De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juni 2012, 15:49 uur
Sietse schreef:
Keiji Haino, Stephen O'Malley & Oren Ambarchi – Nazoranai (2xLP)
Keiji Haino, Stephen O'Malley & Oren Ambarchi – Nazoranai (2xLP)
Cool. Een release waar ik nog niet van had gehoord. Die andere van Haino en Ambarchi van dit jaar, Imikuzushi met Jim O'Rourke, is bijzonder goed bevallen en Stephen O'Malley is ook zeker niet de minste, dus ik ben zeer benieuwd te horen hoe die bevalt, Sietse.
0
Sietse
geplaatst: 15 juni 2012, 19:33 uur
Yann schreef:
Cool. Een release waar ik nog niet van had gehoord. Die andere van Haino en Ambarchi van dit jaar, Imikuzushi met Jim O'Rourke, is bijzonder goed bevallen en Stephen O'Malley is ook zeker niet de minste, dus ik ben zeer benieuwd te horen hoe die bevalt, Sietse.
(quote)
Deze ligt volledig in de lijn van al de werken van Haino, Ambarchi en O'Rourke. Voor deze tour was O'Rourke geswapt voor O'Malley omdat O'Rourke niet kon ofzo...
Is ook pas net uit, ik heb hem gisteren bij het Sunn O))) concert in de melkweg voor veelste veel geld gekocht.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 juni 2012, 20:29 uur
Meshuggah - Destroy Erase Improve
Meshuggah - obZen
Cynic - Traced in Air
Meshuggah - obZen
Cynic - Traced in Air
0
geplaatst: 15 juni 2012, 23:39 uur
Don Cappuccino schreef:
Mooie aankopen, JSPR_G!
Hetzelfde geldt voor Stijn_Slayer!
Mooie aankopen, JSPR_G!

Hetzelfde geldt voor Stijn_Slayer!

Die van Sleep is baas! En al wat ik van Gojira al heb gehoord, is ook erg goed. Die nieuwe plaat ga ik ook gewoon beluisteren.

0
geplaatst: 16 juni 2012, 00:05 uur
AOVV schreef:

Die van Sleep is baas! En al wat ik van Gojira al heb gehoord, is ook erg goed. Die nieuwe plaat ga ik ook gewoon beluisteren.
(quote)

Flesh Alive van Gojira is een live-dvd (2dvd's (2 shows met quasi dezelfde setlist..) + cd). Koop ik normaal gezien zelden, maar omdat Gojira zo zalig is live en de prijs best meeviel (18,5euro) toch maar gekocht.
Maar eind deze maand komt hun nieuwe cd uit (l'Enfant Sauvage).
En ja, Dopesmoker is echt geniaal.
mijn stem (4*) zou eigenlijk een halfje hoger mogen. Maar dat live-nummer erbij vind ik zo zwaar overbodig..
0
geplaatst: 16 juni 2012, 15:42 uur
Gisteren een dagje Amsterdam, het eindresultaat:
CD:
(deluxe)

Vinyl:

CD:
(deluxe)

Vinyl:

0
Sietse
geplaatst: 16 juni 2012, 16:30 uur
Lekker, waar heb je die Natural Snow Buildings vandaan?
En kan niet anders zeggen dat het een fijne score is met die Catherine Christer Hennix. Mijn beste aankoop van de afgelopen 3 jaar.
0
geplaatst: 16 juni 2012, 17:08 uur
Sietse schreef:
Voor een schappelijke 15 pond op discogs. Seller blij, ik blij.
0
Sietse
geplaatst: 16 juni 2012, 17:35 uur
dix schreef:
(quote)
Kan ik me voorstellen dat je daar blij mee bent. Heb hem al voor heel wat meer zien staan.
Heb hem zelf trouwens niet, omdat ik het wel geloofde toen ie uit kwam (heb al stuk of 15 Natural Snow Buildings gerelateerde dingen)
Wel heb ik nu deze platen (en CD):
Hildur Guðnadóttir - Leyfðu Ljósinu
Zelienople - The World Is A House On Fire
Eternal Tapestry - Dawn In 2 Dimensions
James Blackshaw - Love Is The Plan, The Plan Is Death
Earn - A Following Shadow
Satwa - Satwa
0
J.B.
geplaatst: 16 juni 2012, 18:13 uur
Ik vind dat een mooie release. Doet me een beetje denken aan Violet Replacement van Grouper, maar met andere opbouw en instrumentatie...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.