De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 31 juli 2004, 14:19 uur
Niks, want de herrie van het Rotterdamse Zomercarneval heeft een ''beetje'' de overhand 

0
geplaatst: 31 juli 2004, 15:05 uur
Dat duurt toch maar 1 dagje, hoop ik?
The Books - Food For Thought
The Books - Food For Thought
0
geplaatst: 31 juli 2004, 15:48 uur
Officieel van 12 tot 1800 maar ik denk dat over een minuut of 20 hier de rust terug gekeerd is.(kan ik meteen zien of mijn fiets nog heel op zijn oude plek op straat staat
)
)
0
geplaatst: 31 juli 2004, 16:24 uur
En, stond je fiets er nog? 
The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band

The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
0
geplaatst: 31 juli 2004, 19:10 uur
Nina Simone - You'd be so nice to come home to
lekker zwaarmoedige bluesy jazz
lekker zwaarmoedige bluesy jazz

0
ElMeroMero
geplaatst: 31 juli 2004, 23:43 uur
Echt top !
Bij mij speelt Tin Hat Trio-The Rodeo Eroded...een eigenzinnige mix van tango en jezzzz
0
geplaatst: 1 augustus 2004, 03:28 uur
Mooie cd, ga hem ook weer eens tevoorschijn halen. Mistakes and regrets is echt kippevel.
0
geplaatst: 1 augustus 2004, 12:07 uur
Hey wat toevallig. Ik luister net Source Tags and Codes van AYWKUBTOD
0
geplaatst: 1 augustus 2004, 12:30 uur
Mistakes and Regretes is prachtig. Ik ga zelf ook heel erg voor die twee nummers daarna. Source Tags and Codes kan ik nu ook wel kopen, ik neem aan dat ie inmiddels wel midprice is.
Nu: Dj Shadow - Endtroducing
Nu: Dj Shadow - Endtroducing
0
geplaatst: 2 augustus 2004, 16:46 uur
Gift of Gab - Way of the Light
Misschien toch maar ophogen dat album.
Misschien toch maar ophogen dat album.
0
titan (crew)
geplaatst: 2 augustus 2004, 23:28 uur
Wat grappig, ik bedacht me dat ik die binnenkort ook maar weer eens moest gaan draaien
.
.
0
geplaatst: 2 augustus 2004, 23:32 uur
Nou, wat let je? 
Toen ik die plaat vanmiddag op de site zag verschijnen schoten de diverse nummers meteen door mijn hoofd. Nu ik thuis ben, kan ik er eindelijk naar luisteren. Alhoewel op zich alweer afgelopen is.

Toen ik die plaat vanmiddag op de site zag verschijnen schoten de diverse nummers meteen door mijn hoofd. Nu ik thuis ben, kan ik er eindelijk naar luisteren. Alhoewel op zich alweer afgelopen is.
0
geplaatst: 3 augustus 2004, 00:04 uur
Ik bespeur een Marion revival op MuMe. 
Ik kreeg ook zin het weer eens op te zetten. Helaas moet ik dan meer dan 1000 cassettebandjes doorworstelen om uit te zoeken waar ik Marion nu weer gelaten heb. Maar ik vind 'm deze week wel een keer.

Ik kreeg ook zin het weer eens op te zetten. Helaas moet ik dan meer dan 1000 cassettebandjes doorworstelen om uit te zoeken waar ik Marion nu weer gelaten heb. Maar ik vind 'm deze week wel een keer.
0
geplaatst: 3 augustus 2004, 00:36 uur
Ik heb hem ook op tape (ooit gekregen van een studiegenoot die hem voor een gulden bij de Correct in R'dam had gekocht!), maar was blij dat ik hem later in een klein 2ehands zaakje op CD vond. Ik heb ook nog een bandje van The Program (2e album). Daar heb ik echt al een tijd niet meer naar geluisterd.
0
geplaatst: 3 augustus 2004, 18:24 uur
En de Marion revival duurt voort... Nu op de Winamp: The collector. Briljant b-kantje!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.