De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!
zoeken in:
0
geplaatst: 25 januari 2013, 23:13 uur
Wat aan de late kant maar daarom niet minder, aERodynamIC van harte met je verjaardag en nog vele muzikale jaren op planeet aarde gewenst.

0
geplaatst: 26 januari 2013, 09:32 uur
Omdat verjaardag een beetje een rekbaar begrip is: alsnog een gelukkige verjaardag, aERodynamIC! 

0
geplaatst: 29 januari 2013, 12:28 uur
Ik ben de eerste om één van de knapste users te feliciteren:
Gefelicijaardag, Niels94!!!!
, biertjes drinken!
En daarna hopelijk niet
Gefelicijaardag, Niels94!!!!
, biertjes drinken!En daarna hopelijk niet

0
geplaatst: 29 januari 2013, 12:32 uur
Ghee, Niels, je wordt oud.. Gefeliciteerd! Dat je nog vele jaren in de aarde mag scheppen, knul! 
Hoera! Hoera! Hoera!

Hoera! Hoera! Hoera!
0
geplaatst: 29 januari 2013, 12:41 uur
Gefeliciteerd Niels! 
Geniet er zo veel mogelijk was, ik denk met heimwee terug aan die goeie ouwe tijd dat ik 19 was

Geniet er zo veel mogelijk was, ik denk met heimwee terug aan die goeie ouwe tijd dat ik 19 was

0
geplaatst: 29 januari 2013, 13:14 uur
Niels, van harte met je verjaardag maak er maar een knap feestje van met lekkere hapjes en dito dranken en niet te vergeten heerlijke muziek en nog vele gezonde jaren.

0
geplaatst: 29 januari 2013, 15:22 uur
Van harte gefeliciteerd Niels!
Maak er wat moois van vandaag.
Maak er wat moois van vandaag.
0
geplaatst: 29 januari 2013, 15:42 uur
Dat gaat hem niet worden, stoepkrijt: 6 uur op, reizen, tentamen wiskunde (leuk man), de rest van de dag leren, niet thuiskomen omdat ik morgen weer om 9 uur tentamen heb en ik dus in Utrecht blijf slapen.
Desondanks hou ik van jullie allemaal. Met jullie dingetjes enzo. Dank jullie wel.
Desondanks hou ik van jullie allemaal. Met jullie dingetjes enzo. Dank jullie wel.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 29 januari 2013, 15:45 uur
Twee violen en een trommel en een fluit, tralilalila. Gefeliciteerd Niels!

0
geplaatst: 7 februari 2013, 16:28 uur
We wilden je verrassen door met zijn allen te doen alsof we je vergeten waren en dan om 1 minuut voor 12 massaal felicitaties sturen. Maar goed, dat is nu toch al verpest, dus:
Gefeliciteerd Rico!
Gefeliciteerd Rico!

0
geplaatst: 7 februari 2013, 16:33 uur
Ja. Stomme Rico.
Nouja. Ehm. Gefeliciteerd, dan maar. Jongen.
Nouja. Ehm. Gefeliciteerd, dan maar. Jongen.
0
geplaatst: 7 februari 2013, 16:42 uur
Wil dat nu zeggen dat het feestje niet doorgaat?
En ik had al zo flink geoefend op mijn nummertje...
Dan maar op deze manier. Gelukkige verjaardag Nicolage Rico!
En ik had al zo flink geoefend op mijn nummertje...
Dan maar op deze manier. Gelukkige verjaardag Nicolage Rico!

0
geplaatst: 7 februari 2013, 20:23 uur
stoepkrijt schreef:
We wilden je verrassen door met zijn allen te doen alsof we je vergeten waren en dan om 1 minuut voor 12 massaal felicitaties sturen. Maar goed, dat is nu toch al verpest, dus:
Gefeliciteerd Rico!
Gefeliciteerd Rico!
Shit!
Maar het is toch al verrassend dat Ajacieden me gaan feliciteren. Meer kan ik niet aan.

Bedankt allen!

* denotes required fields.