De Site / Gebruikers / MuMe 'Cribs'
zoeken in:
0
geplaatst: 27 augustus 2009, 07:30 uur
Momenteel nog enkel maar een foto van de buitenkant.
Beneden vooraan komt de kokkie winkel, achteraan de speelruimte voor de kids en verdieping 1 & 2 is om te wonen.
More pictures later

Beneden vooraan komt de kokkie winkel, achteraan de speelruimte voor de kids en verdieping 1 & 2 is om te wonen.
More pictures later

0
geplaatst: 28 augustus 2009, 10:18 uur
In De Site > Gebruikers > MusicMeter fotoboek:
Uitzicht vanuit mijn flat, 10 hoog. In het midden de vernieuwde Bernhardbrug, daarachter ligt het centrum van Zaandam. Over een aantal dagen gaan ze beginnen met het schilderen van de buitenkant van de flat (wat ook hoognodig is), heb ik net mijn balkon helemaal klaar... kan ik het weer leeg gaan halen

Gedeelte van woonkamer en hee, wat hangt daar nou?

Uitzicht vanuit mijn flat, 10 hoog. In het midden de vernieuwde Bernhardbrug, daarachter ligt het centrum van Zaandam. Over een aantal dagen gaan ze beginnen met het schilderen van de buitenkant van de flat (wat ook hoognodig is), heb ik net mijn balkon helemaal klaar... kan ik het weer leeg gaan halen

0
The Oath
geplaatst: 28 augustus 2009, 11:29 uur
musicfriek schreef:
Uitzicht vanuit mijn flat, 10 hoog. In het midden de vernieuwde Bernhardbrug, daarachter ligt het centrum van Zaandam.
(afbeelding)
(afbeelding)
Uitzicht vanuit mijn flat, 10 hoog. In het midden de vernieuwde Bernhardbrug, daarachter ligt het centrum van Zaandam.
(afbeelding)

(afbeelding)
Tijgertje

0
geplaatst: 28 augustus 2009, 11:35 uur
Ik zie Tijgetje ook nog als fotohouder. 
Leuke foto's, heerlijk uitzicht ook!

Leuke foto's, heerlijk uitzicht ook!
0
geplaatst: 18 september 2009, 12:19 uur
Haha, dat klopt, goed gezien
En aan de muur zie je als je heel goed kijkt de maxisingle hangen van Matt Bianco's Good Times. Qua kleuren past het precies nu. Van de herfst hang ik daar een andere op.En snarf, erg mooi hoor

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 22 november 2009, 18:12 uur
Een deel van de verzameling:

De MuMe "studeerkamer":

De MuMe "studeerkamer":

0
geplaatst: 30 januari 2010, 17:12 uur
En hier zit ik dan te "musicmeteren". Aan mijn schouw hangt een schilderij van een hele goeie plaat met een mooie hoes 

0
geplaatst: 25 juni 2010, 17:43 uur
Ter gelegenheid van ons huwelijk mocht ik de grote dure camara van mijn schoonmoeder gebruiken. Ik heb daar meteen gebruik van gemaakt door wat foto's van het huis te maken voor MuMe Cribs.

0
geplaatst: 25 juni 2010, 18:18 uur
Ja... ik vind vooral de foto van onze tuin erg de moeite waard. Ik ben er trots op 

0
geplaatst: 26 juni 2010, 03:08 uur
musicfriek schreef:
[URL=http://img391.imageshack.us/i/006sck.jpg/](afbeelding)[

[URL=http://img391.imageshack.us/i/006sck.jpg/](afbeelding)[
Gaaf uitzicht hoor
, volgens mij de Bloemgracht, erg leuk wonen 
0
geplaatst: 2 oktober 2010, 00:51 uur
Had ze ook al op GamesMeter geplaats, maar ik dacht ik kan ze hier ook wel plaatsen. Mijn gezellige zolderkamer :
Uitzicht vanaf mijn bed;

Bank, poes, gitaar en laptop.

Old-School beeldbuis met PS1 (In kastje onder) en Xbox 360 #1.

Andere kant van de kamer. 25" monitor, geluidsinstallatie en Xbox 360 #2.

Games + Boeken + Aapje met pannendeksels.

Platenspeler, en rechts waterkoker + thee. Koffiezetapparaat komt ook binnenkort.

Keyboard en kast. En schoenen, ook handig.

Uitzicht vanaf mijn bed;

Bank, poes, gitaar en laptop.

Old-School beeldbuis met PS1 (In kastje onder) en Xbox 360 #1.

Andere kant van de kamer. 25" monitor, geluidsinstallatie en Xbox 360 #2.

Games + Boeken + Aapje met pannendeksels.

Platenspeler, en rechts waterkoker + thee. Koffiezetapparaat komt ook binnenkort.

Keyboard en kast. En schoenen, ook handig.

0
geplaatst: 2 oktober 2010, 14:54 uur
Hee! Is dat blauwe boekje toevallig "vectoren en matrices" van Jan van de Craats?
0
geplaatst: 2 oktober 2010, 23:03 uur
Nope, maar het donkerrode boek er naast gaat daar wel/ook over. 

0
geplaatst: 4 oktober 2010, 12:42 uur
Het is in ieder geval een boek uit de Epsilon-reeks
Wat studeer je als ik vragen mag?
Wat studeer je als ik vragen mag?
0
geplaatst: 4 oktober 2010, 14:24 uur
0
geplaatst: 3 december 2010, 19:26 uur
* denotes required fields.