De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juli 2004, 23:50 uur
Bright Eyes - Let's Not Shit Ourselves (To Be Loved or Not To Be Loved)
But where was it when I first heard the sound of brutality? It came to my ears in the goddamn
loveliest melody. How grateful I was them to be part of the mystery, to love and be loved. Let's just hope that is enough."
But where was it when I first heard the sound of brutality? It came to my ears in the goddamn
loveliest melody. How grateful I was them to be part of the mystery, to love and be loved. Let's just hope that is enough."
0
geplaatst: 28 juli 2004, 23:52 uur
Johnny Dowd - Pictures from Life's Other Side
momenteel: "Butcher's Son" - beetje angstaanjagend eigenlijk. Me like that
momenteel: "Butcher's Son" - beetje angstaanjagend eigenlijk. Me like that

0
geplaatst: 29 juli 2004, 00:21 uur
Luomo - The Present Lover
Ook fijn voor op de late avond, zij het op weer een andere manier.
Ook fijn voor op de late avond, zij het op weer een andere manier.
0
ElMeroMero
geplaatst: 30 juli 2004, 21:04 uur
Muziek die ik momenteel draai ? Ik ga liever naar buiten om de laatste zonnestralen te pakken. 
edit: Zit toch alweer stiekum naar Dreambrother van Jeff Buckley te luisteren

edit: Zit toch alweer stiekum naar Dreambrother van Jeff Buckley te luisteren

0
JonnieBrasco
geplaatst: 31 juli 2004, 00:15 uur
Sparklehorse - Vivadixiesubmarinetransmissionplot,
al voor de vierde keer vandaag, niet omdat ik er al met volle teugen van geniet, maar omdat het goed schijnt te zijn, en het vast zo'n album is die je na 10 keer pas echt kan waarderen. Tot nu toe spreekt het nummer "Rainmaker" me het meeste aan.
[edit: ik ben nu weer bij no.8, "Cow", die is ook wel leuk!]
al voor de vierde keer vandaag, niet omdat ik er al met volle teugen van geniet, maar omdat het goed schijnt te zijn, en het vast zo'n album is die je na 10 keer pas echt kan waarderen. Tot nu toe spreekt het nummer "Rainmaker" me het meeste aan.
0
geplaatst: 31 juli 2004, 02:16 uur
JonnieBrasco schreef:
Je moet het niet forceren natuurlijk. Geef het album de tijd. Het kwartje valt heus wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.