De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juni 2010, 18:27 uur
Vandaag bij concerto:

LP

Björk collectie is nu compleet (afgezien van EP's, mixes etc)

LP

Björk collectie is nu compleet (afgezien van EP's, mixes etc)
0
Benno
geplaatst: 12 juni 2010, 19:41 uur
Roland Kirk - The Inflated Tear
Charles Mingus - Pithecanthropus Erectus
Charles Mingus - Pithecanthropus Erectus
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 juni 2010, 21:23 uur
The Rutles - Archeology
The Rolling Stones - Between the Buttons
The Rolling Stones - Between the Buttons
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 juni 2010, 23:28 uur
Kronos, de boodschappentas zat ook aardig vol zeker
.
.
0
geplaatst: 12 juni 2010, 23:57 uur
Ze hebben het in een doos geladen. 
Toch niet hoor. Maar 100 euro uitgegeven. En aangezien ik mijn vakantiegeld heb gekregen kon dat er wel af vond ik.

Misterfool schreef:
De loterij net gewonnen of zo
De loterij net gewonnen of zo
Toch niet hoor. Maar 100 euro uitgegeven. En aangezien ik mijn vakantiegeld heb gekregen kon dat er wel af vond ik.

0
geplaatst: 13 juni 2010, 04:15 uur
Kronos schreef:

(quote)
Maar om jouw lijst van verneemde aankopen serieus te nemen is wel erg moeilijk, 54 albums voor 100 Euro is rond de 50 cent per album

Jouw is weleens gevraagd wat je bron was maar jouw antwoord was zeer ontwijkend

Dus nogmaals, geef eens aan waar jij jouw album's voor die prijs vanddan haalt ?
Lang leve MP3

0
geplaatst: 13 juni 2010, 10:19 uur
Amicus schreef:
Maar om jouw lijst van verneemde aankopen serieus te nemen is wel erg moeilijk, 54 albums voor 100 Euro is rond de 50 cent per album
Volgens mij heb je niet goed gerekend.
Zoals ik eerder al schreef, stockverkoop FreeRecordShop. Maar blijkbaar heb je ook niet goed gelezen.

0
sxesven
geplaatst: 13 juni 2010, 10:53 uur
Maar wáár die FRS toch is... bang dat heel MuMe erheen toogt?
0
geplaatst: 13 juni 2010, 11:45 uur
Nee. Het zou trouwens ook wat ver zijn voor de meeste MuMers. Maar wie het echt wil weten gebruikt wel even google of stuurt mij maar een berichtje.
0
sxesven
geplaatst: 13 juni 2010, 12:25 uur
Kronos schreef:
Nee.
Nee.
Desalniettemin negeer je tot een paar keer toe de expliciete vraag in dit draadje... Bang dat half MuMe juist wél de reis ervoor wil maken?
No offence ofzo, ik vind 't alleen maar leuk voor je - altijd leuk, toffe platen voor weinig - en zou er zelf niet eens heen willen, maar zeg ik nu iets heel vreemds als ik zeg dat het lijkt alsof je die info liever rijk dan kwijt bent? 
Google zegt overigens Olen, voor de nieuwsgierigen.
0
geplaatst: 13 juni 2010, 14:38 uur
sxesven schreef:
Desalniettemin negeer je tot een paar keer toe de expliciete vraag in dit draadje...
Desalniettemin negeer je tot een paar keer toe de expliciete vraag in dit draadje...
De enige expliciete vraag die ik genegeerd heb is of ik FreeRecordShop bedoelde met Free. Dat had ik namelijk eerder al geschreven. Ik word niet betaald om reclame te maken, maar wie er naartoe wil geef ik graag het adres en de openingsuren erbij. De reden van je sarcasme ken ik niet en interesseert me ook niet.
0
sxesven
geplaatst: 13 juni 2010, 14:41 uur
Amicus schreef:
Dan zou ik wl eens willen wten welk filiaal dat is voor die prijzen
Dan zou ik wl eens willen wten welk filiaal dat is voor die prijzen
Kronos schreef:
Dat kan ik me voorstellen.
Dat kan ik me voorstellen.
I rest my case. De groeten.

