De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 4 april 2009, 16:08 uur
Seaworthy - 1897
Lawrence English - A Colour For Autumn
Mono - Hymn To The Immortal Win (Promo)
Yui Onodera - Entropy
Tamura - Figure
Lawrence English - A Colour For Autumn
Mono - Hymn To The Immortal Win (Promo)
Yui Onodera - Entropy
Tamura - Figure
0
Father McKenzie
geplaatst: 4 april 2009, 16:54 uur
Kon me niet houden, heb er lang genoeg mee gewacht;
Boy, October en War, de 3 vroegste albums van U2 in die prachtige Deluxe edities met bonus cd's met b-kantjes en vroege probeersels. Zéér interessant voor de ware fan.
In december zag ik de albums in Brugge, bij Fnac elk voor ongeveer 35 € geprijsd, ik vond dat vreselijk duur. Nu betaalde ik 22 € per stuk, dat scheelt toch een slok op een borrel.

Ik ben er zéér blij mee.
Boy, October en War, de 3 vroegste albums van U2 in die prachtige Deluxe edities met bonus cd's met b-kantjes en vroege probeersels. Zéér interessant voor de ware fan.
In december zag ik de albums in Brugge, bij Fnac elk voor ongeveer 35 € geprijsd, ik vond dat vreselijk duur. Nu betaalde ik 22 € per stuk, dat scheelt toch een slok op een borrel.

Ik ben er zéér blij mee.
0
geplaatst: 4 april 2009, 19:43 uur
Poa schreef:
Waar gekocht? Op de officiële website kan ik alleen met creditcards betalen..
Waar gekocht? Op de officiële website kan ik alleen met creditcards betalen..
Aldaar inderdaad, de enige plek waar hij te koop is. Is toch niet zo erg om met een creditcard te betalen?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 4 april 2009, 19:56 uur
Net besteld op CDWOW:
Slayer - Live Undead
Slayer - Haunting the Chapel EP
Beiden 3 euro, aangezien ik 2 kortingsbonnen had.
Slayer - Live Undead
Slayer - Haunting the Chapel EP
Beiden 3 euro, aangezien ik 2 kortingsbonnen had.
0
geplaatst: 5 april 2009, 00:10 uur
Steak OST en mijn eerste 2 vinyl platen; S.P.A. - Pet's Dance en SebastiAn - Ross Ross Ross. Nu nog een eigen platenspeler 

0
geplaatst: 5 april 2009, 00:48 uur
op vinyl

Motorpsycho, The Source & Deathprod - Roadwork vol. 2: The MotorSourceMassacre

Motorpsycho, The Source & Deathprod - Roadwork vol. 2: The MotorSourceMassacre
0
geplaatst: 5 april 2009, 07:59 uur

Current 93 & Hilmar Örn Hilmarsson - Island
OOP en voor 15 euro op Ebay gewonnen

0
Father McKenzie
geplaatst: 5 april 2009, 12:52 uur
Op de rommelmarkt, deze 2 van Adriano Celentano, voor 5 €, ze stonden 6 getekend, maar een mens MOET afbieden;

al is het maar voor dat schitterende Pisencolinensinainciusol!
en dus ook deze :

Ook dus Adriano Celentano met Svalutation.
Beide plaatjes in perfecte staat, joepie!

al is het maar voor dat schitterende Pisencolinensinainciusol!
en dus ook deze :

