De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!
zoeken in:
0
geplaatst: 28 februari 2011, 13:27 uur
Beste VanDeGriend, van harte met je verjaardag. Maak er een leuke dag van en laat de muziek maar lekker knallen en de drank rijkelijk vloeien.

0
geplaatst: 20 maart 2011, 13:22 uur
Ferre Clabau is jarig vandaag, hij schrijft prachtige stukjes tekst.
Vandaar, gefeliciteerd, Ferre!
Vandaar, gefeliciteerd, Ferre!

0
Yann Samsa
geplaatst: 20 maart 2011, 20:15 uur
Bedankt allemaal 
Nieuwe tas (van El Commandante) en een T-shirt van Joy Division (cf. Unknown Pleasures print)

Nieuwe tas (van El Commandante) en een T-shirt van Joy Division (cf. Unknown Pleasures print)

0
geplaatst: 9 mei 2011, 13:48 uur
Vandaag de verjaardag van 1 van onze crewleden, freddze
....Frederik, van harte !!!
....Frederik, van harte !!!
0
geplaatst: 9 mei 2011, 14:01 uur
Van harte freddze, maak er een toffe dag van die maar lang mag heugen.

0
geplaatst: 14 mei 2011, 22:37 uur
When will they send in the konijns?
Gefeliciteerd hè Fred. ook namens henry & meneer botten.
Gefeliciteerd hè Fred. ook namens henry & meneer botten.
0
geplaatst: 25 mei 2011, 11:45 uur
Een glaasje melk en een koekje als ontbijt. Het is een beetje solonaise tot nu toe, want ik ben als enige thuis. Vanavond komen de cadeaus en krijg ik o.a. een headphone van de Chicago Bulls. Ik krijg hem van mijn moeder want de Chicago Bulls konden niet. Maar op de headphone staat Derrick Rose van de Chicago Bulls. Althans, zijn naam staat erop. Niet Derrick zelf want dan was de headphone nu kapot geweest. 
Verder vier ik het vandaag niet echt, er komt een heel klein beetje visite (1 oom, twee tantes). Het grote kinderfeestje volgt later dit jaar, maar ik heb nog geen datum. Kan best pas augustus of september worden.
Bedankt voor de felicitaties.

Verder vier ik het vandaag niet echt, er komt een heel klein beetje visite (1 oom, twee tantes). Het grote kinderfeestje volgt later dit jaar, maar ik heb nog geen datum. Kan best pas augustus of september worden.
Bedankt voor de felicitaties.

0
geplaatst: 25 mei 2011, 12:17 uur
Kinderfeestjes.... altijd leuk. Spijkerpoepen, koekhappen en cadeau's verstoppen. Aan de vorm van het presentje kon je al zien dat het een cadeaubon was. Altijd van5 euro. Mooie tijden... 

* denotes required fields.