MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar

zoeken in:
7 je draaitafel ziet er iets ovaal uit....

[Roel]
8 hij heeft iets , maar ik ben er nog niet uit wat

999Grey schreef:
7 je draaitafel ziet er iets ovaal uit....

10 +++ Door het verouderingsproces zijn mijn lp's ook wat ovaal geworden. Vandaar een ei-vormige draaitafel, dat draait zo heerlijk weg.

Het lijkt wel of ik nachtdienst heb. Er is geen avatar om een punt aan te geven. Het enige geluid wat ik hoor is fijne muziek in een verder stil wooncomplex.

Nog even kijken of HaanHoen nog wel lekker aan het slapen is. Het blijft hoe dan ook een bijzondere creatie. Al die moderne techniek het is me wat. Morgen maar eens kijken of wat rond is ook rond is. En dat het eitje bij het ontbijt daarentegen wel ovaal is. In dat geval kan die bij mij zo de pick-up op en hoef ik niet langs te gaan bij 999Grey.

Ach, en morgen is er tijd zat om de rapportage van de afgelopen nacht door te nemen. Het mag dan nu wel stil zijn maar wees er maar blij mee. Het geeft nu heerlijk tijd om zaken te overwegen. Heb ik er wel goed aan gedaan om dat album zoveel sterren te geven en dat album nog even niet in behandeling te nemen. Wat kan het toch heerlijk zijn om even de gedachte te laten gaan over iets wat je lief hebt. Laat ik nu maar stoppen, want anders snap ik er zelf niets meer van.

dix
wat een verhaal, terwijl een cijfer volstaat

pak aan : 1

WernerGSF
al die 1'en hier

Voor jouw een:

9

john voor jouw ook een 9. Je krijgt elke stem beurt een hoger cijfer van mij. Als het zo doorgaat heb je volgende week waarschijnlijk een 10

WernerGSF
8.5

Harald
8

dix
WernerGSF schreef:
al die 1'en hier

godlydevil7
1

WernerGSF
dix schreef:
(quote)

korenbloem schreef:
john voor jouw ook een 9. Je krijgt elke stem beurt een hoger cijfer van mij. Als het zo doorgaat heb je volgende week waarschijnlijk een 10

2 + 8 = ......

dix
... 1

Harald
7

wcs
9

tangmaster
8

koenenbw
7

WernerGSF
10

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:28 uur

geplaatst: vandaag om 01:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.