MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MuMe 'Cribs'

zoeken in:
chevy93 schreef:
Heb je de TV nou andersom neergezet? Of heb jij ook ambilight als de TV uit staat?

Ambilight is exclusief voor Philips tv's en ik heb een LG televisie, maar dat zijn gewoon losse LED-lampjes die ik aan mijn tv heb geplakt. Een soort van DIY.

Stalin schreef:
Heb onlangs na ongeveer 5 jaar weer eens mijn gehele huisje van top tot teen opnieuw in de verf gezet. Daarna voor bijna 800 euro aan nieuw meubilair gekocht en eindelijk Leonard Cohen op zijn plaats gezet...

(afbeelding)

(afbeelding)

Ook Bieflap staat lekker te pronken....

s_k
Een paar heel luie en lilleke android-panoramafoto's

Woonkamer vanaf de keukenmuur:

(afbeelding)

Woonkamer vanaf die rooie bank die je net zag:

(afbeelding)

Hobbyhok:

(afbeelding)

Aha, nu zien we waar je je avatar vandaan hebt

s_k
Haha, van de linker van de twee!

http://i59.tinypic.com/2qkpg2h.jpg
Wij wonen sinds ongeveer een jaar samen in Groningen, we bewonen de bovenste verdieping van een oud pand aan een 'Diep', oftewel een soort gracht.

buizen
s_k schreef:
Een paar heel luie en lilleke android-panoramafoto's

Woonkamer vanaf de keukenmuur:
(afbeelding)

Woonkamer vanaf die rooie bank die je net zag:
(afbeelding)

Hobbyhok:
(afbeelding)

Bandrecorders met grote spoelen..

Omdat veel foto's verdwenen zijn:

De woonkamer. De chaise longue is inmiddels vervangen door een Gispen fauteuil.

http://i60.tinypic.com/33ct2ep.jpg

Het uitzicht is en blijft elk jaargetijde en op elk moment van de dag puur genieten.

http://i59.tinypic.com/59ncn.jpg

http://i60.tinypic.com/2q8sqat.jpg

Inderdaad mooi aERo. Op zo'n uitzicht ben ik wel jaloers want dat ontbreek hier helaas.

Leuk topic. Zal hier ook nog wel eens foto's posten. Maar eerst wil ik eigenlijk weer eens een deftige camera. Fotograferen was ooit een grote hobby, maar ben nooit serieus overgeschakeld op digitaal. En mijn oude analoge reflex heeft al vele jaren geen licht meer gezien.

Eric ik neem aan dat het beeld op de TV ingebrand is

Coole ruimte -SprayIt- , ik vraag me dan toch wel af waar dat laddertje heen gaat (behalve naar boven)

Kronos schreef:
, maar ben nooit serieus overgeschakeld op digitaal.

Heb je het nu over je cd collectie

vigil schreef:
Eric ik neem aan dat het beeld op de TV ingebrand is
Coole ruimte -SprayIt- , ik vraag me dan toch wel af waar dat laddertje heen gaat (behalve naar boven)

We hebben daar in de nok een slaapruimte. Niet ruim, maar wel knus en genoeg ventilatie etc. Een soort grote tent eigenlijk. In de andere helft van de 'benedenruimte' zit de wc/badkamer plus nog een ruimte met een grote eettafel en keuken. We zijn er erg blij mee

Favoriete plaats in huis is toch wel mijn werkplek met uitzicht op de haven, en nee die R staat er niet vanwege die ene band... dat dan weer niet

http://i60.tinypic.com/qxmm84.jpg

Gokje: die R is van manlief?

Educatieve functie - leren welke kant R(echts) is?

Mjuman schreef:

Mooie kamer -SprayIt-.

Mjuman schreef:

Jij weet ook altijd alles he. Jumping to conclusions op het internet was het toch? U R Right!

L_T_B schreef:
Mooie kamer -SprayIt-.

Thanks L_T_B!

buizen
Leuk dat je die foto's deelt sheep67, een aardige music room idd. Fijn met dat balkon ook.

Ziet er gezellig uit Sheep

Omringd door muziek. Leuk sheep.

sheep67 kleine tip haal die dvdkasten voor je radiator weg zeker als die aanstaat is niet echt bevorderlijk voor je dvd's / inlay's die warmte.

Heb nooit de kachel aan Lion maar bedankt voor je bezorgdheid. Geluk met blokverwarming en heb boven, beneden, links en rechts buren dus die houden mij warm en ieder jaar een leuk bedrag terug.

Maar thx!

Leuke foto's Sheep

Misschien eindig ik later ook wel in zo'n flatje

Dank je Lex! Maar de geraniums staan er nog niet hoor

Je weet het maar nooit hè........als student (linkerbuurman), alimentatievader of als pensioengerechtigde (rechterbuurvrouw). Stadium student ben je wel voorbij, een buurvrouw zal je niet worden (ga ik maar vanuit) blijft over..........is voor latere zorg

Gast
geplaatst: vandaag om 23:46 uur

geplaatst: vandaag om 23:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.