MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Musicmeter Meeting

zoeken in:
Sheplays
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Wat is er mis met kamperen? het is goedkoper, spannender, knusser, je kan er meer herrie maken, kampvuurtje maken en allemaal liederen zingen eromheen, zelfgevangen zwijntjes aan het spit roosteren... moet ik nog even doorgaan?

...en 's-nachts lig je lekker in je tentje, dan komen er plotseling hele stammen uit het bos. Aan het gestamp te horen zijn het minstens op hol geslagen Sioux indianen....edoch nee, ...'t blijkt dan slechts een roedel konijnen..

Lin
haha precies.... paap zal zn best moeten doen om me zover te krijgen...maar wil zaterdag best een koffer vol bakstenen voor hem meenemen als hij zo nodig wil sjouwen hoor

Sheplays
Lin schreef:
haha precies.... paap zal zn best moeten doen om me zover te krijgen...maar wil zaterdag best een koffer vol bakstenen voor hem meenemen als hij zo nodig wil sjouwen hoor

...ik zal maar zwijgen over de adders enz.

Laat paap toch je handtas dragen, doe niet zo flauw!

Sheplays schreef:
(quote)

...en 's-nachts lig je lekker in je tentje, dan komen er plotseling hele stammen uit het bos. Aan het gestamp te horen zijn het minstens op hol geslagen Sioux indianen....edoch nee, ...'t blijkt dan slechts een roedel konijnen..
Meteen duikt er een vraag in me op: hoe smaakt konijn van het spit Maargoed, dat vind ik ook wel wat hebben. Bovendien kun je zelf je favoriete uitzicht kiezen, je hoeft ook geen kilometers te reizen om even gezellig het bos in te gaan want je bent er al, je hebt elke dag een heerlijke frisse boslucht, elke dag heb kan je lekkere megaverse brandnetelthee brouwen, je kan niet even op MuMe dus je hebt weer een leven (het enige wat je moet hopen is dat Albert ook in het bos bezorgt want om nou elke dag kilometers te reizen voor de supermarkt

Sheplays
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Meteen duikt er een vraag in me op: hoe smaakt konijn van het spit Maargoed, dat vind ik ook wel wat hebben. Bovendien kun je zelf je favoriete uitzicht kiezen, je hoeft ook geen kilometers te reizen om even gezellig het bos in te gaan want je bent er al, je hebt elke dag een heerlijke frisse boslucht, elke dag heb kan je lekkere megaverse brandnetelthee brouwen, je kan niet even op MuMe dus je hebt weer een leven (het enige wat je moet hopen is dat Albert ook in het bos bezorgt want om nou elke dag kilometers te reizen voor de supermarkt

Nee, nee, fout, geen Albert, zie konijnen! Spitje maken, vissie harpoeneren, wat bessen en paddestoelen zoeken en voilá, ziehier een kampeersessie rond de poolcirkel.

Ever so romantic, echt wat voor Lin!

Sheplays schreef:
(quote)

Nee, nee, fout, geen Albert, zie konijnen! Spitje maken, vissie harpoeneren, wat bessen en paddestoelen zoeken en voilá, ziehier een kampeersessie rond de poolcirkel.

Ever so romantic, echt wat voor Lin!
Konijnen, bessen en paddestoelen rond de poolcirkel? Anyway, zaterdag a.s. zitten we niet rond de poolcirkel maar er is een meeting in Den Bosch, de vakantieplannen bespreken we wel even achter de schermen

Sheplays
Nee, daar heb je alleen vis.

Toch een Bosch dus, jaja, het laat je niet los he?....

SelmaDuim
Ja, lekker romantisch... beesten vermoorden...

SelmaDuim schreef:
Ja, lekker romantisch... beesten vermoorden...
Daar heb je een punt.

Sheplays
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Daar heb je een punt.

Ja, ik ben ook meestal vegetariër maar als je honger hebt....

Tjongejonge zeg, ik vraag om een James en ik krijg een Crocodile Dundee... zucht

Goed, even praktisch....
Mijn trein komt pas om 12.12 aan in het station van Den Bosch, dus niet allemaal meteen gaan lopen he, ik kom hoor....

c-moon schreef:
Goed, even praktisch....
Mijn trein komt pas om 12.12 aan in het station van Den Bosch, dus niet allemaal meteen gaan lopen he, ik kom hoor....

