De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar
zoeken in:
0
geplaatst: 30 mei 2007, 12:18 uur
ik heb nog niet veel mooie avatars gezien 
Enkel aero onwille van de herkenbaarheid is een 10
Nevyn lijkt me ook een 8
Handsome_Devil blijft een abstractie, desondanks tenminste origineel (denk ik) dus ook 8
Al die avatars met hoezen vind ik niet zo leuk (als die van nevyn ook van een hoes komt, dan is het een zeer mooie)

Nevyn lijkt me ook een 8
Handsome_Devil blijft een abstractie, desondanks tenminste origineel (denk ik) dus ook 8
Al die avatars met hoezen vind ik niet zo leuk (als die van nevyn ook van een hoes komt, dan is het een zeer mooie)
0
geplaatst: 30 mei 2007, 12:22 uur
Doorgaans worden er wat te drukke plaatjes gekozen vind ik. 54x54px is relatief klein, veel detail maakt het dus tot een warboel. Verder vind ik de grappig bedoelde avatars ook weinig grappig.
Geslaagd vind ik de avatars van nevyn en The Deftone. Die van fastpulseboy is uiteraard leuk maar mij weeral te druk.
Geslaagd vind ik de avatars van nevyn en The Deftone. Die van fastpulseboy is uiteraard leuk maar mij weeral te druk.
0
fredpit
geplaatst: 30 mei 2007, 12:27 uur
Ik heb besloten dat ik deze ga houden...maar dan wel iedere dag andere spetterende kleurtjes.
0
handsome_devil
geplaatst: 30 mei 2007, 12:30 uur
Het was mijn doel de meest nutteloze, lelijke, nietszeggende avatar te maken, en ik slaag daar best behoorlijk in
Wil niet zeggen dat ik em zelf lelijk vind of zo, die nutteloosheid vind ik juist wel erg tof 
Wil niet zeggen dat ik em zelf lelijk vind of zo, die nutteloosheid vind ik juist wel erg tof 
0
geplaatst: 30 mei 2007, 12:31 uur
Onderhond schreef:
Vind ik nou juist niet te druk, het plaatje is wel heel erg duidelijk, waardoor het weer heel mooi is. Die van Nevyn rules idd

0
Sheplays
geplaatst: 30 mei 2007, 12:35 uur
Onderhond schreef:
Doorgaans worden er wat te drukke plaatjes gekozen vind ik.
Doorgaans worden er wat te drukke plaatjes gekozen vind ik.
Jouw avatar is een beetje te donker om de details te zien.
Mij valt op dat de meeste avatars niet de indruk geven dat wij ons hier met muziek bezig houden.
0
geplaatst: 30 mei 2007, 12:37 uur
Sheplays schreef:
Wat uiteraard wel de bedoeling is. De aandacht moet op de ogen blijven.

0
fredpit
geplaatst: 30 mei 2007, 12:39 uur
Onderhond schreef:
(quote)
ogen ? koplampen toch ? dat donkere op de achtergrond is toch een vrachtwagen

0
Sheplays
geplaatst: 30 mei 2007, 12:46 uur
eviljoke schreef:
Nevyn lijkt me ook een 8

Nevyn lijkt me ook een 8
Een schaap als gemeen grapje komt ook niet echt over

0
geplaatst: 30 mei 2007, 13:58 uur
Toon1 5
Klumpie 8,5 (edit: 2, niks aan deze)
Jo4ever 6
OldSkool 5,5
Klumpie 8,5 (edit: 2, niks aan deze)
Jo4ever 6
OldSkool 5,5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.