MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Geef een score aan je voorgangers avatar

zoeken in:
9,5

Prachtig. In diepe overpeinzingen verzonken....maar wat houdt hem bezig?

9 (leuk dier).

Aah,....oke ik was wat kortzichtig....samen hebben ze 1 hersencel...ja helaas de uitstraling van veel Hip-Hop komt nogal dom op mij over...al die clips me blingbling en veel bloot...daar komt dat door....maar ik weet ook niks van Hip-Hop af verder..

0

tangmaster
8

Pfft, dat kortzichtige gezeur op hiphop altijd. Talk Talk is zeker net zoiets als Tokyo Hotel ook?

Een 8 voor Tangmaster.

herman schreef:
Talk Talk is zeker net zoiets als Tokyo Hotel ook?

en voor Thelion:....7,51

8.75

nou, nu ik hem zo weer zie, en de Hip-Hop associatie even wegdenk, begin ik er zelfs enige schoonheid in te ontwaren......
....is die sinistere figuur op de achtergrond een soort alter-ego van de persoon op de voorgrond?.....en wat heeft die te verbergen?......Dit avatar is mysterieus.

2

Het duo is Madvillain. Op de voorgrond is de producer Madlib te zien. Achter Madlib staat MF Doom de MC (de rapper dus).

Het verhaal achter het masker is hier te lezen.

En voor je avatar: 6,8

Een:

11

De duivel op je hielen........rennen!

WernerGSF
8

Grappig dat je zo hard moet lachen, je verkoopt zelf net zulke grote onzin.

8,5 voor thelion.

The Deftone
9.5

godlydevil7
10

7.75

300 %, want het blijft of is één der mooiste avatars van deze site. Petje af dus voor deze user dat hij zoveel kwaliteit aan deze site geeft alleen al door zo'n klein plaatje.

Sven Bersee
0,1

DonDijk
6.5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:47 uur

geplaatst: vandaag om 04:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.