De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 7 april 2004, 18:23 uur
Gepindakaast nummer van een band die zijn debuut nog moet uitbrengen. Ze worden nu al vergeleken met Coldplay, Starsailor, Travis, Radiohead (jonge jaren), etc, dus dat beloofd wat...
De band heet "Keane" en het nummer heet: "somewhere only we know". Vind het HEEL mooi...
De band heet "Keane" en het nummer heet: "somewhere only we know". Vind het HEEL mooi...
0
geplaatst: 8 april 2004, 00:03 uur
Sjoerd: Keane heeft nu ook airplay op MTV/TMF met een liedje dat best mooi is en weer enigszins doet denken aan de bands die jij opnoemt. De videoclip is in een beekje in het bos opgenomen, misschien zegt je dat wat.
Ik heb Sly & The Family Stone opstaan met Trip To Your Heart.
Ik heb Sly & The Family Stone opstaan met Trip To Your Heart.
0
geplaatst: 8 april 2004, 10:40 uur
herman schreef:
Sjoerd: Keane heeft nu ook airplay op MTV/TMF met een liedje dat best mooi is en weer enigszins doet denken aan de bands die jij opnoemt. De videoclip is in een beekje in het bos opgenomen, misschien zegt je dat wat.
Ja klopt, heb em ook gezien. Die clip met dat beekje is het nummer dat ik bedoel

0
JonnieBrasco
geplaatst: 8 april 2004, 19:49 uur
Supertramp, bij het volgende refrein kippenvel:
Ain't nobody but me,
Gonna lie for you, gonna die for you;
Ain't no fish in the sea,
Gonna sigh for you, gonna try for you
Gonna lie for you, gonna die for you,
Wooh
Ain't nobody but me,
Gonna lie for you, gonna die for you;
Ain't no fish in the sea,
Gonna sigh for you, gonna try for you
Gonna lie for you, gonna die for you,
Wooh
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.