MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:
Ter aanvulling van Bowie...

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ben bijna klaar met hem nu.

Sietse
reptile71 schreef:

(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

Als je er bijna klaar mee bent waarom koop je er dan zoveel van

reptile71 schreef:

Vast niet! Er zijn nog heeeeel veel bootlegs en tracks op soundtracks, allerlei projecten voor goede doelen etc. etc.

Ik bepaal zelf wanneer ik klaar ben met Bowie. ALLES van hem verzamelen is nauwelijks te doen. Ik verzamel wat ik essentieel vind. En dat zijn alle reguliere studio albums (t/m Never Let Me Down op LP en de rest op cd), de essentiele live albums, BBC recordings en het materiaal van voor zijn debuut uit 1967. Lijkt me voldoende. Overigens sta ik open voor echt goede bootlegtips. En, een ge-rard mapje met al het restmateriaal is ook meer dan welkom.

@Sietse: wsl. ben ik echt helemaal klaar met hem als ik alles van hem heb wat ik wil hebben. Ik draai nl. al een half jaar bijna alleen maar Bowie. Zou toch een keer moeten gaan vervelen.

reptile71 schreef:
Ik draai nl. al een half jaar bijna alleen maar Bowie. Zou toch een keer moeten gaan vervelen.

Kom eens met wat lijstjes dan. Hier bv.: Muziek >> Toplijsten en favorieten >> David Bowie Top 10 Songs
Ben wel benieuwd.

Sietse
reptile71 schreef:

@Sietse: wsl. ben ik echt helemaal klaar met hem als ik alles van hem heb wat ik wil hebben. Ik draai nl. al een half jaar bijna alleen maar Bowie. Zou toch een keer moeten gaan vervelen.

Ja dat moet dan wel lukken.
Ik vind persoonlijk Low en Heroes voldoende (al heb ik er wel meer dan dat, maar die luister ik echt helemaal nooit).

Ik ben slecht in lijstjes. Dan weer vind ik dát te gek en als dan weer wat anders op staat is dát het weer. Ik wil dus eigenlijk niet kiezen. Niet voor niets ook mijn top 10 verwijderd.

Ik had ook nooit gedacht dat ik alles van Bowie wilde hebben, maar ben in een Bowie-flow geraakt en verslaafd geraakt.

Eerder vandaag heb ik een rommelmarkt een bezoekje gebracht, en heb daar voor maar 5 euro 25 platen gekocht. Naast heel wat verzamelaars met 2 of 3 leuke liedjes op (maar ja, voor die prijs) heb ik ook onder andere A New World Record van ELO, Living In The USA van Linda Ronstadt en de soundtrack van A Clockword Orange weten te scoren

Vandaag gekregen op vinyl:

(afbeelding)
Swans

TJN
Sowwee, die wil ik ook wel krijgen. Vette plaat.

Gallow
Die Reitenden Leichen - Golden Rules

sxesven

Ik heb het niet echt gekocht, want ik heb zo'n 200 platen gratis opgehaald. Mooie collectie met goede artiesten (Pink Floyd, Joy Division, Rolling Stones, Van der Graaf Generator, Van Morrison etc. etc.)

(afbeelding)

Raven - Crash Bang Wallop (single)
Kent - Max 500 (single)
Kent - Töntarna (single)

Japsuh schreef:
Ik heb het niet echt gekocht, want ik heb zo'n 200 platen gratis opgehaald. Mooie collectie met goede artiesten (Pink Floyd, Joy Division, Rolling Stones, Van der Graaf Generator, Van Morrison etc. etc.)

dat is een erg mooi koopje

Japsuh schreef:

Hoe kreeg je dat voor elkaar dan?

Stijn_Slayer
Elbow - Seldom Seen Kid
Elvis - Gold, 50 Original Hits
Neil Young + CH - Year of the Horse
John Mayall - Essentially, 5 discs met daarin:
Padlock on the Blues
Along for the Ride
Stories
70th Birthday Concert
Exclusive Live Rarities

Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I'm Not
Jurassic 5 - Power In Numbers

(afbeelding)

Glenn Branca - The Ascension: The Sequel

Vinyl:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Misterfool
Mjuman koopt iets van King Crimson
Geniet er van kerel

Stijn_Slayer
Wel een beetje OLM, hè?

Misterfool schreef:
Mjuman koopt iets van King Crimson

Helaas wel meteen een van hun mindere albums...

Misterfool
Ach ja zolang hij het maar opvolgt met Discipline, three of a perfect pair of zelfs nog beter Red en In the court...

Niemand die wat te emmeren heeft over Stephen Emmer (uit 82) - 0 stemmen, 0 berichten alhier, zoon van Fred Emmer en nwe liefde van lingeriequeen Marlies Dekkers - of Scott Walker - Scott (uit 67)?

Stijn_Slayer
Scott is erg goed, maar dat leek me vanzelfsprekend.

Mjuman schreef:
Niemand die wat te emmeren heeft over Stephen Emmer (uit 82) - 0 stemmen, 0 berichten alhier, zoon van Fred Emmer en nwe liefde van lingeriequeen Marlies Dekkers - of Scott Walker - Scott (uit 67)?

Scott is een held. Emmer vast ook.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:20 uur

geplaatst: vandaag om 14:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.