De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2006, 22:42 uur
Dat had ik dus ook en als ik bij de berichtentoplijst hem aanklik werkt het ook niet. Ik heb alleen geen flauw idee waarom hij geband zou zijn, maar als het zo is zullen de moderators er wel een goede reden voor hebben gehad.
0
geplaatst: 11 september 2006, 10:41 uur
gefeliciteerd Tovenaar.....en ik zal vandaag een muziekje van je luisteren 

0
geplaatst: 11 september 2006, 10:53 uur
Thanks everybody! Ik zal vanavond een verjaardagsliedje componeren
.
.
0
geplaatst: 11 september 2006, 11:25 uur
Proficiat Tovenaar, mijn cadeau is een luisterbeurt van je CD
.
.
0
geplaatst: 11 september 2006, 11:48 uur
Mijn cadeautje aan jullie dan (in de vorm van een nieuwtje): nieuw album komt er binnen een zeer korte tijd aan! Maar meer zeg ik er nog niet over, behalve dat Surfsteamer fans waarschijnlijk niet blij zullen zijn
.
.
0
geplaatst: 11 september 2006, 11:59 uur
Maar lijkt me sinds 2001 niet echt een fijne dag om jarig te zijn. Veel rauw tussen de vreugde in, alhoewel dat in Nederland natuurlijk wel wat minder is.
En waarom zullen Surfsteamer-fans niet blij zijn
?
En waarom zullen Surfsteamer-fans niet blij zijn
?
0
geplaatst: 11 september 2006, 12:11 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Maar lijkt me sinds 2001 niet echt een fijne dag om jarig te zijn. Veel rauw tussen de vreugde in, alhoewel dat in Nederland natuurlijk wel wat minder is.
Mensen onthouden m'n verjaardag tenminste nu.. het was veel geregel om het voor mekaar te krijgen enzo, maar toch Maar lijkt me sinds 2001 niet echt een fijne dag om jarig te zijn. Veel rauw tussen de vreugde in, alhoewel dat in Nederland natuurlijk wel wat minder is.
.En waarom zullen Surfsteamer-fans niet blij zijn
?
Misschien ook wel hoor, maar laat ik het er maar op houden dat het ietsje anders is!
?En alle mensen die ik nog niet bedankt had: thanks voor de feli's!
* denotes required fields.