De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!
zoeken in:
0
geplaatst: 7 oktober 2011, 20:09 uur
Gefeliciteerd, Möärt, moge je nog vele tere kinderzielen op spelfouten betrappen!
0
geplaatst: 8 oktober 2011, 13:39 uur
Dank jullie wel, Ferre, Luke, Koen, Rick, Lex, Bob, Tömäs en Jensch. Attent van jullie.
Nog een kleine anekdote: de naam Slowgaze is best op z'n plek bedenk ik me net, ben immers een week later geboren dan in de agenda stond.
Nog een kleine anekdote: de naam Slowgaze is best op z'n plek bedenk ik me net, ben immers een week later geboren dan in de agenda stond.
0
geplaatst: 8 oktober 2011, 13:44 uur
Misschien een beetje vroeg, maar ik wil Mb. nu al feliciteren met zijn verjaardag. Van harte knul!

0
geplaatst: 8 oktober 2011, 15:46 uur
Slowgaze schreef:
Dank jullie wel, Ferre, Luke, Koen, Rick, Lex, Bob, Tömäs en Jensch. Attent van jullie.
Dan moet ik ook Slowgaze heten, want ik maak altijd mij huiswerk een week nadat er 'iets' over vermeldt staat in mijn agenda.
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 19:42 uur
Vanaf morgen gitaar leren spelen en beroemd worden om vervolgens binnen 364 dagen dood te gaan. Ja ik ben 27 

0
geplaatst: 10 oktober 2011, 19:45 uur
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 19:45 uur
Gefeliciteerd Bartjeking. Ik ga dit jaar misschien ook niet overleven 

0
geplaatst: 4 november 2011, 12:50 uur
Lebowski, van hate met je verjaardag. Maak er een mooie dag van en vooral genieten en genieten tot dat je er bij neer valt als het ware.

* denotes required fields.