De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juli 2007, 22:58 uur
Sheplays schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
En Janine, maakt het album je verwachtingen waar?
Ben zelf over het algemeen geen fan van duitsers die muziek maken (enkele uitzonderingen daargelaten). Qua avant-garde en staccato muziek kunnen onze oosterburen wel wat moois produceren.
0
Sheplays
geplaatst: 26 juli 2007, 23:18 uur
MichelDumoulin schreef:
Ben zelf over het algemeen geen fan van duitsers die muziek maken (enkele uitzonderingen daargelaten). Qua avant-garde en staccato muziek kunnen onze oosterburen wel wat moois produceren.
(quote)
Ja, deze doen het goed!
Ze zingen in het Engels en af en toe moet ik wel een beetje glimlachen over de uitspraak (awway)... maar Ghost is echt een prima nu-wave/gothic album! Ik geloof dat Duitsers, Zweden (The Search) en Noren (Madrugada) ons Nederlanders met meer dan een neuslengte verslaan.
0
geplaatst: 26 juli 2007, 23:22 uur
Sheplays schreef:
binnen dit genre zeker wel, toch ligt wat mij betreft het tapijt in Groot Brittanië!(quote)
Ik geloof dat Duitsers, Zweden (The Search) en Noren (Madrugada) ons Nederlanders met meer dan een neuslengte verslaan.
0
Sheplays
geplaatst: 26 juli 2007, 23:25 uur
Zet er dan maar eens een op! 
..en laat het hier even weten!

..en laat het hier even weten!
0
geplaatst: 26 juli 2007, 23:54 uur
Is zeker wel jeugdsentiment voor me, kan me nog goed herrineren dat ik op de lagere school langsging bij een vriendinnetje die die plaat (lp dus) opzette.
Toch draai ik nu even afreageermuziek;

0
Sheplays
geplaatst: 26 juli 2007, 23:57 uur
MichelDumoulin schreef:
Is zeker wel jeugdsentiment voor me, kan me nog goed herrineren dat ik op de lagere school langsging bij een vriendinnetje die die plaat (lp dus) opzette.
(afbeelding)
(quote)
(afbeelding)

Ja, lekker afreageren...

0
geplaatst: 27 juli 2007, 00:34 uur
Sheplays schreef:
Ja, deze doen het goed!
Ze zingen in het Engels en af en toe moet ik wel een beetje glimlachen over de uitspraak (awway)... maar Ghost is echt een prima nu-wave/gothic album! Ik geloof dat Duitsers, Zweden (The Search) en Noren (Madrugada) ons Nederlanders met meer dan een neuslengte verslaan.
(quote)
Ja, deze doen het goed!
Hun eerdere werk vind ik na een aantal luisterbeurten toch echt beduidend beter,Re-Union is een prachtige geremasterde verzamelaar uit 2006

0
Sheplays
geplaatst: 27 juli 2007, 00:36 uur
the viking schreef:
Hun eerdere werk vind ik na een aantal luisterbeurten toch echt beduidend beter,Re-Union uit 2006 is een prachtige geremasterde verzamelaar uit 2006
(afbeelding)
Hun eerdere werk vind ik na een aantal luisterbeurten toch echt beduidend beter,Re-Union uit 2006 is een prachtige geremasterde verzamelaar uit 2006
(afbeelding)
Een verzamelaar? Bestaan ze al zolang?
0
geplaatst: 27 juli 2007, 01:01 uur
0
geplaatst: 27 juli 2007, 02:30 uur
MichelDumoulin schreef:
(quote)
binnen dit genre zeker wel, toch ligt wat mij betreft het tapijt in Groot Brittanië!Mee eens, toch moet men Grauzone maar eens checken voor sublieme wave buiten GB

0
geplaatst: 27 juli 2007, 12:56 uur

Susanna (ditmaal zonder Magical Orchestra) - Sonata Mix Dwarf Cosmos
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.