Ook dus Adriano Celentano met Svalutation.
Beide plaatjes in perfecte staat, joepie!
0
lambf
geplaatst: 5 april 2009, 14:50 uur
itchy schreef:
(afbeelding)
Overmars - Born Again
(afbeelding)
Overmars - Born Again
Hoe klinkt die?
0
Dj2Jelle
geplaatst: 5 april 2009, 15:48 uur
Father McKenzie schreef:
iets wat hier weinig mee te maken heeft.
iets wat hier weinig mee te maken heeft.
Beste vader, ergens in mijn achterhoofd herinner ik mij dat jij het album Modal Soul van Nujabes ging beluisteren, maar ik zie nog geen stem van je
.Father McKenzie schreef:
Beste Rhythm & Poetry; welke "rapmuziek voor dummies" zou je me dan ten zeerste aanbevelen, dingen waarvan je zegt, die hebben me gewoon van mijn sokkel geblazen. Platen die je bij je ballen gegrepen hebben om het wat macho uit te drukken, want is Rap niet erg macho???
Beste Rhythm & Poetry; welke "rapmuziek voor dummies" zou je me dan ten zeerste aanbevelen, dingen waarvan je zegt, die hebben me gewoon van mijn sokkel geblazen. Platen die je bij je ballen gegrepen hebben om het wat macho uit te drukken, want is Rap niet erg macho???
(gelul van R&P)
Father McKenzie schreef:
Misschien begin ik dan best bij die Nujabes, want de combinatie jazz met rap, die zie ik wel zitten....
Misschien begin ik dan best bij die Nujabes, want de combinatie jazz met rap, die zie ik wel zitten....
En ik vroeg mij dus af of u deze al beluisterd heeft want ik ben erg benieuwd naar uw stem
.
0
geplaatst: 6 april 2009, 10:47 uur
hele stapel vinyl bij mijn ouders van zolder gehaald.. een selectie:
Neil Young - Everybody Knows..., Tonight's the Night, Rust Never Sleeps, Zuma, After the Gold Rush, American Stars 'n Bars
Tom Waits - Swordfishtrombones
Bob Dylan - Desire, Blood on the Tracks
en verder dingen van o.a. The Fairport Convention, CSNY, Velvet Underground...
Neil Young - Everybody Knows..., Tonight's the Night, Rust Never Sleeps, Zuma, After the Gold Rush, American Stars 'n Bars
Tom Waits - Swordfishtrombones
Bob Dylan - Desire, Blood on the Tracks
en verder dingen van o.a. The Fairport Convention, CSNY, Velvet Underground...
0
Sietse
geplaatst: 6 april 2009, 13:12 uur
Tim Hecker - An Imaginary Country
Jacaszek - Treny (LP)
Die laatste is eigenlijk een foutje...ik dacht dat het een nieuwe was van hem...te snel op de koop knop geklikt, want ik had hem al op cd...
Jacaszek - Treny (LP)
Die laatste is eigenlijk een foutje...ik dacht dat het een nieuwe was van hem...te snel op de koop knop geklikt, want ik had hem al op cd...
0
handsome_devil
geplaatst: 6 april 2009, 14:38 uur
Christopher mcfall - red is the color.... cdr
fugazi - repeater lp
haram - s/t lp
low - trust cd
syr 8 cd
fugazi - repeater lp
haram - s/t lp
low - trust cd
syr 8 cd
0
Father McKenzie
geplaatst: 6 april 2009, 16:46 uur
Vandaag in de Media Makrt, in Herstal (Luik) was ik op zoek naar
Die nieuwe NEIL YOUNG, ik kon me redelijk beheersen, maar toch
Kon ik volgende kleinoden niet weerstaan;
In alfabetische volgorde (op artiest dan wel!!) zijn dat dan;

Pink Moon (Nick Drake), 1972 € 7.99 (geremastered in 24 HDCD voor de technische freaks!)

The Essential (Rory Gallagher), 2008 dubbelaar € 9.99

The Essential (Mike Oldfield); 1997 € 4.99

Ten Years After – Ten years After (aka Their First Album, 1967) € 4.99
En tenslotte nonkel NEIL zelve ;

[Neil Young – Fork In The Road
Die “nieuwe” dus van die ouwe. (incl. DVD versie) € 19.99
Totaal aan toch wel lekkere muziek “vergooid” € 47.95
Valt best mee, ik mocht stapeltje bankjes ontvangen voor gepresteerde overuren….
Die nieuwe NEIL YOUNG, ik kon me redelijk beheersen, maar toch
Kon ik volgende kleinoden niet weerstaan;
In alfabetische volgorde (op artiest dan wel!!) zijn dat dan;

Pink Moon (Nick Drake), 1972 € 7.99 (geremastered in 24 HDCD voor de technische freaks!)

