De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juli 2004, 19:24 uur
Ach ja ik bedoelde dus of er een hele cd van uitgebracht was, ik haalde de termen alleen ff door elkaar. De precieze betekenis van een score ken ik blijkbaar ook niet helemaal 

0
geplaatst: 6 juli 2004, 19:41 uur
Staat er nu trouwens op! Een score is instrumentale muziek voor film, serie, game;bedoeld ter ondersteuning.
0
geplaatst: 7 juli 2004, 19:30 uur
DMB - Recently (=promo CD met 5 geweldige live nummers: Warehouse, Dancing Nancies, Halloween, Recently en All along the Watchtower)
0
JonnieBrasco
geplaatst: 7 juli 2004, 22:42 uur
Mijn eigen samengestelde compilatie-cd van de band Ride. Met de 11 beste nummers van de albums "Nowhere" en "Going Blank Again". Terwijl ik hem luister (wauw, wat is die cross-fade van Chrome Waves naar Time Machine mooi gelukt
) maak ik er zelf een mooie cd-cover bij, ik denk dat ik de cd aan mijn broer geef
Ik heb altijd die drang om goeie muziek door te geven...
) maak ik er zelf een mooie cd-cover bij, ik denk dat ik de cd aan mijn broer geef
Ik heb altijd die drang om goeie muziek door te geven...
0
geplaatst: 8 juli 2004, 00:30 uur
Zo hoort het ook. Ik heb ook van die vlagen om verzamelaars voor vrienden/bekenden te maken. De laatste die ik maakte is alweer een paar maanden oud alleen. Ben nu wel druk doende een CDtje samen te stellen voor iemand van MuM. 
ik luister nu Delays - Faded Seaside Glamour

ik luister nu Delays - Faded Seaside Glamour
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.