De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #2
zoeken in:
0
beaster1256
geplaatst: 15 november 2008, 03:59 uur
aha , aslan , maar ik kan geen fotootjes hier neer zetten , weet niet hoe het moet en zit hier op 't werk , maar ik luister nu naar world container van the tragically hip
super cd gelijk een straaljager
0
Father McKenzie
geplaatst: 15 november 2008, 07:51 uur
beaster1256 schreef:
aha , aslan , maar ik kan geen fotootjes hier neer zetten , weet niet hoe het moet en zit hier op 't werk , maar ik luister nu naar world container van the tragically hip
Troost je, ondanks hulp van zowat alle kanten, lukt het me ook niet, ik moet dat echt eens iemand ZIEN doen, want het is iets met haakjes plaatsen en zo, ik begrijp er de ballen van....
Momenteel luister ik naar "Radio Beatles", zelfgemaakte compilatie-ceedeetjes vol met Beatlesstuff, zowel Beatles als band als het betere solowerk, zeg maar...

En om niet constant naar Beatles te luisteren plan ik straks toch weer eens de nieuwste van THE CURE en OASIS nog maar eens te draaien....
0
Father McKenzie
geplaatst: 15 november 2008, 11:50 uur
[img]http://www.musicmeter.nl/images/covers/2000/2249[/img/]
Met hulp van Madjack, BIJNA gelukt om een foto te plaatsen, toch moet ik nog iets verkeerds doen, potdorie, daarvoor moet je hier al zo lang kamperen, dat lukt maar niet he....
jammer, maar ik probeer opnieuw!
Met hulp van Madjack, BIJNA gelukt om een foto te plaatsen, toch moet ik nog iets verkeerds doen, potdorie, daarvoor moet je hier al zo lang kamperen, dat lukt maar niet he....
jammer, maar ik probeer opnieuw!
0
geplaatst: 15 november 2008, 11:57 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.