De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juni 2011, 15:57 uur
Oeh, Karl Marx! Interessant, Slowgaze! Zou ik ook eens moeten gaan lezen.
Maar ik begin met No Logo

0
geplaatst: 9 juni 2011, 16:25 uur
pim556 schreef:
No Logo is goed te doen, valt prima te lezen, is niet al te moeilijk en was wat mij betreft een behoorlijke eye-opener. Das Kapital schijnt een stuk ontoegankelijker te zijn.
0
geplaatst: 9 juni 2011, 18:19 uur
Slowgaze schreef:
No Logo is goed te doen, valt prima te lezen, is niet al te moeilijk en was wat mij betreft een behoorlijke eye-opener. Das Kapital schijnt een stuk ontoegankelijker te zijn.
(quote)
Da's bijna overeenkomstig de werkelijkheid: op heel veel plekken zijn pin-automaten,maar ik krijg er nooit een kapitaal uit; sterker nog, wanneer ik pinpas er net in heb gestopt, verschijnt er regelmatig op het scherm: "don't you dare!" of "abort, retry,ignore?"
Dit was verplichte kost destijds, maar het is taai - denk dat ik liever Lotman, Adorno of dat bekende cultuurfilosofische boek (titel ff ontschoten, met Zeit erin) zou herlezen; bovendien je kent de afloop al.
Qua belletrie (over merken dan) is Max Barry - Jennifer Government dan weer aardig.
Vinyl:

0
geplaatst: 9 juni 2011, 23:38 uur
Gekocht; al heel lang geleden, binnengekregen; vandaag;
De 2x10" versie van Radiohead (Newspaper Edition).

(De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik deze voor mijn vriendinnetje heb gekocht. Ben zelf niet zo'n grote Radiohead-adept)
De 2x10" versie van Radiohead (Newspaper Edition).
(De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik deze voor mijn vriendinnetje heb gekocht. Ben zelf niet zo'n grote Radiohead-adept)
0
geplaatst: 9 juni 2011, 23:41 uur
Slowgaze schreef:
(quote)
Oké, dan is het dus beter om met No Logo te beginnen

Ik ben niet veel gewend qua lezen, maar ik heb wel Max Havelaar zonder al te veel moeite uitgelezen... Geen idee of ik nu uitgelachen ga worden

0
geplaatst: 9 juni 2011, 23:49 uur
Net besteld:

Na een korte onderbreking (veel Glenn Gould en Gustav Mahler) weer een doorstart wat betreft mijn vorig jaar opgelopen Neil Young-virus !

Na een korte onderbreking (veel Glenn Gould en Gustav Mahler) weer een doorstart wat betreft mijn vorig jaar opgelopen Neil Young-virus !
0
geplaatst: 10 juni 2011, 12:30 uur
via Wouter (lambf):

Overmars/Starkweather - split (rood/zwart vinyl)
.jpg)
Downfall of Gaia - Epos (hoes in t wit)

Overmars/Starkweather - split (rood/zwart vinyl)
.jpg)
Downfall of Gaia - Epos (hoes in t wit)
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 juni 2011, 12:32 uur
Ik dacht dat je Das Kapital al gelezen had? In ieder geval wel de moeite waard.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 juni 2011, 12:38 uur
Mjuman schreef:
Dit was verplichte kost destijds, maar het is taai - denk dat ik liever Lotman, Adorno of dat bekende cultuurfilosofische boek (titel ff ontschoten, met Zeit erin) zou herlezen; bovendien je kent de afloop al.
Het probleem met zuurpruim Adorno is dat zijn theorieën inmiddels zo gedateerd zijn. Voor wat betreft de jaren 40 en 50 zegt hij hele zinnige dingen, en een hoop is vandaag de dag (tot op zekere hoogte) nog steeds waar. Je kan ook moeilijk om Adorno heen, maar hij is veel te stellig en negatief, en daar mag je 'm best op aanvallen.
Ik vraag me af waar Adorno was toen bijv. Revolver uitkwam. Daar hoor je 'm dan niet over.
Je bedoelt trouwens Sein und Zeit van Heidegger.

0
geplaatst: 10 juni 2011, 12:52 uur
Op 180gr vinyl gekregen voor mijn ahumveerkuchtigsmmmste verjaardag.

0
geplaatst: 10 juni 2011, 14:42 uur

En nog 21 albums, maar deze is het memoreren wel waard. Voor de kenners : let op de titel.
0
geplaatst: 10 juni 2011, 15:36 uur
't Is een verzamelaar, maar niet de optelsom van wat jij hier toont. Er staan ook wat live outtakes op.
0
geplaatst: 10 juni 2011, 19:06 uur
Jethro Tull - Nothing is Easy: Live at the Isle of Wight
en...
Can - Soon over Babaluma. Op cd en voor een heel goeie prijs.
en...
Can - Soon over Babaluma. Op cd en voor een heel goeie prijs.
0
geplaatst: 11 juni 2011, 01:52 uur
Waar heb je die van Sivert Hoyem vandaan als ik vragen mag? Geweldige plaat hoor. 

0
Sietse
geplaatst: 11 juni 2011, 12:51 uur
Bridget Hayden - A Siren Blares In An Indifferent Ocean
Expo 70 - Inaudible Bicostal Trajectory
Ensemble Economique - Psychical
Expo 70 - Inaudible Bicostal Trajectory
Ensemble Economique - Psychical
0
Allmusic
geplaatst: 11 juni 2011, 14:05 uur
Shangri-la schreef:
Waar heb je die van Sivert Hoyem vandaan als ik vragen mag? Geweldige plaat hoor.
Van Discogs geplukt, soms loont het om je wantlist te gebruiken

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.

.jpg)