MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / De User Tip 5

zoeken in:
sxesven
Veel plezier

1. World's End Girlfriend - Hurtbreak Wonderland
2. Wintercoats - Sketches (hier te streamen)
3. Paul Shapiro - It's in the Twilight
4. Rachel Grimes - Marion County, 1938 (hier te streamen; Earthly Heaven is het hoogtepunt wmb)
5. UA - Breathe

Als je toelichting wil geen probleem, hoewel er blind ingaan misschien ook wel leuk is Voor zover ik kan inschatten enigszins op je smaak aangestuurd en deels buiten wat je comfort zone lijkt getreden. Hoop dat je er iets mee kunt

Wedertips altijd welkom!

Misterfool schreef:
erg Mooi. KC meets Black sabbath. Wil het nog eens helemaal beluisteren voordat ik stem.

Edit:

Trebemmit: dit lijkt me iets voor jou:
Blackfilm - Blackfilm (2008)

Die ken ik al was niet echt onder de indruk maar dat is al een poosje geleden. Zal het weer eens opzetten binnenkort.

Ik waag nog een poging en dat is de band Grails, ik zou hun Black Tar Prophecies eens proberen.

Grails - Black Tar Prophecies

Misterfool
Dank sxesven. Je bent wel een lastige klant voor wedertips, maar ik heb een poging gewaagd.

1. Oneida - Each One Teach One (2002)
2. Glenn Branca - The Ascension (1981)
3. Terry Riley - In C (1968)
4. Dave Holland Quartet - Conference of the Birds (1973)
5. Sun Ra - Atlantis (1967)

@ trebremmit:

Ken het nog niet, maar het klinkt als een klokje. Zou wel eens een heel leuke tip kunnen wezen

sxesven
Ik ga aan de slag

Gast
geplaatst: vandaag om 21:16 uur

geplaatst: vandaag om 21:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.