MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Scheiding der Geesten

zoeken in:
Edris
Ook leuk, een zwerver uitnodigen om met je te gaan eten.

rico-bballer
Ik geef geld aan zwervers:

- herman (maar liever brood ofzo)
- schizodeclown
- Ruby1966
- Kirsten
- itchy (geen geld, wel brood inderdaad of oude schoenen)
- Spijtoptant (niet vaak, maar de gelukkige krijgt wel meteen 5 euro)
- lessien
- Edris (mede doordat ik niet weet wat ik aanmoet met geld)
- DutchViking
- rico-bballer ( eigenlijk geef ik ze meestal de helft va mijn pak koekjes ofzo het is maar een gebaar)

Ik geef geen geld aan zwervers:

- tondeman (ik ben zelf zwerver)
- Yak (koop wel straatkrantje en ik geef geld aan muzikanten)
- SelmaDuim (Yak koopt altijd het straatkrantje en geeft mijn geld aan muzikanten)
- deric raven
- aERodynamIC
- Toon1
- Koenr
- nevyn
- musicfriek
- Metaldex
- rayman
- fredpit
-shinybeast
- reijersen
- HiLL (verschillende stichtingen en zelfs de overheid zeggen zelfs dat je het niet moet doen, maar ik deed het sowieso niet)
-gemaster(ze kopen er toch alleen maar drugs van)
- Sheplays (het is niet verstandig en in mijn woonplaats zijn er teveel. Muzikanten geef ik wel altijd mits ze niet te opdringerig zijn.)
- Brain Stew (maar straatkrantjes zijn wel tof)
- meyer
- Jesse (als ik in een goeie bui geef ik die "muziekanten" wat, maar alleen als mijn portemonnee te dik is door overtollige 5 tot 20 cent muntjes)
- voltazy (koop liever platen van dat geld)
- basketballerk
-ettettummu
- Judith (alleen aan de accordeonspelers bij de c1000, maar verder heeft toch iedereen recht op een uitkering?)
- Louis2703 (als ik geld teveel heb doe ik dat nog wel eens. Alleen heb ik nooit geld teveel)
- levenvergeten(alleen aan de zwerver die gedichten voordraagt en soms aan muzikanten)
- grovonion (ik geef ze liever wat te eten, als ze dan dankbaar zijn zou het wel eens een echte kunnen zijn)
- by_the_way
- Raekwon (alleen het advies dat ze een baan moeten gaan zoeken)
- snarf349
- Jamaican
- Nightrider (zal het vast wel een keer gedaan hebben maar normaal doe ik dat niet)
- Kasperbert
- Snappy, lost het probleem niet op, maakt het alleen erger.

Ik geef alleen geld aan zwervers als mijn gemoedstoestand mij gebiedt niet te liegen over gebrek aan kleingeld:

- Paalhaas (en da's best vaak)
- hd
- Jazper (of als ik in een goede bui ben)
- Titmeister (ik geef niet iedereen, daarvoor heb ik te weinig geld en zijn er teveel zwervers in Utrecht)
- AGE-411 (of als ze een zielige, jankende hond bij hebben met een pels met aangekleefde moder en stront.)

Ik geef geld aan zwervers:

- herman (maar liever brood ofzo)
- schizodeclown
- Ruby1966
- Kirsten
- itchy (geen geld, wel brood inderdaad of oude schoenen)
- Spijtoptant (niet vaak, maar de gelukkige krijgt wel meteen 5 euro)
- lessien
- Edris (mede doordat ik niet weet wat ik aanmoet met geld)
- DutchViking
- rico-bballer ( eigenlijk geef ik ze meestal de helft va mijn pak koekjes ofzo het is maar een gebaar)

Ik geef geen geld aan zwervers:

- tondeman (ik ben zelf zwerver)
- Yak (koop wel straatkrantje en ik geef geld aan muzikanten)
- SelmaDuim (Yak koopt altijd het straatkrantje en geeft mijn geld aan muzikanten)
- deric raven
- aERodynamIC
- Toon1
- Koenr
- nevyn
- musicfriek
- Metaldex
- rayman
- fredpit
-shinybeast
- reijersen
- HiLL (verschillende stichtingen en zelfs de overheid zeggen zelfs dat je het niet moet doen, maar ik deed het sowieso niet)
-gemaster(ze kopen er toch alleen maar drugs van)
- Sheplays (het is niet verstandig en in mijn woonplaats zijn er teveel. Muzikanten geef ik wel altijd mits ze niet te opdringerig zijn.)
- Brain Stew (maar straatkrantjes zijn wel tof)
- meyer
- Jesse (als ik in een goeie bui geef ik die "muziekanten" wat, maar alleen als mijn portemonnee te dik is door overtollige 5 tot 20 cent muntjes)
- voltazy (koop liever platen van dat geld)
- basketballerk
-ettettummu
- Judith (alleen aan de accordeonspelers bij de c1000, maar verder heeft toch iedereen recht op een uitkering?)
- Louis2703 (als ik geld teveel heb doe ik dat nog wel eens. Alleen heb ik nooit geld teveel)
- levenvergeten(alleen aan de zwerver die gedichten voordraagt en soms aan muzikanten)
- grovonion (ik geef ze liever wat te eten, als ze dan dankbaar zijn zou het wel eens een echte kunnen zijn)
- by_the_way
- Raekwon (alleen het advies dat ze een baan moeten gaan zoeken)
- snarf349
- Jamaican
- Nightrider (zal het vast wel een keer gedaan hebben maar normaal doe ik dat niet)
- Kasperbert
- Snappy, lost het probleem niet op, maakt het alleen erger.
- Arno

Ik geef alleen geld aan zwervers als mijn gemoedstoestand mij gebiedt niet te liegen over gebrek aan kleingeld:

- Paalhaas (en da's best vaak)
- hd
- Jazper (of als ik in een goede bui ben)
- Titmeister (ik geef niet iedereen, daarvoor heb ik te weinig geld en zijn er teveel zwervers in Utrecht)
- AGE-411 (of als ze een zielige, jankende hond bij hebben met een pels met aangekleefde moder en stront.)

