MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #2

zoeken in:
Prince - Purple Rain

(afbeelding)
Endless Boogie - Focus Level

Net:

(afbeelding)

Nu:

(afbeelding)

Absolute Funk Vol.5

Mordor

(afbeelding)

aslan (crew)

(afbeelding)

Mordor

(afbeelding)

Sferische klanken voor het slapen gaan.

aslan (crew)

(afbeelding)

aslan (crew)

(afbeelding)

beaster1256
aha , aslan , maar ik kan geen fotootjes hier neer zetten , weet niet hoe het moet en zit hier op 't werk , maar ik luister nu naar world container van the tragically hip

super cd gelijk een straaljager

Father McKenzie
beaster1256 schreef:
aha , aslan , maar ik kan geen fotootjes hier neer zetten , weet niet hoe het moet en zit hier op 't werk , maar ik luister nu naar world container van the tragically hip

super cd gelijk een straaljager

Troost je, ondanks hulp van zowat alle kanten, lukt het me ook niet, ik moet dat echt eens iemand ZIEN doen, want het is iets met haakjes plaatsen en zo, ik begrijp er de ballen van....

Momenteel luister ik naar "Radio Beatles", zelfgemaakte compilatie-ceedeetjes vol met Beatlesstuff, zowel Beatles als band als het betere solowerk, zeg maar...

En om niet constant naar Beatles te luisteren plan ik straks toch weer eens de nieuwste van THE CURE en OASIS nog maar eens te draaien....

jeko

(afbeelding)

(afbeelding)
Antony and the Johnsons

Father McKenzie
[img]http://www.musicmeter.nl/images/covers/2000/2249[/img/]

Met hulp van Madjack, BIJNA gelukt om een foto te plaatsen, toch moet ik nog iets verkeerds doen, potdorie, daarvoor moet je hier al zo lang kamperen, dat lukt maar niet he....

jammer, maar ik probeer opnieuw!

Father McKenzie

(afbeelding)

@FM: ik ga dat aanpakken; ik heb van Jordy tips gehad over hoe je dat zou kunnen beschrijven op het topic of in de wiki en dat ga ik doen - dit weekend of anders maandag. Ik vind het zelf veel te leuk om bij hoezen door te kunnen klikken naar de info.

(afbeelding)

Mordor

(afbeelding)

jeko

(afbeelding)

(afbeelding)
niet lang meer...

Mordor

(afbeelding)

(afbeelding)

Staat ook op luisterpaal, is zeker aan te raden .

jeko

(afbeelding)

(afbeelding)

Kakelvers

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:39 uur

geplaatst: vandaag om 06:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.