MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu?

zoeken in:
Sheplays

(afbeelding)

Sheplays schreef:
(afbeelding)

En Janine, maakt het album je verwachtingen waar?
Ben zelf over het algemeen geen fan van duitsers die muziek maken (enkele uitzonderingen daargelaten). Qua avant-garde en staccato muziek kunnen onze oosterburen wel wat moois produceren.

Sheplays
MichelDumoulin schreef:
(quote)

En Janine, maakt het album je verwachtingen waar?
Ben zelf over het algemeen geen fan van duitsers die muziek maken (enkele uitzonderingen daargelaten). Qua avant-garde en staccato muziek kunnen onze oosterburen wel wat moois produceren.

Ja, deze doen het goed!
Ze zingen in het Engels en af en toe moet ik wel een beetje glimlachen over de uitspraak (awway)... maar Ghost is echt een prima nu-wave/gothic album! Ik geloof dat Duitsers, Zweden (The Search) en Noren (Madrugada) ons Nederlanders met meer dan een neuslengte verslaan.

Sheplays schreef:
(quote)
Ik geloof dat Duitsers, Zweden (The Search) en Noren (Madrugada) ons Nederlanders met meer dan een neuslengte verslaan.
binnen dit genre zeker wel, toch ligt wat mij betreft het tapijt in Groot Brittanië!

Sheplays
Zet er dan maar eens een op!
..en laat het hier even weten!

Goed plan

Sheplays

(afbeelding)

Een britse wave band dan maar...van lang geleden!

fredpit

(afbeelding)

Sheplays schreef:
Zet er dan maar eens een op!
..en laat het hier even weten!

dan kom ik toch weer bij:

(afbeelding)
uit

Sheplays

Ook niet mis!

Dan deze

(afbeelding)
ook maar weer even!

Sheplays schreef:

Ook niet mis!

Dan deze
(afbeelding)
ook maar weer even!

Is zeker wel jeugdsentiment voor me, kan me nog goed herrineren dat ik op de lagere school langsging bij een vriendinnetje die die plaat (lp dus) opzette.
Toch draai ik nu even afreageermuziek;

(afbeelding)

fredpit

(afbeelding)
archie shepp

Sheplays
MichelDumoulin schreef:
(quote)

Is zeker wel jeugdsentiment voor me, kan me nog goed herrineren dat ik op de lagere school langsging bij een vriendinnetje die die plaat (lp dus) opzette.
Toch draai ik nu even afreageermuziek;
(afbeelding)

(afbeelding)

Ja, lekker afreageren...

sxesven

(afbeelding)
Smog - Knock Knock

Sheplays schreef:
(quote)

Ja, deze doen het goed!
Ze zingen in het Engels en af en toe moet ik wel een beetje glimlachen over de uitspraak (awway)... maar Ghost is echt een prima nu-wave/gothic album! Ik geloof dat Duitsers, Zweden (The Search) en Noren (Madrugada) ons Nederlanders met meer dan een neuslengte verslaan.

Hun eerdere werk vind ik na een aantal luisterbeurten toch echt beduidend beter,Re-Union is een prachtige geremasterde verzamelaar uit 2006

(afbeelding)

Sheplays
the viking schreef:
Hun eerdere werk vind ik na een aantal luisterbeurten toch echt beduidend beter,Re-Union uit 2006 is een prachtige geremasterde verzamelaar uit 2006

(afbeelding)

Een verzamelaar? Bestaan ze al zolang?

Sheplays schreef:
(quote)

Een verzamelaar? Bestaan ze al zolang?

1986 opgericht Janine

MichelDumoulin schreef:
(quote)
binnen dit genre zeker wel, toch ligt wat mij betreft het tapijt in Groot Brittanië!

Mee eens, toch moet men Grauzone maar eens checken voor sublieme wave buiten GB

(afbeelding)

TV on the Radio - Return to Cookie Mountain (2006)

sxesven

(afbeelding)
Yagi Michiyo - Shizuku

(afbeelding)
Susanna (ditmaal zonder Magical Orchestra) - Sonata Mix Dwarf Cosmos

Marcel²

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:15 uur

geplaatst: vandaag om 05:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.