The Essential (Rory Gallagher), 2008 dubbelaar € 9.99

The Essential (Mike Oldfield); 1997 € 4.99

Ten Years After – Ten years After (aka Their First Album, 1967) € 4.99
En tenslotte nonkel NEIL zelve ;

[Neil Young – Fork In The Road
Die “nieuwe” dus van die ouwe. (incl. DVD versie) € 19.99
Totaal aan toch wel lekkere muziek “vergooid” € 47.95
Valt best mee, ik mocht stapeltje bankjes ontvangen voor gepresteerde overuren….
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 april 2009, 17:04 uur
Wow Patrick, erg mooi allemaal.
Behalve die Neil dan... maar toch is een nieuwe NY plaat eigenlijk altijd leuk, ook al is het maar voor de verzameling. 
Behalve die Neil dan... maar toch is een nieuwe NY plaat eigenlijk altijd leuk, ook al is het maar voor de verzameling. 
0
Father McKenzie
geplaatst: 6 april 2009, 17:43 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ja, Stijn, bekijk mijn besprekinkje maar van Vork in de Weg.... ben er niet wild van, maar ik ben een completist, er mag echt niets ontbreken in mijn NY verzameling, of ik word er ongemakkelijk van.... een echte fan, zeker...
En die Nick Drake was de enige die ik niet origineel had, enkel een copietje, het werd tijd om die ook eens origineel in de kast te hebben staan, nog wel in geremasterde loepzuivere klankuitvoering, jawadde!

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 april 2009, 18:08 uur
Father McKenzie schreef:
Ja, Stijn, bekijk mijn besprekinkje maar van Vork in de Weg.... ben er niet wild van, maar ik ben een completist, er mag echt niets ontbreken in mijn NY verzameling, of ik word er ongemakkelijk van.... een echte fan, zeker...
En die Nick Drake was de enige die ik niet origineel had, enkel een copietje, het werd tijd om die ook eens origineel in de kast te hebben staan, nog wel in geremasterde loepzuivere klankuitvoering, jawadde!
(quote)
Precies
Wellicht vind ik het de minste van Nick Drake, maar het is nog steeds een echte parel waar velen jaloers op mogen zijn!
0
geplaatst: 7 april 2009, 13:55 uur
Weer twee leuke pre-orders in de brievenbus:

CunninLynguists - Strange Journey Volume One (gesigneerd)

Kero One - Early Believers (dé plaat om de zomer mee te beginnen)

CunninLynguists - Strange Journey Volume One (gesigneerd)

Kero One - Early Believers (dé plaat om de zomer mee te beginnen)
0
geplaatst: 7 april 2009, 15:44 uur
en deze zijn (hopelijk) onderweg

Dr. John - Remedies

X-ray Spex - Free Germ Adolescents

Max Romeo & The Upsetters - War Ina Babylon

The Upsetters - Super Ape

Dr. John - Remedies

X-ray Spex - Free Germ Adolescents

Max Romeo & The Upsetters - War Ina Babylon

The Upsetters - Super Ape
0
geplaatst: 7 april 2009, 20:39 uur
Ik ben vandaag op en neer gereisd naar Amsterdam voor een interview met hem (voor KindaMuzik). Omdat hij het zo belachelijk vond dat ik nog geen promo o.i.d. van tevoren ontvangen had, gaf hij aan het einde de nieuwe cd mee.
Overigens noemde o.a. Portishead, The Knife, Paul Elstak en The Velvet Underground als inspiratiebron bij sommige nummers. Erg leuk gesprek overigens.
Overigens noemde o.a. Portishead, The Knife, Paul Elstak en The Velvet Underground als inspiratiebron bij sommige nummers. Erg leuk gesprek overigens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.