De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juli 2012, 12:29 uur
Van harte dazzler, maak er een leuke jaren tachtig fuif van en geniet van het fijne gebak van GrafGantz dat er uit ziet om door een ringetje te halen.

0
geplaatst: 19 juli 2012, 23:44 uur
voor alle wensen. Het valt niet mee om 43 te worden. Een dom getal vind ik.
0
Misterfool
geplaatst: 20 juli 2012, 00:36 uur
Net een krappe 40 minuten te laat, maar toch gefeliciteerd met je 43ste verjaardag.
0
geplaatst: 21 juli 2012, 10:22 uur
Nee, niemand gaat jou feliciteren, Bram.
Vooruit dan maar. Gefeliciteerd! 8 )
Vooruit dan maar. Gefeliciteerd! 8 )
0
geplaatst: 21 juli 2012, 10:59 uur
Speciaal voor Eveningguard viert heel België vandaag feest! 
En ikzelf ga speciaal voor Eveningguard het gras in mijn tuin maaien met een stukje taart (*)! Ik hoop dat je er van geniet!
(*) en een grasmaaier, anders blijf je bezig

En ikzelf ga speciaal voor Eveningguard het gras in mijn tuin maaien met een stukje taart (*)! Ik hoop dat je er van geniet!
(*) en een grasmaaier, anders blijf je bezig
0
geplaatst: 21 juli 2012, 11:38 uur
Jaaaaaaaaah Brammie!
Van harte mien jong! Speciaal voor jou heb ik een feesthoedje opgezet en ga ik vanavond als ik klaar ben met werken een goede kop thee drinken. En je krijgt natuurlijk ook een plaatje:

Maar je moet de foto wel delen met onze andere jarige job: nicoot. Ook van harte meneer!
Van harte mien jong! Speciaal voor jou heb ik een feesthoedje opgezet en ga ik vanavond als ik klaar ben met werken een goede kop thee drinken. En je krijgt natuurlijk ook een plaatje:
Maar je moet de foto wel delen met onze andere jarige job: nicoot. Ook van harte meneer!

0
geplaatst: 21 juli 2012, 13:33 uur
Gefeliciteerd nicoot en Eveningguard! Jullie krijgen van R&P elk een fluitende theepot opgestuurd!
0
geplaatst: 21 juli 2012, 17:40 uur
Aan een ieder die jarig is vandaag de beste wensen. Maak er een mooi feestje van en geniet daarna van een jaar vol met muziek.

0
geplaatst: 1 augustus 2012, 07:40 uur
Ons aller favoriete stukjesschijver Sandokan verjaart vandaag 

0
geplaatst: 1 augustus 2012, 08:13 uur
Leg daarom de pen even neer Sandokan en waag je aan de feestvreugde. Kortom; maak er een mooie verjaardag van.

* denotes required fields.