NOS schreef:

Liever muziekje dan potje seks?

Een kwart van de Europeanen heeft liever een mooi muziekje dan een lekker potje seks. Dertigplussers gaan eerder voor seks, jongeren vaker voor muzikale ontspanning.

De digitale muziekdienst Music Choice onderzocht ook op welke muziek mensen het liefst samen in bed duiken. Sexual Healing van Marvin Gaye is de absolute nummer één. Justify my love van Madonna is de volgende favoriet.

Europeanen gaan voor vrolijke muziek bij begrafenissen, blijkt ook uit het onderzoek.'Always look on the bright side of life'van Monty Python staat bovenaan de playlist.

Dus:

- Liever muziekje:

- Liever een potje seks:

Uhm... zo eentje is dacht ik al geweest... Nooit meer sex of nooit meer muziek was toen de keuze dacht ik...

Nooit meer sex was toen het meest gekozen... pff, wat voor onzinnige info kan een mens toch onthouden. Het is gewoon nog waar ook...

fredpit
Dus:

- Liever muziekje:

- Liever een potje seks:

- Alles op z'n tijd
fredpit

Dus:

- Liever muziekje:

- Liever een potje seks:

- Alles op z'n tijd
fredpit
deric raven

Pfff ja alles op zijn tijd... zucht... Weer een scheiding der geesten die zijn doel voorbij streeft....

Dan doe ik vandaag liever muziekje, en morgen liever een potje seks.

fredpit
reptile71 schreef:
Pfff ja alles op zijn tijd... zucht... Weer een scheiding der geesten die zijn doel voorbij streeft....

vraagstelling klopt niet.

Nee een goede manier is al geweest, zoals ik hierboven ook al schreef. Deze is dus al geweest. Andere lijkt me het best...

fredpit
is deze al geweest?

homo/lesbisch

hetero:

bisexueel:

homo:

hetero:
- itchy

bisexueel:

fredpit
homosexueel:

heterosexueel:
- itchy
- fredpit

bisexueel:

MetalDex
homosexueel:

heterosexueel:
- itchy
- fredpit
- Metaldex

bisexueel:

homosexueel:

heterosexueel:
- itchy
- fredpit
- Metaldex

bisexueel:
- Orbit (ik geloof niet dat je slechts op één sexe kunt vallen, alhoewel ik vrouw heb en onder de pannen ben )

djeffibrelich
homosexueel:

heterosexueel:
- itchy
- fredpit
- Metaldex

bisexueel:
- Orbit (ik geloof niet dat je slechts op één sexe kunt vallen, alhoewel ik vrouw heb en onder de pannen ben )
- djeffibrelich (wat orbit zegt, behalve het gedeelte van een vrouw hebben)

homosexueel:

heterosexueel:
- itchy
- fredpit
- Metaldex
- reptile71 (hoewel ik nooit wat uitsluit dus ook een relatie met orbit of djeffibrelich niet )

bisexueel:

homosexueel:

heterosexueel:
- itchy
- fredpit
- Metaldex
- reptile71 (hoewel ik nooit wat uitsluit dus ook een relatie met orbit of djeffibrelich niet )
- Paalhaas

bisexueel:

homosexueel:

heterosexueel:
- itchy
- fredpit
- Metaldex
- Paalhaas
- Jazper

bisexueel:

Goh, mijn zinnetje geeft toch wel een heel ander beeld zonder dat tongetje erbij...

homosexueel:
- Toon1 (ik zoek dus "Toon2" )

heterosexueel:
- itchy
- fredpit
- Metaldex
- Paalhaas
- Jazper

bisexueel:

boe.. bezem

be... boezem

homosexueel:

heterosexueel:
- itchy
- fredpit
- Metaldex
- Paalhaas
- Jazper
- Lukas (hoewel wel eens met orbit, ook een man kan aantrekkelijk zijn. Ik duik toch liever onder- dan achterin. Die laatste optie lijkt me zo vies )

bisexueel:

homosexueel:

heterosexueel:
- itchy
- fredpit
- Metaldex
- Paalhaas
- Jazper
- Lukas (hoewel wel eens met orbit, ook een man kan aantrekkelijk zijn. Ik duik toch liever onder- dan achterin. Die laatste optie lijkt me zo vies )
- snarf349

bisexueel:

DutchViking
homosexueel:

heterosexueel:
- itchy
- fredpit
- Metaldex
- Paalhaas
- Jazper
- snarf349
- DutchViking

bisexueel:

homosexueel:

heterosexueel:
- itchy
- fredpit
- Metaldex
- Paalhaas
- Jazper
- snarf349
- DutchViking
- rayman

bisexueel:

homosexueel:

heterosexueel:
- itchy
- fredpit
- Metaldex
- Paalhaas
- Jazper
- snarf349
- DutchViking
- rayman
- Judith

bisexueel:

homosexueel:

heterosexueel:
- itchy
- fredpit
- Metaldex
- Paalhaas
- Jazper
- snarf349
- DutchViking
- rayman
- Judith
- Snappy

bisexueel:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:26 uur

geplaatst: vandaag om 13:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.