MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / aantal cd's op een dag beluisterd

zoeken in:
Ik denk dat ik zo'n 4 cd's op een dag heb beluisterd.
Niet zo héél veel maar toch.
Dat waren deze cd's:

- Marillion: Marbles
- Pink Floyd: The dark side of the moon
- Marilion: afraid of Sunlight
- Disturbed: Industructuble

Is dat je record of is dat wat je vandaag hebt gedraaid?

Ik hoop voor hem het laatste. Lijkt me niet iets om het Guiness Book voor te bellen.

Toen ik nog jong was, draaide ik met een vriend onze LP top 25, een hele LP dus en dan x 25, in één keer achter elkaar. Het zal rond 1985 zijn geweest. Ook een boeiende ervaring, kan het iedereen aanraden. Dat was wel gelijk het maximum dat ik zo'n beetje aankon.

Jelle deed er een tijdje geleden 29. Maar die is ook niet goed wijs.

Baas boven baas.

handsome_devil
Ik kan wel 48 grindcore albums per dag luisteren hoor.

Ik lig na eentje al voor gaas ben ik bang.

Frostyx
Ik record is 6x.
Wel 6x dezelfde, relapse

herman schreef:
Is dat je record of is dat wat je vandaag hebt gedraaid?

Dat is wat ik ongeveer achter elkaar op een dag heb gedraaid

Stijn_Slayer
Dat ligt er aan wat voor dag het is. Als je eerst naar school of naar je werk bent geweest is er minder tijd. Op schooldagen draaide ik er zo'n 7 denk ik. Op vrije dagen minstens 15 CD's.

Ik zit rond de 4, maar vandaag word een relaxdag dus misschien verbreek ik mijn persoonlijke record wel.

The Oath
handsome_devil schreef:
Ik kan wel 48 grindcore albums per dag luisteren hoor.

Jamaja, Grindcore-albums zijn gemiddeld maar 15minuten.

Ik heb eens de hele Black Sabbath discografie er op 1 dag doorgejaagd. Daar ben je ook een hele dag zoet mee
Ga deze zomer hetzelfde eens doen voor Judas Priest

Frostyx
Maar toch, grindcore.
Heb je nu gehoor beschadeging

Ik zit dagelijks toch wel gemiddeld op 8 à 10.

Hooguit drie (gehele platen) per dag, is ook genoeg vind ik.

Op een schooldag: 1 in de bus, 1 in de tram, op de terugweg ook weer, als ik thuis ben 3 en voor het slapen gaan 3 ofzo.

En hoeveel op school?

Ik denk dat ik gemiddeld aan 5 of 6 platen zit met uitschieters naar 10 albums per dag.

Ik luister denk ik zo'n 6 à 7 albums per dag.

Hier wisselt het: op sommige dagen 10 en op drukke werkdagen waarbij ik reis met collega's en 's avonds ook heb afgesproken kom ik soms niet verder dan 2 liedjes.

Meestal draai ik eentje voor ik naar kantoor ga, en op kantoor speel ik vaak de hele dag mp3's af van cd's die ik heb geript, en dan als ik thuis kom, zet ik meteen weer een cd aan...maar geen idee hoeveel ik op een dag draai eigenlijk. Ik schat iets minder dan 10.

MJ_DA_MAN schreef:
Hooguit drie (gehele platen) per dag, is ook genoeg vind ik.
Vandaag maar liefst vijf, waaronder twee van MJ en twee van Jackson 5 .

Vandaag Buddy Holly en Paul McCartney.

Ik heb ook wel eens alle studio-albums (10 in totaal) van Kraftwerk gedraaid en daarvoor ook nog wat losse albums. Dus de 15 zal ik ook wel eens gehaald hebben...

Sietse
op vrije dagen kan het wel eens oplopen naar een stuk of 15 ofzo, maar vaak wil ik dan uit luiheid ook wel eens 2 of 3x dezelfde achter elkaar luisteren.

Op dagen dat ik werk is het 1 naar werk, 1 terug van werk en zo'n 3 tot 5 in de avond afhankelijk van de lengte en hoe laat ik thuis ben.

effetjes een nieuw Pink Floyd record.

The Dark Side of the moon 15x achter elkaar.

Je doet een bepaald deel van je username wel eer aan, Jelle.

(nu maar hopen dat je hem niet nog 57 keer gaat opzetten)

Op repeat staan en in slaap gevallen?

Op schooldagen gemiddeld zo'n 2 à 3, allen verschillend en zelden nieuwe. Op vrije dagen toch al gauw 6 of 7, en dan durf ik er gerust eentje meerdere keren te beluisteren. Af en toe beluister ik dan een dag lang enkel nieuwe albums. Tijdens blokperiodes luister ik om de een of andere reden voornamelijk nieuwe albums, en dan kom ik al gauw aan 5 albums die ik telkens enkele malen speel.

Mijn "personal record" was ook tijdens een blokperiode, toen ik eens mijn persoonlijke top 100 van achter naar voor beluisterde in een dikke week.

Als er nieuw album van een geliefde groep uitkomt hou ik de dag op voorhand wel vaker een (zij het vaak voorgeselecteerde) marathon.
Geslaagde volledige marathons heb ik al gehouden van de meeste bands in mijn top 10 (nu ja, bij Slint of Circle Takes the Square is daar niet veel aan), en verder zijn pogingen van zulke marathons bij Opeth en Radiohead mislukt wegens tijdsgebrek/slaapnood. Met het oog op Backspacer ben ik toch ook van plan om alle reguliere albums van Pearl Jam er eens door te jagen, van de live opnames blijf ik dan wel een eindje weg.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:53 uur

geplaatst: vandaag om 22:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.