De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 12 juni 2011, 13:13 uur
reptile71 schreef:
Ter aanvulling van Bowie...
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Ben bijna klaar met hem nu.
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Als je er bijna klaar mee bent waarom koop je er dan zoveel van

0
geplaatst: 12 juni 2011, 13:30 uur
reptile71 schreef:
Vast niet! Er zijn nog heeeeel veel bootlegs en tracks op soundtracks, allerlei projecten voor goede doelen etc. etc.
0
geplaatst: 12 juni 2011, 15:52 uur
Ik bepaal zelf wanneer ik klaar ben met Bowie.
ALLES van hem verzamelen is nauwelijks te doen. Ik verzamel wat ik essentieel vind. En dat zijn alle reguliere studio albums (t/m Never Let Me Down op LP en de rest op cd), de essentiele live albums, BBC recordings en het materiaal van voor zijn debuut uit 1967. Lijkt me voldoende. Overigens sta ik open voor echt goede bootlegtips. En, een ge-rard mapje met al het restmateriaal is ook meer dan welkom. 
@Sietse: wsl. ben ik echt helemaal klaar met hem als ik alles van hem heb wat ik wil hebben. Ik draai nl. al een half jaar bijna alleen maar Bowie. Zou toch een keer moeten gaan vervelen.
ALLES van hem verzamelen is nauwelijks te doen. Ik verzamel wat ik essentieel vind. En dat zijn alle reguliere studio albums (t/m Never Let Me Down op LP en de rest op cd), de essentiele live albums, BBC recordings en het materiaal van voor zijn debuut uit 1967. Lijkt me voldoende. Overigens sta ik open voor echt goede bootlegtips. En, een ge-rard mapje met al het restmateriaal is ook meer dan welkom. 
@Sietse: wsl. ben ik echt helemaal klaar met hem als ik alles van hem heb wat ik wil hebben. Ik draai nl. al een half jaar bijna alleen maar Bowie. Zou toch een keer moeten gaan vervelen.
0
geplaatst: 12 juni 2011, 16:16 uur
reptile71 schreef:
Ik draai nl. al een half jaar bijna alleen maar Bowie. Zou toch een keer moeten gaan vervelen.
Ik draai nl. al een half jaar bijna alleen maar Bowie. Zou toch een keer moeten gaan vervelen.
Kom eens met wat lijstjes dan. Hier bv.: Muziek >> Toplijsten en favorieten >> David Bowie Top 10 Songs
Ben wel benieuwd.

0
Sietse
geplaatst: 12 juni 2011, 17:34 uur
reptile71 schreef:
Ja dat moet dan wel lukken.
Ik vind persoonlijk Low en Heroes voldoende (al heb ik er wel meer dan dat, maar die luister ik echt helemaal nooit).
0
geplaatst: 12 juni 2011, 17:56 uur
Ik ben slecht in lijstjes. Dan weer vind ik dát te gek en als dan weer wat anders op staat is dát het weer. Ik wil dus eigenlijk niet kiezen. Niet voor niets ook mijn top 10 verwijderd.
Ik had ook nooit gedacht dat ik alles van Bowie wilde hebben, maar ben in een Bowie-flow geraakt en verslaafd geraakt.
Ik had ook nooit gedacht dat ik alles van Bowie wilde hebben, maar ben in een Bowie-flow geraakt en verslaafd geraakt.
0
geplaatst: 12 juni 2011, 19:23 uur
Eerder vandaag heb ik een rommelmarkt een bezoekje gebracht, en heb daar voor maar 5 euro 25 platen gekocht. Naast heel wat verzamelaars met 2 of 3 leuke liedjes op (maar ja, voor die prijs) heb ik ook onder andere A New World Record van ELO, Living In The USA van Linda Ronstadt en de soundtrack van A Clockword Orange weten te scoren 

0
geplaatst: 13 juni 2011, 17:02 uur
Ik heb het niet echt gekocht, want ik heb zo'n 200 platen gratis opgehaald. Mooie collectie met goede artiesten (Pink Floyd, Joy Division, Rolling Stones, Van der Graaf Generator, Van Morrison etc. etc.)
0
geplaatst: 14 juni 2011, 10:17 uur
0
geplaatst: 14 juni 2011, 13:27 uur
Japsuh schreef:
Ik heb het niet echt gekocht, want ik heb zo'n 200 platen gratis opgehaald. Mooie collectie met goede artiesten (Pink Floyd, Joy Division, Rolling Stones, Van der Graaf Generator, Van Morrison etc. etc.)
dat is een erg mooi koopje
0
geplaatst: 14 juni 2011, 15:12 uur
Japsuh schreef:
Hoe kreeg je dat voor elkaar dan?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 14 juni 2011, 16:28 uur
Elbow - Seldom Seen Kid
Elvis - Gold, 50 Original Hits
Neil Young + CH - Year of the Horse
John Mayall - Essentially, 5 discs met daarin:
Padlock on the Blues
Along for the Ride
Stories
70th Birthday Concert
Exclusive Live Rarities
Elvis - Gold, 50 Original Hits
Neil Young + CH - Year of the Horse
John Mayall - Essentially, 5 discs met daarin:
Padlock on the Blues
Along for the Ride
Stories
70th Birthday Concert
Exclusive Live Rarities
0
geplaatst: 14 juni 2011, 16:46 uur
Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I'm Not
Jurassic 5 - Power In Numbers
Jurassic 5 - Power In Numbers
0
Misterfool
geplaatst: 14 juni 2011, 22:24 uur
Mjuman koopt iets van King CrimsonGeniet er van kerel

0
Misterfool
geplaatst: 14 juni 2011, 22:36 uur
Ach ja zolang hij het maar opvolgt met Discipline, three of a perfect pair of zelfs nog beter Red en In the court...
0
geplaatst: 14 juni 2011, 22:42 uur
0
geplaatst: 14 juni 2011, 23:16 uur
Niemand die wat te emmeren heeft over Stephen Emmer (uit 82) - 0 stemmen, 0 berichten alhier, zoon van Fred Emmer en nwe liefde van lingeriequeen Marlies Dekkers - of Scott Walker - Scott (uit 67)?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 14 juni 2011, 23:17 uur
Scott is erg goed, maar dat leek me vanzelfsprekend. 

0
geplaatst: 15 juni 2011, 11:15 uur
Mjuman schreef:
Niemand die wat te emmeren heeft over Stephen Emmer (uit 82) - 0 stemmen, 0 berichten alhier, zoon van Fred Emmer en nwe liefde van lingeriequeen Marlies Dekkers - of Scott Walker - Scott (uit 67)?
Scott is een held. Emmer vast ook.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.