MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Goede voornemens voor 2009

zoeken in:
Ik wil in 2009 meer naar kleinere concerten gaan. In de planning staan in ieder geval al Of Montreal, Oxford Collapse en Wavves.
Ook wil ik doorgaan met het kopen van veel tweedehands vinyl, iets waar ik in 2008 al lekker mee bezig was!

Ik heb me wederom voorgenomen om dit jaar te blijven leven.

GrafGantz schreef:
Ik heb me wederom voorgenomen om dit jaar te blijven leven.

Dan alvast een prettige verjaardag.

Sir Spamalot (crew)
Sir Spamalot schreef:
Ik zal proberen te stoppen met roken. Wish me luck...

Nog altijd gestopt met roken ... Laatste stinkstok was op 1 januari 2009 om 22u30. Ben blij dat ik er (hopelijk definitief) van af ben...

Sheplays

Je hebt het ergste achter de rug, Sir Spamalot! Probeer het vol te houden, het loont de moeite.

Sir Spamalot schreef:
(quote)

Nog altijd gestopt met roken ... Laatste stinkstok was op 1 januari 2009 om 22u30. Ben blij dat ik er (hopelijk definitief) van af ben...

Hou vol en beloon je iedere week met een fijn nieuw album. Of spaar het geld op om er later een droom stereo van te kopen.

Sir Spamalot (crew)
Ik heb eens de rekening gemaakt: 4 pakken Bastos per week à €5,50 maakt €1.144,00 in één jaar, daar kan ik al iets moois mee doen. En blijkbaar kosten ze nu al €5,70... Gerards Dream, je doet me nadenken.

Ik ben ook gestopt, niet echt omdat het een voornemen was maar omdat ik er geen zin meer in had. Alleen tijdens een borrel heb ik er ineens heel veel moeite mee!

Stijn_Slayer
Stijn_Slayer schreef:
1. Weer meer metal kopen (moeilijk, want veel duurder dan sixties etc.)
2. Een aantal Zappa albums kopen.

2 is nu al gelukt, heb er 9 ingeslagen toen ze voor 7.99 te koop waren 1 gaat vooralsnog ook redelijk

Zijn er nog mensen geslaagd in het naleven van hun voornemens?

Voor 2010 wil ik (muziekgerelateerd) wat meer albums van een lange recensie voorzien. Verder wat minder achter de (rock/folk-)hypes aanlopen en me meer richten op de muziek die ik echt leuk vind.

Ruby1966
herman schreef:
Zijn er nog mensen geslaagd in het naleven van hun voornemens?

GrafGantz is er in ieder geval helemaal in geslaagd!

Als het goed is ga ik ook dit jaar niet meer drinken - in augustus ben ik gestopt - dus dat wil ik volhouden. Verder wil ik weer flink wat muziek ontdekken.

Een terugblik op 2009:

Ik denk dat ik in het sociale leven een stuk volwassener ben geworden (op internet hang ik nog wel eens de clown uit) mede door mijn werk. Ik heb even in het ziekenhuis gelegen, maar echt duidelijk was het niet wat ik had. Daarnaast kende mijn vakantie in spanje een dieptepunt. Ik was daar zo dronken geworden dat ik een black out heb gekregen, van alles kwijt was en eigenlijk was het gewoon een levensgevaarlijke situatie (wakker geworden in de zee).

Op muziekgebied heb ik veel plezier gehad aan het schrijven van recensies voor hiphopleeft.nl en musicmeter. Heb weer weel mooie muziek mogen ontdekken en heb de top 50 van MusicMeter ook nog eens doorgenomen.

2009 was voor mij geen gewoon jaar. Laten we hopen dat 2010 rustig is en veel hoogtepunten kent. Zo moet ik mijn rijbewijs toch een keer gaan halen.

Ruby1966 schreef:
(quote)

GrafGantz is er in ieder geval helemaal in geslaagd!

Wist niet eens dat ik hier vorig jaar iets gepost had eigenlijk. Dus ik heb niets eens iets speciaals gedaan om me aan dit voornemen te houden.

Rhythm & Poetry schreef:
Als het goed is ga ik ook dit jaar niet meer drinken - in augustus ben ik gestopt - dus dat wil ik volhouden.

Arrie schreef:
Slagen, maar dat gaat wel lukken.

En dat is inderdaad gelukt.

snarf349 schreef:
gezond leven, minder stress op het werk, meer sex, minder geld uitgeven, minder druk maken om het politiek beleid, toch nog wat kilo`s eraf, meer vrije tijd, enzo......

helaas.......

Weer een geval van jammer.

Sietse
Sietse schreef:
Dit jaar heb ik in alle 3 mijn voornemens gefaald.

Dus nog maar een keer proberen:

1) Minder muziek kopen (dacht dat het makkelijk zou zijn minder te kopen dan vorig jaar maar ik zit nu met nog ruim 1 1/2 week te gaan al op zo'n 25 meer dan vorig jaar)

EIPC FAIL!!!

Zie: De Site >> Gebruikers >> MusicMeter fotoboek

2) Meer bewegen

Gelukt

3) Meer met mijn vrienden doen (al zijn er een aantal naar het buitenland verhuisd wat het allemaal wat moeilijker maakt...)

Redelijk gelukt (mag nog wel meer)

Voor 2010 geen voornemens.

Ik heb voor dit jaar geen voornemens.
Of misschien toch; meer genieten en minder haasten maar die bedenk ik nu ter plekke.

M'n enige voornemen voor 2010 (behalve bijven leven dan) is het in stand houden (en verder uitbreiden) van een complexe langeafstandsrelatie. Benieuwd wat ik hier begin januari 2011 over te melden zal hebben...

Oprecht succes, bij mij bleek Almere al te ver...

oh crap, die van mij zit net een ietsiepietsie verder. zo'n 14 a 15 uur per vliegtuig (inc. 2 of 3 keer overstappen) en dan nog anderhalf uur per auto (excl. mijn reistijd naar Schiphol + inchecken aldaar). bedankt voor de positieve bijdrage

Rhythm & Poetry schreef:
Ik was daar zo dronken geworden dat ik een black out heb gekregen, van alles kwijt was en eigenlijk was het gewoon een levensgevaarlijke situatie (wakker geworden in de zee).

Hahaha nice gek! Wakker worden in de zee heb ik nog niet eerder gehoord, niet slecht hoor.

Mijn goede voornemens zijn om op kamers te gaan, weer beginnen met sporten, m'n propedeuse te halen en naar dour te gaan

Gast
geplaatst: vandaag om 21:16 uur

geplaatst: vandaag om 21:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.