De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juli 2004, 19:27 uur
Luister jij ook wel eens naar andere dingen dan filmmuziek, Neo? 
Belle and Sebastian - Tigermilk

Belle and Sebastian - Tigermilk
0
geplaatst: 2 juli 2004, 22:09 uur
Ja, neo, verleg je grenzen eens man. 
Ik luister de laatste tijd ERG veel naar Devin Townsend- Terria (lekker manisch en ongestructureerd soms), en verder veel naar:
The Sweet Hereafter (soundtrack), Robert Rich & Lustmord (Stalker), Tenhi (Kauan & Vare) en drie cd's van Black Tape For A Blue Girl.
En verder een zelfgebrand ultiem verzamelaartje van Dead Can Dance en vanmiddag heb ik COIL (Musick To Play in The Dark Volume One) maar eens binnengesleept.
Nú ben ik weer bij voor deze week.

Ik luister de laatste tijd ERG veel naar Devin Townsend- Terria (lekker manisch en ongestructureerd soms), en verder veel naar:
The Sweet Hereafter (soundtrack), Robert Rich & Lustmord (Stalker), Tenhi (Kauan & Vare) en drie cd's van Black Tape For A Blue Girl.
En verder een zelfgebrand ultiem verzamelaartje van Dead Can Dance en vanmiddag heb ik COIL (Musick To Play in The Dark Volume One) maar eens binnengesleept.
Nú ben ik weer bij voor deze week.

0
geplaatst: 2 juli 2004, 22:10 uur
Ja hoor. Af en toe dingen als Massive Attack, Enigma, Propellorheads, Rage Against the Machine, Lisa Gerrard, Dead Can Dance...
Maar filmmuziek blijft het toch helemaal

0
geplaatst: 2 juli 2004, 22:11 uur
Nou in het filmmuziek genre verleg ik mij grenzen anders nog iedere dag
(draai nu trouwens Ride With the Devil-Mychael Danna
)
0
geplaatst: 2 juli 2004, 22:13 uur
Dat zal best dat je je grenzen verlegd, maar als je je grenzen verlegd van een klein (filmmuziek)landje hou je nog steeds weinig over zeg maar. 
Alsof je alleen naar Luxemburg op vakantie wil ofzo, en Frankrijk, Duitsland en België gewoon links laat liggen.

Alsof je alleen naar Luxemburg op vakantie wil ofzo, en Frankrijk, Duitsland en België gewoon links laat liggen.

0
geplaatst: 2 juli 2004, 22:29 uur
Zoals ik dus al zei er zijn echt nog wel wat andere dingen die ik luister. Maar ik hou mij al sinds 1996/1997 haast enkel en alleen met filmmuziek bezig en het bevalt mij meer dan prima 

0
geplaatst: 2 juli 2004, 22:36 uur
Ik vraag me soms af: wat zou "den Neo" (legendarische naam aan 't worden op zowel MuM als MoM
) vinden van Mercury Rev (en vooral hun twee laatste platen): toch zwaar filmmuziek-achtig 
Oh - ben aan 't luisteren naar Tom Waits' "Bone Machine" - sjacher-achtige bluesmuziek. Haaaaaaaaaaaaaaa! Fantastisch
) vinden van Mercury Rev (en vooral hun twee laatste platen): toch zwaar filmmuziek-achtig 
Oh - ben aan 't luisteren naar Tom Waits' "Bone Machine" - sjacher-achtige bluesmuziek. Haaaaaaaaaaaaaaa! Fantastisch

0
geplaatst: 2 juli 2004, 22:44 uur
Ik zal eens wat van Mercury Rev proberen te lenen van iemand of zoiets dergelijks 

0
geplaatst: 2 juli 2004, 23:14 uur
Je kunt het beste "Deserter's Songs" of "All Is Dream" proberen. Ik denk inderdaad dat je dat wel eens aangename muziek zou kunnen vinden. Bij de Centrale Discotheek Rotterdam hebben ze die wel.
0
geplaatst: 3 juli 2004, 00:02 uur
Sanvean schreef:

(quote)
Ja, neo, verleg je grenzen eens man. 
Alleen al door het noemen van Massive Attack vind ik Neo's antwoord meer dan afdoende.

