De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!
zoeken in:
0
geplaatst: 7 oktober 2012, 14:25 uur
Maarten van harte met je verjaardag. Zet maar een lekker muziekje op en ga genieten tot dat je er bij neer valt.

0
geplaatst: 8 oktober 2012, 16:32 uur
Gefeliciteerd Maarten! Hopelijk was het een geslaagde verjaardag (ook zonder mijn felicitaties). En anders moet je van vandaag maar een extra leuke dag maken. 

0
geplaatst: 8 oktober 2012, 16:55 uur
Ik was vijf dagen geleden jarig en niemand heeft iets gezegd
Is het omdat ik een bril draag? 
Is het omdat ik een bril draag? 
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 8 oktober 2012, 18:00 uur
Gelukkige verjaardag, ArthurDZ! Vanwege ook een brildrager
.
.
0
geplaatst: 8 oktober 2012, 18:13 uur
nee Arthur, die bril is niet zo erg, maar de wc-pot die er nog aanhangt is wel stilaan uit de mode.
HAAAHAHAHAHAHAHAAA!!!! Ik ben me er toch eentje!
Maar toch nog een fijne naverjaardag, ArthurDZ!
HAAAHAHAHAHAHAHAAA!!!! Ik ben me er toch eentje!
Maar toch nog een fijne naverjaardag, ArthurDZ!

0
geplaatst: 8 oktober 2012, 18:30 uur
Ik draag geen bril, maar.. nee, laat maar, dit gaat weer nergens heen.
De oprechte verontschuldigingen vanwege heel MusicMeter! Komt er als compensatie een Arthurdag?
De oprechte verontschuldigingen vanwege heel MusicMeter! Komt er als compensatie een Arthurdag?
0
geplaatst: 8 oktober 2012, 18:47 uur
Haha, bedankt voor de naverjaardagswensen
En nog een gelukkige naverjaardag voor Maarten!
Arthurdag klinkt trouwens erg goed. Zo'n dag waarop jullie biddend mijn voeten kussen en dieren offeren bij mijn standbeeld enzo. Ja, dat lijkt me wel wat
En nog een gelukkige naverjaardag voor Maarten! Arthurdag klinkt trouwens erg goed. Zo'n dag waarop jullie biddend mijn voeten kussen en dieren offeren bij mijn standbeeld enzo. Ja, dat lijkt me wel wat

0
geplaatst: 8 oktober 2012, 18:49 uur
Hoe konden we dat nou vergeten 
Maar nog gefeliciteerd Arthur ook al is het een beetje laat

Maar nog gefeliciteerd Arthur ook al is het een beetje laat

0
geplaatst: 8 oktober 2012, 21:17 uur
Dank jullie, jungs. Mijn verjaardag was prima, helaas niet gekregen wat ik heb gevraagd. Ik vraag namelijk elk jaar voor mijn verjaardag een negerslaaf (dit is niet racistisch bedoeld), maar ik krijg er nooit eentje. Ik heb echter wel gedichtenbundels gekregen, waaronder de laatste van Gerrit Komrij. Nu vrijdag nog een huis vol vrouwen en drank en dan ben ik domweg gelukkig als 21-jarige.
En nu dansen!
En nu dansen!

0
geplaatst: 1 november 2012, 15:56 uur
Beste chevy93, heb een hele fijne verjaardag met veel lekkers en mooie klanken voor de oren. Dat je nog vele jaren van mooie muziek mag genieten.

0
geplaatst: 3 november 2012, 14:01 uur
Dank voor het dansen, de koude pintjes en de felicitaties. 
Bedankt, en we zullen het nooit, nooit vergeten!

Bedankt, en we zullen het nooit, nooit vergeten!
0
geplaatst: 3 november 2012, 14:02 uur
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, chevy. Voor elk levensjaar een gratis koud pintje 

* denotes required fields.