De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 30 december 2008, 19:23 uur
0
Father McKenzie
geplaatst: 30 december 2008, 19:38 uur
@ lebowski; die Nilsson Schmilsson die benijd ik je wel, die staat op mijn verlanglijstje, ach... komt wel!
Buggles en Dépèche Mode ook top! rest ken ik iets minder.
Leuke aankopen lijkt me!
Happy New Year!

Buggles en Dépèche Mode ook top! rest ken ik iets minder.
Leuke aankopen lijkt me!
Happy New Year!

0
geplaatst: 30 december 2008, 20:33 uur
Niet echt gekocht, maar ontvangen na vernieuwing lidmaatschap van "The Web" (marillion fanclub)
de Marilion Christmas-CD

de Marilion Christmas-CD

0
geplaatst: 30 december 2008, 21:53 uur
Vandaag binnengekomen :

Dave Matthews Band - The Central Park Concert
Hetgene wat ik eerder van hem had gehoord was wel aardig, maar niet iets dat ik perse moest hebben. Na wat suggesties dat je deze band vooral live moest horen, heb ik deze maar aangeschaft en ik moet zeggen na acht nummers : Dit is fantastisch.
Verder nog besteld :
De 3 missende American albums van Johnny Cash

II : Unchained

IV : The Man Comes Around

V : A Hundred Highways
+

Ryan Adams & the Cardinals - Cold Roses

Mercury Rev - Snowflake Midnight

Jenny Lewis & the Watson Twins - Rabbit Fur Coat

The Good, The Bad & the Queen - The Good, the Bad & the Queen

Dave Matthews Band - The Central Park Concert
Hetgene wat ik eerder van hem had gehoord was wel aardig, maar niet iets dat ik perse moest hebben. Na wat suggesties dat je deze band vooral live moest horen, heb ik deze maar aangeschaft en ik moet zeggen na acht nummers : Dit is fantastisch.
Verder nog besteld :
De 3 missende American albums van Johnny Cash

II : Unchained

IV : The Man Comes Around

V : A Hundred Highways
+

Ryan Adams & the Cardinals - Cold Roses

Mercury Rev - Snowflake Midnight

Jenny Lewis & the Watson Twins - Rabbit Fur Coat

The Good, The Bad & the Queen - The Good, the Bad & the Queen
0
ElMeroMero
geplaatst: 30 december 2008, 22:44 uur
Ergens in januari bij mij op de mat verwacht:
Sleepy Town Manufacture & Unit 21 - No Trace/Dalshe 8 02 02
Sleepy Town Manufacture & Unit 21 - No Trace/Dalshe 8 02 02
0
Sietse
geplaatst: 31 december 2008, 00:58 uur
hier begint het jaar ook lekker...ik verwacht volgende week alweer 5 cd's 
plus nog wat pre-orders van 6 a 7 maanden terug, maar die kunnen ook in februari nog wel eens komen....gaat echt te traag bij Students of Decay en Digitalis momenteel.

plus nog wat pre-orders van 6 a 7 maanden terug, maar die kunnen ook in februari nog wel eens komen....gaat echt te traag bij Students of Decay en Digitalis momenteel.
0
geplaatst: 31 december 2008, 09:06 uur
vet!
van de week gekocht:

en mijn schilderi is eindelijk klaar (op90X70cm)

van de week gekocht:

en mijn schilderi is eindelijk klaar (op90X70cm)

0
geplaatst: 31 december 2008, 12:14 uur
Mooie compositie in fraaie kleuren die ik zo in mijn woonkamer zou neerhangen, vooral omdat er zoveel rust van uitstraalt. Heb je eerst de onderlaag in 1 kleur gedaan en de groen/geel lagen later aangebracht?
Mijn laatste aanschaf Marc Broussards: SOS, de kritieken op MuMe zijn nogal wisselend.
Mijn laatste aanschaf Marc Broussards: SOS, de kritieken op MuMe zijn nogal wisselend.
0
geplaatst: 31 december 2008, 12:56 uur
lebowski schreef:
Aangename middag in een Berliner Schallplattengeschäft doorgebracht, maar net als de eerwaarde Father McKenzie mijn kooplust aardig onder controle gehouden. Toch een paar leuke lp's meegenomen.
(afbeelding)
puntgaaf exemplaar
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Cool, ik wil ook Shawn Phillips Aangename middag in een Berliner Schallplattengeschäft doorgebracht, maar net als de eerwaarde Father McKenzie mijn kooplust aardig onder controle gehouden. Toch een paar leuke lp's meegenomen.
(afbeelding)
puntgaaf exemplaar

