De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!
zoeken in:
0
geplaatst: 28 februari 2007, 13:51 uur
12 februari 2007, 18:58 uur
rayman: Gaan we Jeanicious alsnog feliciteren met het feit dat ie gisteren jarig was? Ja, dat gaan we. Van harte Jeanicious.
Lin: Van harte Jeanicious.
Klumpie: Van harte Jeanicious.
J.Bell: Van harte Jeanicious.
Reijersen: Gefeliciteerd!
Yak (moderator): Gratuliere!
Herstel: Van harte Jeanicious.
Sgt. Revolver: Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag, Jeanicious!
Marcel Jongeneel: Jeanicious van harte gefeliciteerd.
Alsnog HARTELIJK BEDANKT IEDEREEN die de moeite heeft genomen deze tijdelijk inactieve user te feliciteren op deze verder tamelijk zwarte dag ( of nou ja, de dag die eraan vooraf ging). Ik zal het even toelichten. In een maand tijd zijn er in mijn omgeving een drietal sterfgevallen geweest. Een broer van een zwager (38), de moeder van die zwager twee weken later (77) en daarna de dag voor mijn verhaardag de oma van mijn vriendin.
In ieder geval bedankt!
rayman: Gaan we Jeanicious alsnog feliciteren met het feit dat ie gisteren jarig was? Ja, dat gaan we. Van harte Jeanicious.
Lin: Van harte Jeanicious.
Klumpie: Van harte Jeanicious.
J.Bell: Van harte Jeanicious.
Reijersen: Gefeliciteerd!
Yak (moderator): Gratuliere!
Herstel: Van harte Jeanicious.
Sgt. Revolver: Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag, Jeanicious!
Marcel Jongeneel: Jeanicious van harte gefeliciteerd.
Alsnog HARTELIJK BEDANKT IEDEREEN die de moeite heeft genomen deze tijdelijk inactieve user te feliciteren op deze verder tamelijk zwarte dag ( of nou ja, de dag die eraan vooraf ging). Ik zal het even toelichten. In een maand tijd zijn er in mijn omgeving een drietal sterfgevallen geweest. Een broer van een zwager (38), de moeder van die zwager twee weken later (77) en daarna de dag voor mijn verhaardag de oma van mijn vriendin.
In ieder geval bedankt!
0
geplaatst: 1 maart 2007, 09:26 uur
Jeanicious schreef:
Alsnog HARTELIJK BEDANKT IEDEREEN die de moeite heeft genomen deze tijdelijk inactieve user te feliciteren op deze verder tamelijk zwarte dag ( of nou ja, de dag die eraan vooraf ging). Ik zal het even toelichten. In een maand tijd zijn er in mijn omgeving een drietal sterfgevallen geweest. Een broer van een zwager (38), de moeder van die zwager twee weken later (77) en daarna de dag voor mijn
verhaardag
de oma van mijn vriendin.
In ieder geval bedankt!
Alsnog HARTELIJK BEDANKT IEDEREEN die de moeite heeft genomen deze tijdelijk inactieve user te feliciteren op deze verder tamelijk zwarte dag ( of nou ja, de dag die eraan vooraf ging). Ik zal het even toelichten. In een maand tijd zijn er in mijn omgeving een drietal sterfgevallen geweest. Een broer van een zwager (38), de moeder van die zwager twee weken later (77) en daarna de dag voor mijn
verhaardag
de oma van mijn vriendin.
In ieder geval bedankt!
Dat was dom, vertel je iets heel serieus maak je zo'n domme spelfout die je de volgende dag niet meer kunt corrigeren. Hahaha.
Nou ja, jammer maar helaas. en bedankt voor de steunbetuigingen, en nu hou ik op met bedanken anders blijf ik bezig.
0
geplaatst: 1 maart 2007, 13:40 uur
Sterkte Jeanicious.
En nu we toch de verjaardagen achteraf aan het vieren zijn.
Van harte VanDeGriend!!!!!!!!!!
Deze ouwe lul is gisteren nóg ouwer geworden.

En nu we toch de verjaardagen achteraf aan het vieren zijn.
Van harte VanDeGriend!!!!!!!!!!
Deze ouwe lul is gisteren nóg ouwer geworden.

0
geplaatst: 1 maart 2007, 14:23 uur
Rob proficiat! Wat een mooi toeval dat ik op jouw verjaardag twee cadeautjes van je krijg... 

0
geplaatst: 1 maart 2007, 17:57 uur
Van Harte gefeliciteerd allebei....en ons moeder natuurlijk ook niet te vergeten 

* denotes required fields.