De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 26 maart 2012, 16:09 uur
jeroentjuhh schreef:
Gisteren op een platenbeurs in Eindhoven :
l
Gisteren op een platenbeurs in Eindhoven :
l
Leuk daar was ik ook! Voor mij stond er als hiphop liefhebber wat minder tussen maar dat is altijd zo. Wel altijd een leuke, gezellige beurs.

0
geplaatst: 26 maart 2012, 16:20 uur
Was er nog nooit geweest, moet normaal in het weekend ook altijd werken, maar heb nog even vakantie.
Er hing zeker een leuke, gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
0
geplaatst: 26 maart 2012, 19:02 uur
Een middagje cd-winkels in Heerlen afgaan met inmiddels uitgescherevn MuMe-user Tondeman leverde de volgende aankopen op:

Popol Vuh - Hosianna Mantra

Arcwelder - Pull

Neil Young - Le Noise

The Drones - Here Come The Lies

Arab Strap - Elephant Shoe

Frank Black - Teenager of the Year

Popol Vuh - Hosianna Mantra

Arcwelder - Pull

Neil Young - Le Noise

The Drones - Here Come The Lies

Arab Strap - Elephant Shoe

Frank Black - Teenager of the Year
0
geplaatst: 26 maart 2012, 19:08 uur
0
geplaatst: 26 maart 2012, 19:14 uur
oh wow, ik zou misschien nog gaan. vergeten met mn stomme kop. Naja vind Ekko geen fijne zaal, dus lig er verder niet wakker van.
0
geplaatst: 26 maart 2012, 19:16 uur
Er wakker van liggen zou ik ook zeker niet doen. Desondanks was het een puik optreden
De warm-up band The Machine, die ik voorheen nog niet kende, was ook zeer goed te pruimen.
De warm-up band The Machine, die ik voorheen nog niet kende, was ook zeer goed te pruimen.
0
geplaatst: 28 maart 2012, 19:54 uur
Oh ja, nog vergeten te vermelden: van de zes CD's zijn er vier blinde aankopen: enkel die van Opeth en de nieuwe van Drudkh kende ik al. Even m'n intuïtie gevolgd! 

0
geplaatst: 28 maart 2012, 20:14 uur
Dan hoop ik voor jou dat je School Is Cool beter dan mij vindt. Want ik had er na de sterke singles toch wat meer van verwacht.
0
Sietse
geplaatst: 29 maart 2012, 12:40 uur
Hoe dan? Dit is toch niet exclusief genoeg voor echte "Sietse points".
Als ik er 10 mag uitdelen per album krijg je er hier hoogstens 6 a 7 per album, wat vergelijkbaar is met het kopen van Sigur Ros (), Radiohead - Kid A en Godspeed You! Black Emperor - Lift Your Skinny Fists.
Als je echt wil scoren koopje een van mijn 5 sterren albums waar niet meer dan 50 stemmen op zijn

(die je vast al enkele in de collectie hebt)
0
geplaatst: 29 maart 2012, 13:03 uur
Ha nee, ik bedoelde vooral dat dit twee albums zijn die je zelf erg goed vindt, en dat is vaak wel anders met de aankopen die ik hier post. Ik ga echt geen onbeluisterbare albums aanschaffen enkel en alleen om jou te plezieren 

0
geplaatst: 29 maart 2012, 15:21 uur
Dutch Urban & Pop '98 2CD (staan een paar dikke hiphop tracks op)
Snoop Dogg - Lay Low CDS
Buckshot Le Fonque CDS
Artist United Against Apartheid - Sun City 7"
Snoop Dogg - Lay Low CDS
Buckshot Le Fonque CDS
Artist United Against Apartheid - Sun City 7"
0
Sietse
geplaatst: 29 maart 2012, 17:30 uur
GrafGantz schreef:
Ha nee, ik bedoelde vooral dat dit twee albums zijn die je zelf erg goed vindt, en dat is vaak wel anders met de aankopen die ik hier post. Ik ga echt geen onbeluisterbare albums aanschaffen enkel en alleen om jou te plezieren
Onbeluisterbaar nog wel....misschien moet je ze juist wel eens beluisteren (wat wel meer mensen hier zouden moeten doen)

Eigenlijk moet je gewoon mijn volledige top 10 gewoon gaan kopen.
Dat is pas credits scoren.

0
geplaatst: 29 maart 2012, 18:40 uur
0
geplaatst: 29 maart 2012, 19:24 uur
Sietse schreef:
Onbeluisterbaar nog wel....misschien moet je ze juist wel eens beluisteren (wat wel meer mensen hier zouden moeten doen)
(quote)

Nou, dan kom maar op met die credits.
Dat heb ik afgelopen jaar gedaan (jouw volledige top 10 kopen dus).
0
Sietse
geplaatst: 29 maart 2012, 22:47 uur
rollingbeatle schreef:
Dat heb ik afgelopen jaar gedaan (jouw volledige top 10 kopen dus).
(quote)
Dat heb ik afgelopen jaar gedaan (jouw volledige top 10 kopen dus). Dikke credits, dikke credits

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.