MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:
Oeh, Karl Marx! Interessant, Slowgaze! Zou ik ook eens moeten gaan lezen.
Maar ik begin met No Logo

pim556 schreef:
Oeh, Karl Marx! Interessant, Slowgaze! Zou ik ook eens moeten gaan lezen.
Maar ik begin met No Logo

No Logo is goed te doen, valt prima te lezen, is niet al te moeilijk en was wat mij betreft een behoorlijke eye-opener. Das Kapital schijnt een stuk ontoegankelijker te zijn.

Slowgaze schreef:
(quote)

No Logo is goed te doen, valt prima te lezen, is niet al te moeilijk en was wat mij betreft een behoorlijke eye-opener. Das Kapital schijnt een stuk ontoegankelijker te zijn.

Da's bijna overeenkomstig de werkelijkheid: op heel veel plekken zijn pin-automaten,maar ik krijg er nooit een kapitaal uit; sterker nog, wanneer ik pinpas er net in heb gestopt, verschijnt er regelmatig op het scherm: "don't you dare!" of "abort, retry,ignore?"

Dit was verplichte kost destijds, maar het is taai - denk dat ik liever Lotman, Adorno of dat bekende cultuurfilosofische boek (titel ff ontschoten, met Zeit erin) zou herlezen; bovendien je kent de afloop al.
Qua belletrie (over merken dan) is Max Barry - Jennifer Government dan weer aardig.

Vinyl:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

The Soft Moon - The Soft Moon

Gekocht; al heel lang geleden, binnengekregen; vandaag;
De 2x10" versie van Radiohead (Newspaper Edition).

(afbeelding)
(De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik deze voor mijn vriendinnetje heb gekocht. Ben zelf niet zo'n grote Radiohead-adept)

(afbeelding)

The Engines - The Engines

Slowgaze schreef:
(quote)

Oké, dan is het dus beter om met No Logo te beginnen
Ik ben niet veel gewend qua lezen, maar ik heb wel Max Havelaar zonder al te veel moeite uitgelezen... Geen idee of ik nu uitgelachen ga worden

Net besteld:

(afbeelding)

(afbeelding)

Na een korte onderbreking (veel Glenn Gould en Gustav Mahler) weer een doorstart wat betreft mijn vorig jaar opgelopen Neil Young-virus !

mooie hoes

via Wouter (lambf):

(afbeelding)
Overmars/Starkweather - split (rood/zwart vinyl)

(afbeelding)
Downfall of Gaia - Epos (hoes in t wit)

Stijn_Slayer
Slowgaze schreef:
(afbeelding)

Plus tweedehands:
(afbeelding)
(afbeelding)

Ik dacht dat je Das Kapital al gelezen had? In ieder geval wel de moeite waard.

Stijn_Slayer
Mjuman schreef:

Dit was verplichte kost destijds, maar het is taai - denk dat ik liever Lotman, Adorno of dat bekende cultuurfilosofische boek (titel ff ontschoten, met Zeit erin) zou herlezen; bovendien je kent de afloop al.

Het probleem met zuurpruim Adorno is dat zijn theorieën inmiddels zo gedateerd zijn. Voor wat betreft de jaren 40 en 50 zegt hij hele zinnige dingen, en een hoop is vandaag de dag (tot op zekere hoogte) nog steeds waar. Je kan ook moeilijk om Adorno heen, maar hij is veel te stellig en negatief, en daar mag je 'm best op aanvallen.

Ik vraag me af waar Adorno was toen bijv. Revolver uitkwam. Daar hoor je 'm dan niet over.

Je bedoelt trouwens Sein und Zeit van Heidegger.

Op 180gr vinyl gekregen voor mijn ahumveerkuchtigsmmmste verjaardag.

(afbeelding)

(afbeelding)

EIN-DE-LIJK

dix

(afbeelding)

En nog 21 albums, maar deze is het memoreren wel waard. Voor de kenners : let op de titel.

Ja, da's een verzamelaar. Koop dan beter:

(afbeelding)

en

(afbeelding)

dix
't Is een verzamelaar, maar niet de optelsom van wat jij hier toont. Er staan ook wat live outtakes op.

Jethro Tull - Nothing is Easy: Live at the Isle of Wight
en...
Can - Soon over Babaluma. Op cd en voor een heel goeie prijs.

Allmusic

(afbeelding)
Kim Doo Soo - Evening River

(afbeelding)

(afbeelding)

Waar heb je die van Sivert Hoyem vandaan als ik vragen mag? Geweldige plaat hoor.

(afbeelding)

Met een kortingsbon van 4,39 euro (!!!) van cdwow.nl

Sietse
Bridget Hayden - A Siren Blares In An Indifferent Ocean
Expo 70 - Inaudible Bicostal Trajectory
Ensemble Economique - Psychical

Allmusic
Shangri-la schreef:
Waar heb je die van Sivert Hoyem vandaan als ik vragen mag? Geweldige plaat hoor.

Van Discogs geplukt, soms loont het om je wantlist te gebruiken

DjFrankie (moderator)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:42 uur

geplaatst: vandaag om 15:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.