De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar
zoeken in:
0
geplaatst: 1 maart 2008, 23:06 uur
999Grey schreef:
7 je draaitafel ziet er iets ovaal uit....
7 je draaitafel ziet er iets ovaal uit....
10 +++ Door het verouderingsproces zijn mijn lp's ook wat ovaal geworden. Vandaar een ei-vormige draaitafel, dat draait zo heerlijk weg.

0
geplaatst: 2 maart 2008, 02:35 uur
Het lijkt wel of ik nachtdienst heb. Er is geen avatar om een punt aan te geven. Het enige geluid wat ik hoor is fijne muziek in een verder stil wooncomplex.
0
geplaatst: 2 maart 2008, 03:30 uur
Nog even kijken of HaanHoen nog wel lekker aan het slapen is. Het blijft hoe dan ook een bijzondere creatie. Al die moderne techniek het is me wat. Morgen maar eens kijken of wat rond is ook rond is. En dat het eitje bij het ontbijt daarentegen wel ovaal is. In dat geval kan die bij mij zo de pick-up op en hoef ik niet langs te gaan bij 999Grey.
Ach, en morgen is er tijd zat om de rapportage van de afgelopen nacht door te nemen. Het mag dan nu wel stil zijn maar wees er maar blij mee. Het geeft nu heerlijk tijd om zaken te overwegen. Heb ik er wel goed aan gedaan om dat album zoveel sterren te geven en dat album nog even niet in behandeling te nemen. Wat kan het toch heerlijk zijn om even de gedachte te laten gaan over iets wat je lief hebt. Laat ik nu maar stoppen, want anders snap ik er zelf niets meer van.
Ach, en morgen is er tijd zat om de rapportage van de afgelopen nacht door te nemen. Het mag dan nu wel stil zijn maar wees er maar blij mee. Het geeft nu heerlijk tijd om zaken te overwegen. Heb ik er wel goed aan gedaan om dat album zoveel sterren te geven en dat album nog even niet in behandeling te nemen. Wat kan het toch heerlijk zijn om even de gedachte te laten gaan over iets wat je lief hebt. Laat ik nu maar stoppen, want anders snap ik er zelf niets meer van.
0
geplaatst: 2 maart 2008, 12:28 uur
john voor jouw ook een 9. Je krijgt elke stem beurt een hoger cijfer van mij. Als het zo doorgaat heb je volgende week waarschijnlijk een 10 

0
geplaatst: 2 maart 2008, 13:49 uur
korenbloem schreef:
john voor jouw ook een 9. Je krijgt elke stem beurt een hoger cijfer van mij. Als het zo doorgaat heb je volgende week waarschijnlijk een 10

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.