De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 7 mei 2012, 19:51 uur
0
geplaatst: 8 mei 2012, 18:34 uur
CD:

En omdat je nooit genoeg Coltrane platen in huis kunt hebben:

LP:

En omdat je nooit genoeg Coltrane platen in huis kunt hebben:

LP:

0
Misterfool
geplaatst: 8 mei 2012, 19:37 uur
@ Hammerhead: Coltrane is voor mij ook een enorme held. Wat een talent heeft die man zeg 
Kul Se Mamma:

Kul Se Mamma:

0
geplaatst: 8 mei 2012, 19:38 uur
Zeker Maarten, en die plaat van Oh No gaat je zeker helpen aan een beter imago. Grayskul niet, want dat is een Rhymesayers-album.
0
geplaatst: 8 mei 2012, 21:12 uur
Misterfool schreef:
@ Hammerhead: Coltrane is voor mij ook een enorme held. Wat een talent heeft die man zeg
Kul Se Mamma:

Kul Se Mamma:
Inmiddels heb ik op een paar platen na alles vanaf 1962 al bijna in huis. Ik heb daarin nog niets tegenvallends kunnen ontdekken. Eigenlijk vind ik van al het werk wat ik ken van Coltrane alleen My Favourite Things wat gezapig (met name door de veel te standaard composities).
0
geplaatst: 8 mei 2012, 21:46 uur
Niet gekocht maar gewonnen met een prijsvraag op FB:

Meest recente (2009) album van Alela Diane.

Meest recente (2009) album van Alela Diane.
0
geplaatst: 8 mei 2012, 22:51 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Zeker Maarten, en die plaat van Oh No gaat je zeker helpen aan een beter imago. Grayskul niet, want dat is een Rhymesayers-album.
Men zou bijna denken dat ik een Atmosphere luisterende, theedrinkende backpackhiphopper zou zijn. Die Rhymesayers-plaatjes zijn vooral guilty pleasures eigenlijk.
0
geplaatst: 9 mei 2012, 23:15 uur
0
Misterfool
geplaatst: 10 mei 2012, 20:34 uur
King Crimson - Discipline (1981)

En het volgende KC studioalbum in mijn verzameling.
nog 4(islands, beat, three of a perfect pair, construction of the light) te gaan.

En het volgende KC studioalbum in mijn verzameling.
nog 4(islands, beat, three of a perfect pair, construction of the light) te gaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.