0
geplaatst: 13 juni 2010, 14:47 uur
sxesven schreef:
I rest my case.
I rest my case.
Dat lijkt me toch wat voorbarig. Ten eerste is dat niet 'tot een paar keer toe' en ten tweede is het eigenlijk niet eens een vraag. Laat staan een expliciete.
Rust maar lekker verder. (Dan kan je morgen misschien vroeger opstaan.)

0
sxesven
geplaatst: 13 juni 2010, 14:52 uur
Amicus schreef:
Dus nogmaals, geef eens aan waar jij jouw album's voor die prijs vanddan haalt ?
Kronos schreef:
Zoals ik eerder al schreef, stockverkoop FreeRecordShop.
Zoals ik eerder al schreef, stockverkoop FreeRecordShop.
Nog eentje dan - verbluffend zo duidelijk dat antwoord, Amicus weet inmiddels waar 'ie heen moet hoor!
Mierrenneuk maar lekker een eind verder, je weet heus wel wat ik bedoel. Een beetje jammer dat je een andere gebruiker ogenschijnlijk een bezoekje aan dezelfde FRS misgunt. Kinderachtig? Ja, zo zou ik dat noemen, net als je opvolgende reacties richting mij. Gegroet, kleuter Kronos! 
0
geplaatst: 13 juni 2010, 15:04 uur
sxesven schreef:
I rest my case.
I rest my case.
Beloven maar niet doen.
sxesven schreef:
Nog eentje dan - verbluffend zo duidelijk dat antwoord, Amicus weet inmiddels waar 'ie heen moet hoor!
Mierrenneuk maar lekker een eind verder, je weet heus wel wat ik bedoel. Een beetje jammer dat je een andere gebruiker ogenschijnlijk een bezoekje aan dezelfde FRS misgunt. Kinderachtig? Ja, zo zou ik dat noemen, net als je opvolgende reacties richting mij. Gegroet, kleuter Kronos!
Je haalt die vraag uit de context. Die ging namelijk over vermeende aankopen en MP3. Waarom zou ik daar duidelijk op antwoorden? Zoals ik al schreef, wie het juiste adres wil weten en de openingsuren, die vraagt het gewoon maar even en krijgt van mij meteen een berichtje met ook nog een routebeschrijving. Behalve jij dan. Je zal het zelf wel weten te vinden en MuMers die liever insinueren en zelfs gaan schelden in plaats van het gewoon te vragen gun ik liever het plezier van het lekker zelf uit te zoeken.
0
sxesven
geplaatst: 13 juni 2010, 15:07 uur
Lul er maar lekker omheen, 't zal mij worst wezen.
Ik weet genoeg.
Ik weet genoeg.
0
geplaatst: 13 juni 2010, 15:09 uur
Ja, dat is wel duidelijk. Vandaar dat je maar blijft zwaaien maar nog steeds niet weg bent.
0
Benno
geplaatst: 13 juni 2010, 15:28 uur
Een stuk leuker om naar te kijken dan Slovenië - Algerije in ieder geval.
0
Misterfool
geplaatst: 13 juni 2010, 15:52 uur
kan iemand mij de weg naar de free in hamelen vertellen 

0
geplaatst: 13 juni 2010, 16:06 uur
Kronos, doe niet zo moeilijk en vertel ons waar die shop is. 
Als het echt Olen is, dan is het voor mij wel een beetje uit de richting...

Als het echt Olen is, dan is het voor mij wel een beetje uit de richting...
0
geplaatst: 13 juni 2010, 16:17 uur
Ja, in Hamelen, daar is het. En ze hebben er onder andere alles van Björk voor een halve euro.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.