De Site / Gebruikers / Gefeliciteerd!
zoeken in:
0
geplaatst: 19 februari 2006, 12:56 uur
Feest in Andijk. Bovenkarspel gaat de straat op. Feli Sander.
0
geplaatst: 20 februari 2006, 00:38 uur
Nogmaals bedankt iedereen!! Was een leuk feest. Ik ga nu slapen morgen weer om 14.00 college namelijk
Adios
Adios
0
geplaatst: 21 februari 2006, 18:02 uur
Iedereen gefeliciteerd hier (best een nutteloos topic dit
) Vooral Marjolein19! (béétje laat, da's m'n zus) Ze was pas net geregistreerd en daarom zette ze er denk ik alvast 19 achter.
) Vooral Marjolein19! (béétje laat, da's m'n zus) Ze was pas net geregistreerd en daarom zette ze er denk ik alvast 19 achter.
0
dutch2
geplaatst: 26 februari 2006, 20:46 uur
Ayayayayay, we zouden hem bijna zijn vergeten maarrrrrrr Vince Vega is vandaag jarig 
Gefeliciteerd Vince!!!

Gefeliciteerd Vince!!!
0
geplaatst: 26 februari 2006, 21:05 uur
Iemand met Neil Young, Talk Talk en Radiohead in zijn top 10 - en dan bijna vergeten
. Onvergeeflijk.
Nog vele vele jaren 
. Onvergeeflijk.
Nog vele vele jaren 
0
aslan (crew)
geplaatst: 26 februari 2006, 21:59 uur
Vince Vega wordt 25 ! ! ! ! !
proficiat vince vega
proficiat vince vega
0
geplaatst: 26 februari 2006, 22:06 uur
Allemaal bedankt voor de felicitaties 
En alhoewel ie nog niet binnen is, ben ik vandaag ook muzikaal verwend: de 11 cd-box van Chris Rea is hopelijk in de loop van de week hier te horen.
Een cd-box totaal in het teken van the blues, niet te vergelijken met eerder (met nogal makkelijk en iets te glad klinkend) werk van de beste man en verpakt in een boek vol met afbeeldingen van zijn schilderijen.
Ik ben erg benieuwd en kan niet wachten...
0
geplaatst: 26 februari 2006, 22:47 uur
Geniet er van (net als van je laatste verjaardags-uurtje
).
Gefeliciteerd!
).Gefeliciteerd!
0
DutchViking
geplaatst: 27 februari 2006, 00:10 uur
Oeps, net te laat. Maar alsnog gefeliciteerd, Vince! 

0
Ace
geplaatst: 27 februari 2006, 10:49 uur
Vince, ik ben nog later maar toch nog gefeliciteerd!
Zal dat even een dolle boel bij jou thuis zijn!
Driving home for christmas 
Zal dat even een dolle boel bij jou thuis zijn!

Driving home for christmas 
0
geplaatst: 27 februari 2006, 17:48 uur
Nogmaals bedankt!
@Ace: de cd-box is nog niet binnen. En wat ik er van gehoord heb (en gelezen) is dat de muziek totaal niet vergelijkbaar is met zijn eerder werk en dus zeker niet driving home for christmas. Schijnt meer echte blues/jazz te zijn. En het mooie is, dat het 11 cd's met allemaal nieuw werk betreft en gelijk ook zijn laatste werk.
@Ace: de cd-box is nog niet binnen. En wat ik er van gehoord heb (en gelezen) is dat de muziek totaal niet vergelijkbaar is met zijn eerder werk en dus zeker niet driving home for christmas. Schijnt meer echte blues/jazz te zijn. En het mooie is, dat het 11 cd's met allemaal nieuw werk betreft en gelijk ook zijn laatste werk.
* denotes required fields.