De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #3
zoeken in:
0
geplaatst: 31 maart 2009, 13:40 uur
Toon1 schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Die Philip Glass LP heb ik hier en wil ik graag weggeven (gratis maar wel tegen verzendkostenvergoeding á € 6,-). Er zitten over 2 tracks dikke krassen, maar verder ziet hij er goed uit. Heb ook 'Songs from Liquid Days' weg te geven. (ook niet te verkopen voor mij wegens een paar foutjes erin) (voor € 6,- verzendkostenvergoeding heb je dus beide LP's in huis) Interesse? Stuur me even een pm.
Ik heb meer Philip Glass LP's liggen (2 LP's en 2 LP boxen) maar die moet ik nog checken.
En nu wat ik draai:

0
geplaatst: 31 maart 2009, 15:55 uur
reptile71 schreef:
Die Philip Glass LP heb ik hier en wil ik graag weggeven (gratis maar wel tegen verzendkostenvergoeding á € 6,-). Er zitten over 2 tracks dikke krassen, maar verder ziet hij er goed uit. Heb ook 'Songs from Liquid Days' weg te geven. (ook niet te verkopen voor mij wegens een paar foutjes erin) (voor € 6,- verzendkostenvergoeding heb je dus beide LP's in huis) Interesse? Stuur me even een pm.
Ik heb meer Philip Glass LP's liggen (2 LP's en 2 LP boxen) maar die moet ik nog checken.
(quote)
Heb wel interesse, maar krassen en foutjes vind ik niet zo leuk... Dus ik ga hiervoor passen vrees ik. Toch bedankt voor de aanbieding.
Ik ga wel verder met Glass:

0
Father McKenzie
geplaatst: 31 maart 2009, 19:16 uur

Notting Hillbillies - Missing...Presumed Having A Good TIme
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.