MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Verzekeren van de verzameling

zoeken in:
Stijn_Slayer
Als audiovisuele apparatuur erbij hoort, zal ik wel de pineut zijn als de boel afbrandt of gestolen wordt. Ik heb 1100+ albums, pa ook wel 400, m'n broertje 180, gok ik. Als de rest daar ook allemaal bij hoort, zullen we daar wel niet volledig voor verzekerd zijn.

Ik kan me er wel druk om gaan maken, maar het feit is dat pa echt niet meer premie gaat betalen omdat ik cd's blijf kopen. Ik ga dat zelf ook niet betalen. Daarnaast staat het allemaal boven. Als er al iemand binnen dringt (ons huis is goed beveiligd), zie ik 'm nog niet rustig al die cd's uit de kasten halen. Dan ben ik eerder m'n Fender kwijt.

Brunniepoo schreef:
Ik wilde dit laten ophogen, maar dit bleek echt belachelijk duur te zijn (200 euro per jaar voor een verhoging van 20k). Mijn totaalpremie voor de inboedel werd bijna 3 keer zo hoog.

Mijn inboedelverzekering is opgehoogd tot een verzekerde waarde van € 50.400 en dat kost me maandelijks (exclusief assurantiebelasting en poliskosten) € 8,97.

L_T_B schreef:
(quote)

Mijn inboedelverzekering is opgehoogd tot een verzekerde waarde van € 50.400 en dat kost me maandelijks (exclusief assurantiebelasting en poliskosten) € 8,97.

Nu weet ik even niet voor hoe veel je cd's e.d. dan verzekerd zijn, maar vergelijken op Independer leverde vergelijkbare resultaten op. Mijn verzekeraar is kennelijk redelijk geprijsd zolang je je aan het standaardpakket houdt.

Nou, Aegon

Brunniepoo schreef:
Nu weet ik even niet voor hoe veel je cd's e.d. dan verzekerd zijn [...].

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zojuist meteen mijn verzekeringstussenpersoon een mailtje gestuurd met die vraag.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:16 uur

geplaatst: vandaag om 21:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.