De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar
zoeken in:
0
[Roel]
geplaatst: 11 maart 2008, 18:03 uur
het is iets tussen een mens en een schildpad, mischien wel een ninjaturtle
8
8
0
geplaatst: 11 maart 2008, 18:25 uur
Eerst dacht ik dat jou avatar een een of andere tunnel was.
Nu zie ik het!
6
Nu zie ik het!
6
0
geplaatst: 11 maart 2008, 22:50 uur
8 denk ik..... het is zo klein dat ik het niet goed kan zien..... Wat is het.....????
0
geplaatst: 11 maart 2008, 22:53 uur
Ik ook maar..... denk dat het een album cover is maar kan niet lezen welke........en hij komt mij ook niet bekend voor.....
0
geplaatst: 11 maart 2008, 22:53 uur
thelion schreef:
8 denk ik..... het is zo klein dat ik het niet goed kan zien..... Wat is het.....????
Een Indiër met een knetterende toeter en een erbij dansende Indiase schone. Frontje van een toffe Bollywoodverzamelaar die ik zometeen maar eens ga toevoegen (zie dat die niet op de site staat...)
0
geplaatst: 11 maart 2008, 22:57 uur
Titel: Bombshell Baby Of Bombay, zie http://www.bombay-connection.com/Bbob.htm en download vooral, geheel en al legaal, nummer 2 van de cd!
0
geplaatst: 11 maart 2008, 22:58 uur
Gerards Dream schreef:
9. Omdat het met muziek te maken heeft, voorlopig.
9. Omdat het met muziek te maken heeft, voorlopig.
Ga je gereserveerd doen.........

0
geplaatst: 11 maart 2008, 23:24 uur
Bertus schreef:
Een Indiër met een knetterende toeter en een erbij dansende Indiase schone. Frontje van een toffe Bollywoodverzamelaar die ik zometeen maar eens ga toevoegen (zie dat die niet op de site staat...)
Voilà, Neo is snel, hij staat er nu al op!
http://www.musicmeter.nl/album/115951
0
geplaatst: 11 maart 2008, 23:24 uur
10 met een super plus voor het avatar van Bertus, want dit is in het groot een erg sfeervol plaatje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.