De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar
zoeken in:
0
geplaatst: 5 november 2007, 11:43 uur
8 (Arno is één van de weinigen die zijn avatar trouw blijft
)
)
0
Spijtoptant
geplaatst: 5 november 2007, 18:43 uur
't Begint hier een beetje ons-kent-ons te worden. 'k Zie steeds dezelfde namen en avatars langskomen.
0
Feeder
geplaatst: 5 november 2007, 18:44 uur
Spijtoptant schreef:
't Begint hier een beetje ons-kent-ons te worden. 'k Zie steeds dezelfde namen en avatars langskomen.
Vreselijk hé

0
voltazy
geplaatst: 5 november 2007, 18:44 uur
Spijtoptant schreef:
daarom verander ik m'n avatar ook zo vaak

voor jou een 9...
ik houd sowieso wel van zwart/ wit en in combinatie met een foto van iemands gezicht die een lastig te doorgronden blik draagt maakt een mooie avatar
0
Spijtoptant
geplaatst: 5 november 2007, 19:02 uur
voltazy schreef:
voor jou een 9...
ik houd sowieso wel van zwart/ wit en in combinatie met een foto van iemands gezicht die een lastig te doorgronden blik draagt maakt een mooie avatar
(quote)

voor jou een 9...
't Is overigens Willem Frederik Hermans. Mijn favoriete schrijver.
0
geplaatst: 5 november 2007, 19:52 uur
Spijtoptant schreef:
Tjah, dat is natuurlijk wel het nadeel. Vind het wel al leuk dat het al zo lang volhoudt

0
clutch
geplaatst: 5 november 2007, 20:18 uur
Op gamesmeter werd dit topic dicht gegooid met de woorden 'Nutteloze bezigheidstherapie' . (ik citeer Boordappel). en daar kan ik me wel in vinden.
een 8.5 trouwens
een 8.5 trouwens
0
Spijtoptant
geplaatst: 5 november 2007, 20:22 uur
Op gamesmeter is dit misschien nutteloos, hier is het een mogelijkheid om je esthetische vorming in te ontwikkelen of kenbaar te maken.
Muziek is dan ook een kunstvorm, en games niet.
5 voor Lennonlover, plaatje wordt na enige tijd erg saai statisch. Weinig expressie.
Muziek is dan ook een kunstvorm, en games niet.
5 voor Lennonlover, plaatje wordt na enige tijd erg saai statisch. Weinig expressie.
0
geplaatst: 5 november 2007, 20:32 uur
4 goeie acteur, maar heb niet zoveel behoefte aan zijn kop hier...
0
Spijtoptant
geplaatst: 5 november 2007, 22:55 uur
Overigens, die avatar van Social_Mask, is dat Elvis?
Hij lijkt er wel erg op, kwa uiterlijk en 'look'.
In elk geval een 7.
Hij lijkt er wel erg op, kwa uiterlijk en 'look'.
In elk geval een 7.
0
Social_Mask
geplaatst: 5 november 2007, 22:58 uur
Jah, dat is Elvis, Spijtoptant. Sommige zeggen dat ik met lang haar een beetje op Elvis lijk op deze foto 
Een 6.5 voor jou,

Een 6.5 voor jou,
0
geplaatst: 5 november 2007, 23:00 uur
Social_Mask schreef:
Jah, dat is Elvis, Spijtoptant. Sommige zeggen dat ik met lang haar een beetje op Elvis lijk op deze foto
Een 6.5 voor jou,
Heb je nog korter haar dan Elvis dan?? Jah, dat is Elvis, Spijtoptant. Sommige zeggen dat ik met lang haar een beetje op Elvis lijk op deze foto

Een 6.5 voor jou,

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.