MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar

zoeken in:

8 (Arno is één van de weinigen die zijn avatar trouw blijft )

voltazy
7,5

Feeder
6

Feeder
9

Spijtoptant
't Begint hier een beetje ons-kent-ons te worden. 'k Zie steeds dezelfde namen en avatars langskomen.

Feeder
Spijtoptant schreef:
't Begint hier een beetje ons-kent-ons te worden. 'k Zie steeds dezelfde namen en avatars langskomen.

Vreselijk hé

voltazy
Spijtoptant schreef:

daarom verander ik m'n avatar ook zo vaak

voor jou een 9...
ik houd sowieso wel van zwart/ wit en in combinatie met een foto van iemands gezicht die een lastig te doorgronden blik draagt maakt een mooie avatar

Spijtoptant
voltazy schreef:
(quote)

daarom verander ik m'n avatar ook zo vaak

voor jou een 9...
ik houd sowieso wel van zwart/ wit en in combinatie met een foto van iemands gezicht die een lastig te doorgronden blik draagt maakt een mooie avatar

't Is overigens Willem Frederik Hermans. Mijn favoriete schrijver.

Kom maar op, ik heb nog nooit hoger dan een 4 gehoord...

voltazy
4,1

Spijtoptant schreef:

Tjah, dat is natuurlijk wel het nadeel. Vind het wel al leuk dat het al zo lang volhoudt

Burzum
7

basketballerke
7

clutch
Op gamesmeter werd dit topic dicht gegooid met de woorden 'Nutteloze bezigheidstherapie' . (ik citeer Boordappel). en daar kan ik me wel in vinden.

een 8.5 trouwens

8

so what!

Spijtoptant
Op gamesmeter is dit misschien nutteloos, hier is het een mogelijkheid om je esthetische vorming in te ontwikkelen of kenbaar te maken.

Muziek is dan ook een kunstvorm, en games niet.

5 voor Lennonlover, plaatje wordt na enige tijd erg saai statisch. Weinig expressie.

4 goeie acteur, maar heb niet zoveel behoefte aan zijn kop hier...

Spijtoptant
Overigens, die avatar van Social_Mask, is dat Elvis?

Hij lijkt er wel erg op, kwa uiterlijk en 'look'.

In elk geval een 7.

Social_Mask
Jah, dat is Elvis, Spijtoptant. Sommige zeggen dat ik met lang haar een beetje op Elvis lijk op deze foto

Een 6.5 voor jou,

Social_Mask schreef:
Jah, dat is Elvis, Spijtoptant. Sommige zeggen dat ik met lang haar een beetje op Elvis lijk op deze foto

Een 6.5 voor jou,
Heb je nog korter haar dan Elvis dan??

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:39 uur

geplaatst: vandaag om 11:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.