De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 29 maart 2009, 21:57 uur
@We Tigers: de e-bow; tsjonge oude tijden herleven (Big Country - Stuart Adamson) - vast niet bij Staffhorst - klok- en hamerspel wel dus.
0
geplaatst: 30 maart 2009, 21:09 uur
Vandaag bij de Kringloop geweest en een stappeltje 7"s meegenomen!
- Kajagoogoo / Big Apple
- New Musik / This World of Water
- Ministry / I Wanted to Tell Her
- Confetti's / The Sound of C...
- She Rockers / Do Dat Dance
- Plaza / O-oh
- Wee Papa Girls / Wee Are the Girls
- Praga Khan / Bula Bula
- Love and Rockets / So Alive
Alles voor 2 euro!
- Kajagoogoo / Big Apple
- New Musik / This World of Water
- Ministry / I Wanted to Tell Her
- Confetti's / The Sound of C...
- She Rockers / Do Dat Dance
- Plaza / O-oh
- Wee Papa Girls / Wee Are the Girls
- Praga Khan / Bula Bula
- Love and Rockets / So Alive
Alles voor 2 euro!
0
geplaatst: 31 maart 2009, 11:43 uur

Pan American - White Bird Release

Maher Shalal Hash Baz - Blues du Jour

Orthrelm - OV

Pauline Oliveros - The Wanderer

Joe Lally - There to Here

Es - Kaikkeuden Kauneus Ja Käsittämättömyys

Autechre - Amber
Sonic Youth Presents All Tomorrow's Parties 1.1
Kan Mikami - Live In Kouchi University 1972
Kan Mikami - Kanryu: Debut Live in Korea 2006
Kan Mikami - -1
Jazper2009 - 15
0
geplaatst: 31 maart 2009, 14:27 uur
Mooie titel he, die van Es 
Zelf heb ik besteld:
Joose Keskitalo - Otus 7"
Joose Keskitalo/Muuan Mies - split 7"

Joose Keskitalo ja kolmas maailmanpalo - Joose Keskitalo ja kolmas maailmanpalo

Joose Keskitalo - Tule Minun Luokseni, Kulta

Ville Leinonen - Suudelmitar

Zelf heb ik besteld:
Joose Keskitalo - Otus 7"
Joose Keskitalo/Muuan Mies - split 7"

Joose Keskitalo ja kolmas maailmanpalo - Joose Keskitalo ja kolmas maailmanpalo

Joose Keskitalo - Tule Minun Luokseni, Kulta

Ville Leinonen - Suudelmitar
0
geplaatst: 31 maart 2009, 21:44 uur
Op vinyl:

Silent Running - Walk on Fire (1987)

The Spikes - Colour in a Black Forest (1986)
en in bestelling:

PJ Harvey & John Parish - A Woman a Man Walked By (2009)

PJ Harvey & John Parish - Black Hearted Love (7")
pjh1967_11_2009

Silent Running - Walk on Fire (1987)

The Spikes - Colour in a Black Forest (1986)
en in bestelling:

PJ Harvey & John Parish - A Woman a Man Walked By (2009)

PJ Harvey & John Parish - Black Hearted Love (7")
pjh1967_11_2009
0
geplaatst: 1 april 2009, 12:07 uur
vanochtend shrok ik toch aardig wakker van mijn deurbel, maar nu ben ik erg vrolijk.
Beiden Japan only:

Queenadreena - Djin

Astrobrite - One Hit Wonder
Jippie!
Beiden Japan only:

Queenadreena - Djin

Astrobrite - One Hit Wonder
Jippie!
0
geplaatst: 1 april 2009, 12:43 uur
Gisteren in de Mediamarkt, ik ging eigenlijk om kabels, maar kwam ook terug met:

0
geplaatst: 1 april 2009, 12:46 uur
sq schreef:
..een nieuwe Laïs? Niemand vertelt mij ooit wat
(quote)
..een nieuwe Laïs? Niemand vertelt mij ooit wat
Hij is ook nog redelijk nieuw..
Samenwerking met Simon Lenski...
Maar zo vernieuwend, stijlbreuk, apart en ik weet niet wat als de meiskes beweren is de nieuwe plaat helemaal niet...
Enkele sterke songs die we al kenden van de liveoptredens en verder een hoog "in slaapval gehalte"....
0
Father McKenzie
geplaatst: 3 april 2009, 17:40 uur
Sinds de Meeting niets meer gekocht, maar kijk, vandaag vond ik in een bezinestation in Minderhout deze dubbelaar van Canned Heat :

Uncanned dus, de tracklisting klopt op de site langs geen kanten, want het is een dubbelaar, kan iemand dat eens aanpassen,
Ik betaalde 10 €, wat voor dit kleinood geen geld is.

Uncanned dus, de tracklisting klopt op de site langs geen kanten, want het is een dubbelaar, kan iemand dat eens aanpassen,
Ik betaalde 10 €, wat voor dit kleinood geen geld is.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 april 2009, 17:41 uur
Een mooie aankoop Patrick! Canned Heat is geweldig! 