12 uur is 12 uur .... lol

Ik zit nog te twijfelen of ik lekker gezond door het kutweer heen ga fietsen of dat ik lui maar comfortabel en te duur de trein pak.

bonothecat schreef:
(quote)

12 uur is 12 uur .... lol

Hahaa.... ik zal al blij zijn als ik er effectief BEN om 12.12 want de trein is altijd een beetje reizen én lijden...
Zo weet ik dat de Amsterdammer (trein Brussel-Amsterdam), die ik tot in Roosendael neem, zo goed als altijd TE LAAT uit Brussel in Mechelen aankomt..... dus als die vertraging te erg zou zijn mis ik de connectie in Roosendael.... zie het zo gebeuren...

c-moon schreef:
(quote)

Hahaa.... ik zal al blij zijn als ik er effectief BEN om 12.12 want de trein is altijd een beetje reizen én lijden...
Zo weet ik dat de Amsterdammer (trein Brussel-Amsterdam), die ik tot in Roosendael neem, zo goed als altijd TE LAAT uit Brussel in Mechelen aankomt..... dus als die vertraging te erg zou zijn mis ik de connectie in Roosendael.... zie het zo gebeuren...

Optimist Neem je voor de zekerheid een trein eerder! En op tijd zijn want anders is het Blackfield gesprek misschien al voorbij.

bonothecat schreef:

Optimist Neem je voor de zekerheid een trein eerder!

Was ik stiekem al van plan hoor
En dan maar hopen dat ik tijdig wakker geraak....

bonothecat schreef:

En op tijd zijn want anders is het Blackfield gesprek misschien al voorbij.

oh oh ... doh!

SelmaDuim
Nog twee nachtjes slapen....

SelmaDuim schreef:
Nog twee nachtjes slapen....

Jippie !!!!

Eens kijken wanneer de trein naar Den Bosch vertrekt hier...

- herman
- SelmaDuim
- Yak
- bonothecat
- c-moon
- Omayyad
- lebowski
- Toon1
- Lin
- Paalhaas
- Jazper
- Sietse
- Vince Vega
- ebisch
- Paap_Floyd
- HiLL (eind middag weg)
- The Scientist
- deric raven
- BoordAppel

Waar hebben we nou definitief afgesproken? Want dat wordt me niet echt duidelijk...

Lin
Paalhaas schreef:

Sorry, mensen, dat ik jullie weer een bibliotheek aan tekst heb laten verspillen. We spreken af om 12.00u in het café/restaurantje aan de RECHTERzijde van de trappen aan de centrumzijde. Ik weet niet op welk spoor iedereen binnenkomt, maar als je met de trap naar boven bent gegaan, moet je richting spoor 1 lopen (dus iig niet naar de hogere sporen). Dan zie je aan het einde van de passerelle:

AH To Go|Roltrappen|Kaartautomaten|Gewone trap|Café

Daar kunnen we net zo lang koffieleuten tot iedereen er is. Verder wil ik iedereen aanraden wat telefoonnummers van anderen in je gsm te zetten

Verdorie, hier had ik wel bij willen zijn

Hopelijk gaat het me de volgende keer lukken, lijkt me super om jullie eens in real life te zien!

Anders neem ik gewoon vrij van mijn werk

Lin schreef:
Paalhaas schreef:
Daar kunnen we net zo lang koffieleuten tot iedereen er is. Verder wil ik iedereen aanraden wat telefoonnummers van anderen in je gsm te zetten

Nou, dan geef je me gewoon toch je nummer

Hihi...

Maar.. als't goed is, en hij zijn nummer ondertussen rniet veranderde, heb ik Herman's nummer alvast

musicfriek schreef:
Anders neem ik gewoon vrij van mijn werk

Doèn !

SelmaDuim
Lin schreef:
Paalhaas schreef:

Sorry, mensen, dat ik jullie weer een bibliotheek aan tekst heb laten verspillen. We spreken af om 12.00u in het café/restaurantje aan de RECHTERzijde van de trappen aan de centrumzijde. Ik weet niet op welk spoor iedereen binnenkomt, maar als je met de trap naar boven bent gegaan, moet je richting spoor 1 lopen (dus iig niet naar de hogere sporen). Dan zie je aan het einde van de passerelle:

AH To Go|Roltrappen|Kaartautomaten|Gewone trap|Café

Het gaat hier dus om La Place, naast de Bruna, op Den Bosch CS. Kan niet missen.

Ik kijk er best wel naar uit

Zal ik vast reserveren in een restaurantje? 't Is toch best een hoop volk. Is er iemand behalve HiLL die niet mee-eet? Mijn nummer is trouwens 06-12540526, voor de geïnteresseerden.

Bel Ramblas maar .

Paalhaas schreef:
Zal ik vast reserveren in een restaurantje? 't Is toch best een hoop volk.

'n leuk idee, Paalhaas...
Ik zie dat wel zitten als het "budgetvriendelijk" en géén fastfood (quick, MacDeguta.. erh Donalds) is.. niet dat ik veeleisend ben

Paalhaas schreef:
Is er iemand behalve HiLL die niet mee-eet? Mijn nummer is trouwens 06-12540526, voor de geïnteresseerden.

hm... het nummer zo op 't forum smijten...
Wie de mijne wil:
a) Herman heeft 'em LOL
b) PM me even of mailtje naar [email protected]

Gast
geplaatst: vandaag om 14:45 uur

geplaatst: vandaag om 14:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.