De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2007, 15:01 uur

Straks zie ik ze live in de AB, of ik ook nog blijf voor hoodfact Trivium is nog maar de vraag

Eigenlijk most Annihilator hoofdact zijn natuurlijk, maar in de omgekeerde wereld speelt het zwaar overschatte Trivium als hoofdact en mag de legende van Waters als opener dienen: strange world!
0
geplaatst: 29 april 2007, 15:07 uur
c-moon schreef:
(afbeelding)
Straks zie ik ze live in de AB, of ik ook nog blijf voor hoodfact Trivium is nog maar de vraag
Eigenlijk most Annihilator hoofdact zijn natuurlijk, maar in de omgekeerde wereld speelt het zwaar overschatte Trivium als hoofdact en mag de legende van Waters als opener dienen: strange world!
(afbeelding)

Heb trivium ook live gezien en deelde vooraf die mening met je maar geloof me die blagen weten donders goed wat ze aan het doen zijn en ze doen het nog eens een keer bijzonder goed ook nog. Ik zou als ik jou was gewoon ff blijven kijken.
oh ja ik luister momenteel deze

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.