De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
JonnieBrasco
geplaatst: 6 april 2004, 13:28 uur
Niets.
Soms is het lekker om overdag geen muziek te horen, om naar de avond toe te leven waarin je veel goeie muziek gaat luisteren ... Omdat je dan de hele dag nog geen muziek hebt geluisterd is het des te mooier!
Soms is het lekker om overdag geen muziek te horen, om naar de avond toe te leven waarin je veel goeie muziek gaat luisteren ... Omdat je dan de hele dag nog geen muziek hebt geluisterd is het des te mooier!
0
geplaatst: 6 april 2004, 16:07 uur
The Shins - Chutes Too Narrow
Beste popplaat in jaren. Niet te missen.
Beste popplaat in jaren. Niet te missen.
0
geplaatst: 6 april 2004, 16:48 uur
Alane - The Sound of Africa
Een heerlijk verzamelalbum van Afrikaanse artiesten dat mij doet verlangen naar beter weer 
Een heerlijk verzamelalbum van Afrikaanse artiesten dat mij doet verlangen naar beter weer 
0
geplaatst: 6 april 2004, 17:55 uur
Art schreef:
Alane - The Sound of Africa
Krijg je dan spontaan de gedachte dat je op safari wil gaan? Alane - The Sound of Africa

0
geplaatst: 6 april 2004, 19:01 uur
Andre Hazes - Poei Poei
Poei... ♪
Wat een ziek nummer zeg...Was trouwens een week geleden bij Barend & van Dorp.
Poei... ♪

Wat een ziek nummer zeg...Was trouwens een week geleden bij Barend & van Dorp.
0
geplaatst: 6 april 2004, 20:13 uur
Daan schreef:

(quote)
Krijg je dan spontaan de gedachte dat je op safari wil gaan? 
Ik ben niet zo'n actief persoontje, geef mij maar liever een Safari in mijn glas en een lekker zonnetje

0
geplaatst: 6 april 2004, 20:14 uur
Bob Marley & The Wailers - Legend 
Ik ben toch bezig op een zomerse toer dus dan kan deze er ook nog wel bij

Ik ben toch bezig op een zomerse toer dus dan kan deze er ook nog wel bij

0
geplaatst: 6 april 2004, 21:34 uur
Art schreef:
Ik ben niet zo'n actief persoontje, geef mij maar liever een Safari in mijn glas en een lekker zonnetje
Me too.. (quote)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.