menu

De Site / Gebruikers / Gratis albums!

zoeken in:
Ik heb een aantal albums die ik helemaal nooit draai en waar ik graag van af wil. Het gaat om -bijna allemaal- gekopieërde albums.
Aangezien het geen geld oplevert als ik ze zou verkopen bied ik ze GRATIS aan. Je moet kijken bij 'mijn albums' dan ga je naar 'in bezit' en dan naar 'klotealbums'. Daar zie je de albums staan.
Als je geïnteresseerd bent stuur je mij gewoon ff een berichtje.
Nogmaals het is GRATIS.

avatar van HiLL
Wel heel klote!!


JonnieBrasco
Gekopieerde albums? Weet niet of daar nou wel belangstellenden voor zijn.

HiLL schreef:

Wel heel klote!!



Daarom is het ook gratis.

avatar van avdj
Deze albums raak je aan de straatstenen niet kwijt.

liejanne
Haha!! Ik denk ook dat je dr heel veel moeite voor moet doen

avatar van bonothecat
Je kunt er altijd nog leuke onderzetters van maken

liejanne
Hahaha!! Ik heb zelf ook nog wel cd's die ik daarvoor kan gebruiken denk.. En ik heb nou niet bepaald behoefte aan nog meer rotzooi

bonothecat schreef:

Je kunt er altijd nog leuke onderzetters van maken


Ja goed idee!
Je kunt met die cd's trouwens ook leuk frisbeeën. (weet niet hoe je dat schrijf)

avatar van gemaster
bonothecat schreef:

Je kunt er altijd nog leuke onderzetters van maken

Ik heb hier echt letterlijk tientallen cd onderzetters. Vroegah ging dat branden allemaal een stuk onstabieler.

moviefreak#1
Wat een albums

avatar van bonothecat
In dit zelfde kader.......overtollige lp's......leg ze een tijdje in de zon, en je kunt er al gauw een leuke fruitmand van boetseren

avatar van herman
LOL. Ervaring mee, Bono? Maar serieus, van platen kun je nog wel leuke versieringen maken.

avatar van bonothecat
....ja dat is ook waar. Had Zita Swoon ooit niet heel podium vol met albums hangen? Ik heb wel ervaring met platen die wel heel erg krom waren geworden van de warmte......tip 2: Neem platen niet meer op vakantie in de auto naar spanje!

Sietse
bonothecat schreef:

In dit zelfde kader.......overtollige lp's......leg ze een tijdje in de zon, en je kunt er al gauw een leuke fruitmand van boetseren


godslastering

avatar van bonothecat
Sietse schreef:
(quote)


godslastering


Nou als je ook nog een lp van Rick Astley had liggen, dan dacht je er misschien ook anders over

Sietse
uhm, die heb ik dus een en om het dan nog mooier te maken, ik heb ook Mili Vanili en Het beste van Heintje zowel in het Nederlands als Duits (beat that guys)

avatar van herman
bonothecat schreef:

....ja dat is ook waar. Had Zita Swoon ooit niet heel podium vol met albums hangen? Ik heb wel ervaring met platen die wel heel erg krom waren geworden van de warmte......tip 2: Neem platen niet meer op vakantie in de auto naar spanje!



Bij het Ro-town restaurant zit de menukaart in een foute platenhoes en gebruiken ze ook platenhoezen als 'placemats', geloof ik.

Ik heb zelf ook wel 's platenslingers in elkaar geknutseld voor een silent disco.

En kromme platen maak je zo weer plat met een strijkbout.

avatar van bonothecat
Sietse schreef:

uhm, die heb ik dus een en om het dan nog mooier te maken, ik heb ook Mili Vanili en Het beste van Heintje zowel in het Nederlands als Duits (beat that guys)


Ik zeg maar 1 ding........we smelten die albums

Sietse









edit: er wordt niet met mijn platencollectie gekloot...die is me heilig hoe klote sommige platen wel niet zijn (die van Heintje vind ik trouwens erg tof, is lekker als je je verveelt omdan mee te blerren: MAMAAAAAA, Du must nicht umdeine jungen weinen (in mijn slechtse duits))

avatar van lebowski
Zijn hier nog mensen dan die ooit lp's boven het brandende fornuis hingen, want dan werden het mega-asbakken, geschikt voor grote feesten?

avatar van HammerHead
Ik begrijp het ook niet, dat mensen platen/cd's weg doen. Als ik iets eenmaal heb gekocht doe ik het niet meer weg, hoe slecht het ook is. Dan kun je in ieder geval bij de aanblik van zo'n album nog herinneringen ophalen aan je toenmalige muziekvoorkeur.
Zo heb ik nog albums van Toto(!) en Roxette liggen.

avatar van lebowski
Damn, had ík even de illusie in een TOTO-vrij topic rond te zwerven

avatar van Yak
Yak
Ik dump alles wat me niet meer bevalt bij de Plaatboef of ik geef of gooi het weg. Pas de laatste jaren heb ik een soort van 'houdbare' muziekcollectie opgebouwd, en alles wat daar niet in thuishoort ben ik liever kwijt dan rijk. Ik heb in mijn studententijd zelfs meerdere malen cd's verruild voor cash zodat ik weer eten kon kopen.

dutch2
Ik gooi dus nooit iets weg. Zelfs niet de eerste elpee die ik ooit kocht: John Denver - Live in London.

En nu heb ik echt een mooie collectie met een boel elpees en cd's. En ik verkoop nog liever mijn computer dan die verzameling.

Waarom zou je een cd/plaat bewaren als je het toch nooit meer draai? Je kunt het beter weggooien of -zoals ik probeer- het gratis weggeven. Ik heb overigens niet de indruk dat er veel mensen geïnteresseerd zijn in mijn albums. Dat geeft al aan wat de kwaliteit van de albums is.

avatar van HammerHead
Je hebt waarschijnlijk ook wel een fotoalbum, waar je nooit in kijkt. Gooi je dat dan ook weg? Nee, het zijn herinneringen en die bewaar ik liever.

Dionysos
HammerHead schreef:

Je hebt waarschijnlijk ook wel een fotoalbum, waar je nooit in kijkt. Gooi je dat dan ook weg? Nee, het zijn herinneringen en die bewaar ik liever.


Ik heb destijds al mijn "jeugdzonden" weggeruild en/of verkocht. Aan de ene kant heb ik daar veel goed spul voor terug kunnen krijgen en kopen, maar aan de andere kant begin ik de laatste tijd wel spijt te krijgen. Ik loop dan ook met het voornemen te spelen om al die albums weer terug te kopen, om zo een soort nostalgieafdelinkje te creëren. Er kleven toch echt leuke herinneringen aan.

avatar van lebowski
Ik was vorig jaar zes weken op vakantie en iemand paste op mijn huis en katten, maar ik was vergeten te zeggen dat de katten niet in mijn slaapkamer mochten, alwaar mijn elpee's staan. Aiaia, bijna alle hoezen (ik heb er bijna 3000) kapotgekrabt. Onherstelbaar

avatar van gemaster
Leven die katten nog?

Gast
geplaatst: vandaag om 07:58 uur

geplaatst: vandaag om 07:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.