0
Father McKenzie
geplaatst: 3 april 2009, 18:08 uur
Merci, Stijn.
Een zéér goede verzamelaar, en die lag zomaar tussen een hoop rommel, dat zie je wel vaker op de snelweg, als je geluk hebt vind je soms nog eens wat.
En voor 10 €, ik ben hem al naar i-tunes aan het rippen voor de i-pod; Zeker 80 % van deze dubbelaar vind ik prima!
Maar de tracklisting op deze site is blijkbaar voor een enkelaar ipv een dubbelaar....??

0
Father McKenzie
geplaatst: 3 april 2009, 19:01 uur
Gallow, welke plaat is dat? Schrijf er misschien eens een titel bij, dan zien we het,
Hoes lijkt op Ghost in The Machine van The Police, maar dan een Arabische versie of zo....
Hoes lijkt op Ghost in The Machine van The Police, maar dan een Arabische versie of zo....

0
Sietse
geplaatst: 3 april 2009, 19:13 uur
Dat is Godspeed You Black Emperor - Slow Riot For Zero Kanada
Een plaat die je natuurlijk wel had moeten herkennen omdat deze gewoon bij je in de kast dient te staan
en idd mensen moeten de titels gewoon erbij vermelden (vind ik)
Een plaat die je natuurlijk wel had moeten herkennen omdat deze gewoon bij je in de kast dient te staan

0
Father McKenzie
geplaatst: 3 april 2009, 19:20 uur
Sietse schreef:

Het is één van die bands die ik enkel van "naam" ken omdat ik de naam wel eens ergens zie passeren, ik vrees dat ik er nog geen noot muziek van gehoord heb, ik luister haast geen radio, misschien kan ik eens op You Tube gaan piepen, ik ben niet echt meer mee met nieuwe bandjes, de goesting naar vernieuwing is bij mij echt zoek, ik ben toch een grote sixties-seventies freak, een onverbeterlijke....

Het is zeker de leeftijd zulle, Sietse, dus please forgive me....
0
geplaatst: 3 april 2009, 19:34 uur
Vanochtend maakte de postbode mijn dag met een prachtige vinyl-dubbelaar.

Steven Wilson - Insurgentes

0
Poa
geplaatst: 3 april 2009, 21:02 uur
lebowski schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Waar gekocht? Op de officiële website kan ik alleen met creditcards betalen..
0
Sietse
geplaatst: 4 april 2009, 01:17 uur
Father McKenzie schreef:
Het is één van die bands die ik enkel van "naam" ken omdat ik de naam wel eens ergens zie passeren, ik vrees dat ik er nog geen noot muziek van gehoord heb, ik luister haast geen radio, misschien kan ik eens op You Tube gaan piepen, ik ben niet echt meer mee met nieuwe bandjes, de goesting naar vernieuwing is bij mij echt zoek, ik ben toch een grote sixties-seventies freak, een onverbeterlijke....
(quote)

