MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Arnhem

zoeken in:
In Arnhem kun je ook erg goed shoppen

ElMeroMero
Aangezien het topic weer terug is bij Arnhem zal ik mijn lofzang op het Leidse (voorlopig ) maar achterwege laten, zeker ?

Jassonn: zijn er leuke platenwinkels in Arnhem?

Fuck Year, voor de Metal head is er natuurlijk Dollhous, in de nieuwstad (lopend vanaf V&D, op de 5 sprong, links (beekstraat) en dan op de eerste kruissing rechts) Ook voor algemene/alternatieve muziekliefhebbers zit iets verderop de Waaghals(hebben ook nog veel vinyl), en in de rijnstraad zit Kroeze die hebben ook erg veel. (sorry dat ik het even waarnam Jassonn.

Dank voor de tips.

(en nu maar hopen dat de stufi voor zaterdag gestort is)

Geen probleem hoor Eddie , ik heb zelf nooit in Arnhem gewoond. Ik heb zowat mijn hele jeugd in Zutphen doorgebracht, en als we dan een keer echt gingen shoppen gingen we altijd naar Arnhem toe.
Maarja wat wil je als de 5e winkelstad van Nederland maar een halfuurtje van je verwijderd is

Eddie schreef:(lopend vanaf V&D, op de 5 sprong, links (beekstraat) en dan op de eerste kruissing rechts) .

Rectificatie: Op de eerste kruissing Links.

Uiteindelijk hadden we geen tijd om winkels ed. te checken, maar het was wel erg leuk! Het draaien ging goed (ook al was het niet zo druk). Na afloop zijn we nog uitgegaan in De Verdieping. Beetje foute tent, maar wel de enige die tot 5 uur open was (Bosch ging om 2 uur dicht). De DJ draaide een beetje van de hak op de tak, maar het publiek was al zo ver heen dat ze overal op danste.

Uiteindelijk om half 8 gaan pitten, terwijl ik om 11 weer op moest. De dag erna op Rock In Park was dus redelijk vermoeiend (met name de terugreis en de day after ), maar al met al was het een leuk weekend!

Overigens moeten jullie zeker eens langs Kultuurhuis Bosch gaan als je toch in de buurt bent. De sfeer is er goed (leuk pand, leuke mensen) en er gebeurt een hoop. Van dansavonden tot theater tot filmfestivals tot concerten.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:47 uur

geplaatst: vandaag om 19:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.