De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar
zoeken in:
0
geplaatst: 20 april 2008, 11:44 uur
9,5
Prachtig. In diepe overpeinzingen verzonken....maar wat houdt hem bezig?
Prachtig. In diepe overpeinzingen verzonken....maar wat houdt hem bezig?
0
geplaatst: 20 april 2008, 13:18 uur
Aah,....oke ik was wat kortzichtig....samen hebben ze 1 hersencel...ja helaas de uitstraling van veel Hip-Hop komt nogal dom op mij over...al die clips me blingbling en veel bloot...daar komt dat door....maar ik weet ook niks van Hip-Hop af verder..
0
0
0
geplaatst: 20 april 2008, 13:29 uur
Pfft, dat kortzichtige gezeur op hiphop altijd. Talk Talk is zeker net zoiets als Tokyo Hotel ook?
Een 8 voor Tangmaster.
Een 8 voor Tangmaster.
0
geplaatst: 20 april 2008, 14:29 uur
0
geplaatst: 20 april 2008, 16:44 uur
nou, nu ik hem zo weer zie, en de Hip-Hop associatie even wegdenk, begin ik er zelfs enige schoonheid in te ontwaren......
....is die sinistere figuur op de achtergrond een soort alter-ego van de persoon op de voorgrond?.....en wat heeft die te verbergen?......Dit avatar is mysterieus.
2
....is die sinistere figuur op de achtergrond een soort alter-ego van de persoon op de voorgrond?.....en wat heeft die te verbergen?......Dit avatar is mysterieus.
2
0
geplaatst: 20 april 2008, 18:03 uur
Het duo is Madvillain. Op de voorgrond is de producer Madlib te zien. Achter Madlib staat MF Doom de MC (de rapper dus).
Het verhaal achter het masker is hier te lezen.
En voor je avatar: 6,8
Het verhaal achter het masker is hier te lezen.
En voor je avatar: 6,8
0
geplaatst: 20 april 2008, 19:25 uur
Grappig dat je zo hard moet lachen, je verkoopt zelf net zulke grote onzin.

8,5 voor thelion.

0
geplaatst: 20 april 2008, 23:15 uur
300 %, want het blijft of is één der mooiste avatars van deze site. Petje af dus voor deze user dat hij zoveel kwaliteit aan deze site geeft alleen al door zo'n klein plaatje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.