hahaha, leeftijd heeft daar niets mee te maken hoor.
Je hebt die drang gewoon, of niet.
Maar dit is geen radio muziek dus ben maar niet bang dat je daar iets hebt gemist.
0
Father McKenzie
geplaatst: 4 april 2009, 09:36 uur
@ Sietse; die drang voor nieuwe dingen, die is er niet meer bij mij, en ik ben daar ONTZETTEND blij mee. Ik probeerde tot een tijdje geleden wat "mee" te zijn. Ineens stonden kranten en tijdschriften vol van Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, Kooks, ach, noem ze maar op, ik geef maar wat voorbeelden.
En toen ik die voor het eerste hoorde, die namen, toen was het jonge grut daar al een tijdje me bezig, zeker en vast wel.
Dan denk je, "ah, nieuwe goede bands, ik moet dat eens gaan luisteren...." een maat van me, die nog wat ouder is, die koopt die dingen voor het jonge volkje en ik kopieerde wat, maar achteraf heb ik het amper beluisterd.... omdat ik het gewoon NIET goed vind, ik beleef geen opwinding, het doet me geen moer meer.
En zo is dat bij mij in 90% of meer van de gevallen als nieuwe kutbandjes gehyped worden, ik denk dan... nou, blijkbaar kan of wil mijn muzikale smaak hier niet meer bij...
Zelfs Radiohead die ik in begin als gek volgde... konden me minder en minder bekoren, hun laatste vind ik zelfs ontzettend saai, boring, oubollig en gewoon navelstaarderig zeurderig en "gewild moeilijk", maar geen reet meer aan.
En kijk, ik grijp altijd al méér naar oude muziek, vaak in blues gedrenkte oude muziek, gewoon omdat die muziek mij duizend keer méér doet dan de kut-evolutie die er naar mijn gevoel in muziek al méér dan tien jaar zit.
Daarom dat ik mateloos blijf genieten van Jimi Hendrix, Led Zeppelin, The Doors, CSN&Y, ach, noem ze maar allemaal op dan.
En ik ben BLIJ dat die nieuwe lichting omhooggeschreven artiesten me niet meer kunnen raken, het scheelt gewoon véél in mijn portemonnee, want kijk, ik vergooi nog amper geld aan cd's (en een downloader ben ik gewoon uit principe al niet - kutklank als voornaamste reden -).
Dus kom ik hier ook minder en minder vaak, ik heb gewoon minder en minder zin om mijn mening - die geen haar beter is dan om het even van welke andere user - over de allernieuwste bandjes te gaan te kennen geven.
En ja, daarom ook misschien dat ik Gospeed You en zoverder niet meer ken, de nààm klinkt me al als shit in de oren, dus de muziek zal dan wel navenant zijn, denk ik in mijn oude bekrompenheid dan maar.
En dat zal dan wel een onnozel of ondoordacht vooroordeel zijn, het zij zo, ik maak me niet meer moe om nog te proberen "bij te blijven", en dat is ECHT wel de leeftijd.
Velen volgen muziek een beetje, dan trouwen ze, en dan zie je hun belangstelling voor muziek al afnemen, ze raken het dan al kwijt. Ik heb de populaire muziek zo'n beetje tot mijn vijftigeste gevolgd, véél langer dan de meesten, je kunt niet eeuwig bezig blijven, ik laat de trein rijden nu.
En nu heb ik dit epitstel geheel in dit topic dus "off topic" gebracht, dat men het dan maar verplaatse naar waar het wel hoort te staan, in een topic over malcontentment of "geen zin meer in nieuwigheid", wie weet...
Ik ga badmintonnen subiet, joepie!
En toen ik die voor het eerste hoorde, die namen, toen was het jonge grut daar al een tijdje me bezig, zeker en vast wel.
Dan denk je, "ah, nieuwe goede bands, ik moet dat eens gaan luisteren...." een maat van me, die nog wat ouder is, die koopt die dingen voor het jonge volkje en ik kopieerde wat, maar achteraf heb ik het amper beluisterd.... omdat ik het gewoon NIET goed vind, ik beleef geen opwinding, het doet me geen moer meer.
En zo is dat bij mij in 90% of meer van de gevallen als nieuwe kutbandjes gehyped worden, ik denk dan... nou, blijkbaar kan of wil mijn muzikale smaak hier niet meer bij...
Zelfs Radiohead die ik in begin als gek volgde... konden me minder en minder bekoren, hun laatste vind ik zelfs ontzettend saai, boring, oubollig en gewoon navelstaarderig zeurderig en "gewild moeilijk", maar geen reet meer aan.
En kijk, ik grijp altijd al méér naar oude muziek, vaak in blues gedrenkte oude muziek, gewoon omdat die muziek mij duizend keer méér doet dan de kut-evolutie die er naar mijn gevoel in muziek al méér dan tien jaar zit.
Daarom dat ik mateloos blijf genieten van Jimi Hendrix, Led Zeppelin, The Doors, CSN&Y, ach, noem ze maar allemaal op dan.
En ik ben BLIJ dat die nieuwe lichting omhooggeschreven artiesten me niet meer kunnen raken, het scheelt gewoon véél in mijn portemonnee, want kijk, ik vergooi nog amper geld aan cd's (en een downloader ben ik gewoon uit principe al niet - kutklank als voornaamste reden -).
Dus kom ik hier ook minder en minder vaak, ik heb gewoon minder en minder zin om mijn mening - die geen haar beter is dan om het even van welke andere user - over de allernieuwste bandjes te gaan te kennen geven.
En ja, daarom ook misschien dat ik Gospeed You en zoverder niet meer ken, de nààm klinkt me al als shit in de oren, dus de muziek zal dan wel navenant zijn, denk ik in mijn oude bekrompenheid dan maar.
En dat zal dan wel een onnozel of ondoordacht vooroordeel zijn, het zij zo, ik maak me niet meer moe om nog te proberen "bij te blijven", en dat is ECHT wel de leeftijd.
Velen volgen muziek een beetje, dan trouwen ze, en dan zie je hun belangstelling voor muziek al afnemen, ze raken het dan al kwijt. Ik heb de populaire muziek zo'n beetje tot mijn vijftigeste gevolgd, véél langer dan de meesten, je kunt niet eeuwig bezig blijven, ik laat de trein rijden nu.
En nu heb ik dit epitstel geheel in dit topic dus "off topic" gebracht, dat men het dan maar verplaatse naar waar het wel hoort te staan, in een topic over malcontentment of "geen zin meer in nieuwigheid", wie weet...
0
Sietse
geplaatst: 4 april 2009, 12:10 uur
Father McKenzie schreef:
@ Sietse; die drang voor nieuwe dingen, die is er niet meer bij mij, en ik ben daar ONTZETTEND blij mee. Ik probeerde tot een tijdje geleden wat "mee" te zijn. Ineens stonden kranten en tijdschriften vol van Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, Kooks, ach, noem ze maar op, ik geef maar wat voorbeelden.
Hier kan ik net zo goed al stoppen met lezen.
Dat zijn gewoon kut bands, dus waar hebben we het over

eerlijk gezegd denk ik ook niet dat je het leuk zou vinden. Zat gewoon wat te flauwekullen.
Maar het is iig in niets te vergelijken met al die bandjes die je hier verder noemt.
En dat je over de naam valt...tsja, zo ken ik er ook nog wel een paar...

Veel plezier.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.