De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juli 2004, 20:46 uur
Dit wordt toch wel héél bizar - ik heb zopas in RATM een bloedmooie fado gehoord. Kwam net te zeggen tegen m'n mama: "Sjonge, dat is toch schitterend, die Portugese muziek - moet dringend eens gaan luisteren naar Madredeus"

0
ElMeroMero
geplaatst: 4 juli 2004, 20:57 uur
Grappig, hé 
Als je in Madredeus wilt verdiepen, Zach, dan heb je met Os Dias... wel een goede te pakken. Nog wat rauw en ongepolijst is hun sound op deze plaat, maar met die sprookjesachtig mooie stem van Teresa Salgueiro is het werkelijk smullen geblazen.
Nu draait: Adeus...e Nem Voltei

Als je in Madredeus wilt verdiepen, Zach, dan heb je met Os Dias... wel een goede te pakken. Nog wat rauw en ongepolijst is hun sound op deze plaat, maar met die sprookjesachtig mooie stem van Teresa Salgueiro is het werkelijk smullen geblazen.
Nu draait: Adeus...e Nem Voltei
0
geplaatst: 4 juli 2004, 21:25 uur
ElMeroMero schreef:
Als je in Madredeus wilt verdiepen, Zach, dan heb je met Os Dias... wel een goede te pakken.
Als je in Madredeus wilt verdiepen, Zach, dan heb je met Os Dias... wel een goede te pakken.
allez, nog een keer bedankt voor alweer een leuke tip (en als de tip door het ElMeroMero "seal of approval" (*kuch*;-) ) is voorzien zal hij wel weer van goudwaarde blijken te zijn!
)
0
ElMeroMero
geplaatst: 4 juli 2004, 22:46 uur
Hmm...het ziet ernaar uit dat ik onder de omstandigheden snel maar even iets van Nana Mouskouri op moet zetten. Heeft iemand suggesties ?

0
ElMeroMero
geplaatst: 5 juli 2004, 22:33 uur
Rokia Traoré - Bowmboï...wat 'n geweldige zangeres is die Rokia toch...
0
geplaatst: 5 juli 2004, 23:42 uur
Is dat een DJ mix, zoals bv. The Dirtchamber Sessions?
Ik heb nu Aphex Twin's Selected Ambient Works aanstaan
0
geplaatst: 6 juli 2004, 17:51 uur
En nu een hele leuke: het thema van de overweldigende serie MacGyver, gecomponeerd doro Randy Edelman 

0
geplaatst: 6 juli 2004, 17:58 uur
das zeker een geniaal thema. Is er eigenlijk ook een complete score van?
0
geplaatst: 6 juli 2004, 19:12 uur
We praten hier wel over een serie... Elke aflevering had zeker wel 15 min score. Dus stel dat er 100 afleveringen zijn gemaakt... Er is overigens 1 cd ooit uitgegeven met wat dingen bij elkaar gegooid.
0
geplaatst: 6 juli 2004, 19:18 uur
Dan vraag ik mij toch af waarom je dat benoemd met de term ''complete score'' 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.