concert mee).
- vigil (met zeer grote zekerheid)
- tangmaster (Kan ik dus niet)
- WILDE_FRANS (met het voorbehoud dat ik zin heb om te komen; het lijkt me alleen maar vervelend als ik kom opdraven en dan vier uur lang weemoedig de verte in staar)
edit;
Er is dat week-end ook nog kermis in Nijmegen. Grote kans dat de kroegen vol zitten.
25 oktober
- wibro
- DjFrankie
_misterfool
- Scientist
- WILDE_FRANS (had ik maar een andere gebruikersnaam)
- madmadder
1 november
- wibro (zeker wel)
- DjFrankie (alleen de middag)
- Scientist
- Misterfool
- rock-rick
- WILDE_FRANS
- madmadder
- deric raven
- tangmaster
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 oktober 2014, 22:28 uur
Bij eerdere meetings liep het vaak storm tot een week van tevoren en daarna liep het aantal aanmeldingen ineens drastisch terug. Voor aankomende zaterdag hebben we terugloop al gehad; de stormloop kan nu beginnen.
Enfin, ik zij de gek zal om 13:47 met de trein in Nijmegen arriveren, daarna wat op de muziek/boekenbeurs in de Augustijnenstraat, rond vier uur in de Velvet, daaromheen ook in andere platenzaken rondhangen en op gezette tijd een drankje en hapje nemen. Wie later aan wil sluiten en even een telefoonnummer wil uitwisselen: stuur gerust een pm
Enfin, ik zij de gek zal om 13:47 met de trein in Nijmegen arriveren, daarna wat op de muziek/boekenbeurs in de Augustijnenstraat, rond vier uur in de Velvet, daaromheen ook in andere platenzaken rondhangen en op gezette tijd een drankje en hapje nemen. Wie later aan wil sluiten en even een telefoonnummer wil uitwisselen: stuur gerust een pm

0
geplaatst: 7 oktober 2014, 22:31 uur
Ja ik wil!
Misschien wel zo aardig om even te vermelden dat ik ook van de partij zal zijn in hetzelfde rondje als mijn boven dan wel onderbuurman (afhankelijk van uw instelling)
Misschien wel zo aardig om even te vermelden dat ik ook van de partij zal zijn in hetzelfde rondje als mijn boven dan wel onderbuurman (afhankelijk van uw instelling)
0
geplaatst: 8 oktober 2014, 09:22 uur
Gezien de vaste bezoekjes van Revere aan de diverse Velvet winkels de laatste jaren een logische verspreking 

0
geplaatst: 8 oktober 2014, 09:42 uur
Ik had nog ergens in m'n achterhoofd dat ik heel misschien ook van de partij zou kunnen zijn a.s. zaterdag, maar ik heb voor vrijdagavond in een veel te duur restaurant een tafeltje gereserveerd dus daarna is het geld op vrees ik
.
Iedereen veel plezier, en doe de groeten aan Revere.
.Iedereen veel plezier, en doe de groeten aan Revere.
0
geplaatst: 8 oktober 2014, 09:55 uur
GrafGantz schreef:
Ik had nog ergens in m'n achterhoofd dat ik heel misschien ook van de partij zou kunnen zijn a.s. zaterdag, maar ik heb voor vrijdagavond in een veel te duur restaurant een tafeltje gereserveerd dus daarna is het geld op vrees ik
..
.. Ja nog bedankt voor de uitnodiging

0
geplaatst: 8 oktober 2014, 09:57 uur
Oh ja, ik vergat er bij te vermelden dat het een sjiek restaurant is omdat vigil en ik 5 jaar een stelletje zijn.
0
geplaatst: 10 oktober 2014, 15:25 uur
Ik ben er bij de 11e.. althans bij Revere in de Kroese. Maar aangezien mijn vriendin en ik het huiskamerconcert later die avond organiseren, zal het daarbij blijven denk ik.
Er zijn nog wat plekjes vrij, dus mocht je geïnteresseerd zijn, stuur ff een pm.
Er zijn nog wat plekjes vrij, dus mocht je geïnteresseerd zijn, stuur ff een pm.
0
geplaatst: 10 oktober 2014, 16:37 uur
Ik wil er morgen in Nijmegen ook bij zijn. Hebben jullie ook een ontmoetingspunt aan het begin? Ik wil er in ieder geval vanaf een uur of 2 of half drie zijn. Anders moet ik jullie zoeken op de platenbeurs.
Ik kom niet echt voor de platenbeurs en dat optreden bij Kroese, maar om forumleden te ontmoeten. Even naar een café gaan misschien met een paar van jullie lijkt me ook leuk.
Ik kom niet echt voor de platenbeurs en dat optreden bij Kroese, maar om forumleden te ontmoeten. Even naar een café gaan misschien met een paar van jullie lijkt me ook leuk.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 10 oktober 2014, 16:50 uur
TAFKAP schreef:
Ik wil er morgen in Nijmegen ook bij zijn. Hebben jullie ook een ontmoetingspunt aan het begin? Ik wil er in ieder geval vanaf een uur of 2 of half drie zijn. Anders moet ik jullie zoeken op de platenbeurs.
Ik kom niet echt voor de platenbeurs en dat optreden bij Kroese, maar om forumleden te ontmoeten. Even naar een café gaan misschien met een paar van jullie lijkt me ook leuk. Ik denk dat de meeste op 1 November komen TAFKAP
0
geplaatst: 10 oktober 2014, 18:37 uur
Ik heb besloten morgen er een sportief dagje uit van te maken. Ik ga een herfstwandeling maken van 40 km door het heuvelland vanuit Berg en dal. Op 1 november maak ik er ook een dagje uit van, maar dan niet wandelend door het heuvelland maar wandelend van kroeg naar muziekwinkel en van muziekwinkel naar kroeg. TAFKAP Je bent welkom. 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 11 oktober 2014, 01:29 uur
deric raven schreef:
Ik ben alleen morgenavond in Nijmegen.
Ik ben alleen morgenavond in Nijmegen.
Bij revere, ik zit op verjaardag bij Maurice.
Tot de 1ste dan Leon
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 oktober 2014, 09:36 uur
TAFKAP schreef:
Ik kom niet echt voor de platenbeurs en dat optreden bij Kroese, maar om forumleden te ontmoeten. Even naar een café gaan misschien met een paar van jullie lijkt me ook leuk. Je hebt een pm
0
geplaatst: 12 oktober 2014, 10:24 uur
De vriendin van thetindersticks ken jij ook; speelt ook muziekkwissen bij kwisthetniet.
0
geplaatst: 12 oktober 2014, 11:29 uur
Een aantal Mume's gezien gisteren, en twee mooie optredens gezien van onze Mume cult-band 

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 12 oktober 2014, 11:31 uur
deric raven schreef:
De vriendin van thetindersticks ken jij ook; speelt ook muziekkwissen bij kwisthetniet.
Ja ik ken Bonny ook.
0
geplaatst: 12 oktober 2014, 11:32 uur
Ik alleen in de middag geweest, was een leuke instore. Ook weer nieuwe musicmeteraars ontmoet. Ondanks de kermis zelfs nog een lekker biertje gedronken...
0
geplaatst: 12 oktober 2014, 11:48 uur
Ze speelden een prachtige cover van The Creatures (Killing Time).
The Creatures was het hobbybandje van Siouxsie Sioux.
The Creatures was het hobbybandje van Siouxsie Sioux.
0
geplaatst: 12 oktober 2014, 11:53 uur
* denotes required fields.