(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

0
geplaatst: 31 december 2008, 13:12 uur
vin13 schreef:
Mooie compositie in fraaie kleuren die ik zo in mijn woonkamer zou neerhangen, vooral omdat er zoveel rust van uitstraalt. Heb je eerst de onderlaag in 1 kleur gedaan en de groen/geel lagen later aangebracht?
Thanks, maar ik heb het laten maken bij een kunstenares. Ik wilde een heidelandschap voor aan de muur, aangezien ik de helft van mijn jeugd op verschillende heides had doorgebracht. Een realistisch schilderij moest het niet worden. Voor mij is heide leeg, golvend als een zee en permanent voorzien van herfstkleuren. En ik vind dat de kunstenares daar heel mooi in is geslaagd. Op 90 X 70 cm, geschilderd op een zilverkleurig doek zodat de lucht nog realistischer overkomt. Voor meer detaills moet je bij de kunstenares zijn

0
geplaatst: 31 december 2008, 16:41 uur
Op vinyl:
Paul Kartner & Grace Slick: Sunfighter
America: Hideaway
Op c.d.:
Trumans Water: Spasm smash xxxoxox ox and ass
Trumans Water: Milktrain to paydirt
Paul Kartner & Grace Slick: Sunfighter
America: Hideaway
Op c.d.:
0
Sietse
geplaatst: 31 december 2008, 17:34 uur
rollingbeatle schreef:
Op vinyl:
Op vinyl:
HOE VET!!!!

0
geplaatst: 1 januari 2009, 14:14 uur
Even iets rechtzetten. De Albums van Trumans Water niet op vinyl maar op c.d. Ik heb er wel een belachelijk lage prijs op Ebay voor betaald van 0,01 dollarcent en 0,33 dollarcent. Inclusief verzendkosten hebben beide c.d.'s mij 4,40 euro gekost. Daar komt nog bij dat beide nog waren geseald.
0
geplaatst: 1 januari 2009, 14:16 uur
Stijn_Slayer schreef:
Dat ziet er heel interessant uit
(quote)
Dat ziet er heel interessant uit

Dat is het zeker. Dit album kan zich meten met het beste van Jefferson Airplane. Ik ben er dan ook heel blij mee.
0
Sietse
geplaatst: 1 januari 2009, 15:48 uur
rollingbeatle schreef:
Even iets rechtzetten. De Albums van Trumans Water niet op vinyl maar op c.d. Ik heb er wel een belachelijk lage prijs op Ebay voor betaald van 0,01 dollarcent en 0,33 dollarcent. Inclusief verzendkosten hebben beide c.d.'s mij 4,40 euro gekost. Daar komt nog bij dat beide nog waren geseald.
(quote)
Toch heel tof...
Ik heb zelf maar een ding van ze op vinyl en is niet makkelijk om aan te komen dus...maar toch een mooie catch, en vooral voor dat geld.
0
jeko
geplaatst: 1 januari 2009, 17:20 uur
Ja hoe doe je dat, waarschijnlijk was je de enige bieder! 

0
geplaatst: 2 januari 2009, 11:09 uur
0
geplaatst: 2 januari 2009, 11:28 uur
Regelmatig Ebay afstruinen op zoek naar koopjes loont zich! Ik heb er al meerdere cd's voor 1 dollar of 1 euro op de kop weten te tikken...
0
geplaatst: 2 januari 2009, 13:53 uur
Voor 5 euro:

10 euro:

En twee Morrissey singles: Let Me Kiss You en You Have Killed Me beide voor 1,50

10 euro:

En twee Morrissey singles: Let Me Kiss You en You Have Killed Me beide voor 1,50

0
geplaatst: 2 januari 2009, 15:03 uur
Waar was dat, D-ark? Da's geen geld voor zulke goede platen (al heb ik ze op die van Cave na allemaal al
)
)
0
geplaatst: 3 januari 2009, 00:37 uur
herman schreef:
Waar was dat, D-ark? Da's geen geld voor zulke goede platen (al heb ik ze op die van Cave na allemaal al
)
)Niks speciaal zaak, maar gewoon bij de van leest(Behalve de claw boys claw die heb ik wel bij de sounds gehaald). De Van Leest heeft als je een beetje gaat zoeken een zeer goed aanbod(vindt er best veel obscurdere dingen die ik bijvoorbeeld niet bij de speciaalzaak kan vinden). Allemaal best wel 'bekende' platen maar goed, het zijn wel platen die ik nog zeer graag wilde. Goede personeel, goede platensmaak, (bijna altijd) geweldige prijzen en ook veel speciale uitgaven
En die morrisey singles kwam ik gewoon bij de morrisey bak tegen.

Van leest
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.