De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar
zoeken in:
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 21:22 uur
2
Deze avatar scoort alleen een voldoende als the viking hem gebruikt.
Deze avatar scoort alleen een voldoende als the viking hem gebruikt.
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 21:27 uur
Nee, ik hou mijn adem in tot ik mijn zin krijg.
En zeg maar Pepe hoor.
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 23:31 uur
Feeder = 9,5
Basketballerke = 9
Djeffibrelich = dit keer géén 8, vond je vorige Avatar mooier nu is het nog een magere: 6
Basketballerke = 9
Djeffibrelich = dit keer géén 8, vond je vorige Avatar mooier nu is het nog een magere: 6
0
Spijtoptant
geplaatst: 31 oktober 2007, 00:54 uur
Dat ziet er uit als een stukje van een schilderij van ofwel Van Gogh ofwel één of andere pointillist. (Seurat of zo)
Kan het niet goed zien.
6
Kan het niet goed zien.
6
0
Spijtoptant
geplaatst: 31 oktober 2007, 01:38 uur
Lennonlover schreef:
3
3
Een mooi, heilig getal. Dank je wel!
0
geplaatst: 31 oktober 2007, 01:41 uur
hehe 
Neen, sorry luiste... Spijtoptant
ik vind het gewoon een beetje rommelig, jou avatar.

Neen, sorry luiste... Spijtoptant
ik vind het gewoon een beetje rommelig, jou avatar.
0
Spijtoptant
geplaatst: 31 oktober 2007, 01:46 uur
Weet je, een goede avatar is een avatar die je nooit verandert.
Hoe lelijk en rommelig en onduidelijk hij ook is: als hij niet verandert, wordt hij herkenbaar, en dat is het enige doel van een avatar!
Praatjes als dat de avatar iets over de drager ervan moet zeggen, die moet je laten voor wat het zijn: praatjes!
Ik denk dus dat ik het maar bij deze laat. Slechts één ding kan me anders doen besluiten.
(Wat we hier doen is niet zozeer avatars beoordelen alswel plaatjes beoordelen. Niets mis mee natuurlijk!)
Hoe lelijk en rommelig en onduidelijk hij ook is: als hij niet verandert, wordt hij herkenbaar, en dat is het enige doel van een avatar!
Praatjes als dat de avatar iets over de drager ervan moet zeggen, die moet je laten voor wat het zijn: praatjes!
Ik denk dus dat ik het maar bij deze laat. Slechts één ding kan me anders doen besluiten.
(Wat we hier doen is niet zozeer avatars beoordelen alswel plaatjes beoordelen. Niets mis mee natuurlijk!)
0
geplaatst: 31 oktober 2007, 01:50 uur
Hmmm, ik denk dat de avatar ook wel een humeur of de gemoedstoestant van de "drager" mag weergeven. Ik heb erg lang één avatar gehad, voor dezelfde reden als jij mij nu net geeft, maar ik zoek nu de perfect avatar (àls hij zou bestaan natuurlijk!).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.