MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #2

zoeken in:

sxesven

(afbeelding)
Prurient - And Still, Wanting

Net
(afbeelding)
Nu

(afbeelding) een kleine dubbel-lp

Jesusfreen schreef:
Net (afbeelding)
Nu

(afbeelding) een kleine dubbel-lp

Is die bovenste plaat een progrock LP uit 1970 (of '71) ?

En die tweede plaat, wat is daar precies de inhoud van?

Neen, die bovenste is Exuma (staat op MuMe) , voodoomuziek ala Dr. John's Gris Gris en die tweede is pas uitgebracht, denk ik. Hier een artikel van (wel goede live-opname kwaliteit) Eve Night

Jesusfreen schreef:
Neen, die bovenste is Exuma (staat op MuMe) , voodoomuziek ala Dr. John's Gris Gris en die tweede is pas uitgebracht, denk ik. Hier een artikel van (wel goede live-opname kwaliteit) Eve Night

Ja, Exuma zocht ik
En dank voor de link
Wel jammer trouwens. LRD is nu officieel mainstream, nu ze op pitchforkmedia staan

Toon1 schreef:
(quote)

Wel jammer trouwens. LRD is nu officieel mainstream, nu ze op pitchforkmedia staan

The 13th Floor Elevators en Boris en Acid Mothers Temple staan er ook al lang op, zo mainstream als The Eagles zullen ze toch niet worden.Hét mer geine schrik

jeko

(afbeelding)

sxesven

(afbeelding)
Yasunori Mitsuda - Soma Bringer

handsome_devil

(afbeelding)
\\o \o/ o//

Poa

(afbeelding)

handsome_devil
de merzbox

jeko

(afbeelding)

sxesven

Eigenlijk zou je die als een soort Zaireeka moeten draaien, integraal op 50 CD-spelers tegelijk. Misschien blijkt het wel de beste plaat ever.

handsome_devil

ben je ook wel vlot klaar \o/

btw mensen, ik luister em niet helemaal natuurlijk gewoon ff een paar albumpjes zodat ik rustig en vredig mn examen inga

(afbeelding)

Onlangs gepromoveerd tot 4,5*-plaat

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:35 uur

geplaatst: vandaag om 23:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.