Robert Rich & Lustmord (Stalker)
Ah, dat is mooi! Ik heb wel 's wat solodingen van Lustmord gepindakaast. Heel bijzonder. Heel donkere ambient. Opgenomen in een onderzeeer, hoorde ik later. Een nummer heet Permafrost, misschien kun je dat eens opzoeken (ik geloof niet dat ik het mp3'tje nog heb).
0
geplaatst: 3 juli 2004, 00:46 uur
herman schreef:
Ah, dat is mooi! Ik heb wel 's wat solodingen van Lustmord gepindakaast. Heel bijzonder. Heel donkere ambient. Opgenomen in een onderzeeer, hoorde ik later. Een nummer heet Permafrost, misschien kun je dat eens opzoeken
Permafrost staat op Purifying Fire. Ah, dat is mooi! Ik heb wel 's wat solodingen van Lustmord gepindakaast. Heel bijzonder. Heel donkere ambient. Opgenomen in een onderzeeer, hoorde ik later. Een nummer heet Permafrost, misschien kun je dat eens opzoeken
Lustmord staat ook nog op het menu voor een pindakaas-ontbijt inderdaad, vooral Heresy schijnt erg goed te zijn.
Sanvean likes Dark.

herman schreef:
Ik luister nu trouwens naar de score van Amélie.
Grappig dat dit jouw berichtje 666 is. En Amélie is nog zó'n lieve film... Ik luister nu trouwens naar de score van Amélie.

0
geplaatst: 3 juli 2004, 01:11 uur
Ik houd ook wel van dark ambient, maar behalve Biosphere (Substrata!) en Lustmord ken ik niet zoveel.
LOL, dat van 666 en Amélie was ik me helemaal niet bewust van. Veel lievere films (en muziek) dan Amélie bestaan er wat mij betreft niet.
Ik draai nu The Stooges (Funhouse), misschien biedt dat wat tegenwicht.
LOL, dat van 666 en Amélie was ik me helemaal niet bewust van. Veel lievere films (en muziek) dan Amélie bestaan er wat mij betreft niet.
Ik draai nu The Stooges (Funhouse), misschien biedt dat wat tegenwicht.

0
geplaatst: 3 juli 2004, 02:11 uur
The Orb - Little Fluffy Clouds
they were purple and yellow and...
they were purple and yellow and...

0
geplaatst: 3 juli 2004, 11:43 uur
Bob Marley - Get Up Stand Up
Even in die vakantiestemming komen.
Even in die vakantiestemming komen.
0
geplaatst: 3 juli 2004, 12:59 uur
Calexico - The Black Light.
Zie ik daar een tortilla verschijnen tijdens mijn middagmaal? Hopelijk wel
Zie ik daar een tortilla verschijnen tijdens mijn middagmaal? Hopelijk wel

0
ElMeroMero
geplaatst: 3 juli 2004, 13:14 uur
Die is zeker uit de cd-hoes van "Tres Hombres" gerold ? Even schudden voor gebruik heet dat 
Luister overigens nu naar "Goo" van Sonic Youth.

Luister overigens nu naar "Goo" van Sonic Youth.
0
geplaatst: 3 juli 2004, 13:51 uur
ElMeroMero schreef:
Die is zeker uit de cd-hoes van "Tres Hombres" gerold ? Even schudden voor gebruik heet dat

Lol
!
0
geplaatst: 4 juli 2004, 01:08 uur
Ik vind dat liedje van Nelly echt geweldi! Word er helemaal vrolijk van. Vind het bijna jammer dat het Ek over is, want het is een fijne tune.
Verder luister ik nu naar The Stooges' Fun House (TV Eye).
Verder luister ik nu naar The Stooges' Fun House (TV Eye).
0
geplaatst: 4 juli 2004, 02:32 uur
Volgens mij treed ze morgen op, voor de finale. Benieuwd of dat te zien is op tv.
0
geplaatst: 4 juli 2004, 14:26 uur
Zou leuk zijn, moet ik alleen niet vergeten te kijken.
Led Zeppelin - I
Led Zeppelin - I
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.