MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:

Vanavond besteld:
(hopelijk morgen binnen)

(afbeelding)

Muse - Black Holes And Revelations

(afbeelding)

The Beatles - 1967-1970 (Blue Album)

(afbeelding)
(afwijkend plaatje)

Pink Floyd - The Dark Side Of The Moon (SACD)

Music aan de Muse, dat vond je toch niks? Heb je Absolution?
En de Blue album? Je hebt de reguliere platen toch?

HiLL schreef:
Music aan de Muse, dat vond je toch niks? Heb je Absolution?
En de Blue album? Je hebt de reguliere platen toch?

Moet ik hier echt een antwoord op geven?
Als je niks zinnigs te melden heb zeg dan niks!

neo
Dit leek mij toch een hele gewone, nieuwsgierige vraag?

Music4ever schreef:
(quote)

uhmm..sinds wanneer kan je dit niet vragen?

Inderdaad Neo.

Music4ever schreef:
Vanavond besteld:
(hopelijk morgen binnen)

Zoveel cd's?
Heb je wel tijd genoeg om die allemaal te beluisteren?

Music4ever schreef:

Vandaag ontvangen vinyl:

(afbeelding)
Dropkick Murphys - Blackout

(afbeelding)
The Donnas - Who Invited You

(afbeelding)
Jean Smith - Wordcore

en op cd:

(afbeelding)
Bearsuit - Team Ping Pong

en voor bijna niks meegenomen bij de supermarkt ( ):

(afbeelding)
Norah Jones - Come Away With Me

(afbeelding)
Joe Jackson - Night and Day

(afbeelding)
Oceansize - Everyone Into Position

Ace
Music4ever schreef:
(quote)

Beetje gefrustreerd? Zulke rare vragen stelt hij toch niet, lijkt me...

Waarom valt iedereen over me heen?
Jullie weten niet eens waarom ik zo reageer!

Ik stoor me aan de vraag omdat ik Muse juist hartstikke goed vind, hoe komt ie erbij dat ik dat niks vond!!!
Vind het juist hartstikke goed, daarom ook de nieuwste gekocht. Vandaar dat ik zo vijandig reageer omdat het nergens op slaat. Snappie?

Ace
Ik zal me er niet meer bemoeien; no offense verder

Waarom valt iedereen over me heen?
Jullie weten niet eens waarom ik zo reageer!

Lijkt me vrij logisch als je zo overdreven reageert.

Ik stoor me aan de vraag omdat ik Muse juist hartstikke goed vind, hoe komt ie erbij dat ik dat niks vond!!!
Vind het juist hartstikke goed, daarom ook de nieuwste gekocht.

Ergens, ik weet even niet meer waar, zei je dat je Muse maar een middelmatige band vond, vandaar de (normale) vraag.

Vandaar dat ik zo vijandig reageer omdat het nergens op slaat. Snappie?

Of je bent toch een vrouw die heftig ongesteld is, anders vind ik het maar heel vreemd dat je "vijandig" reageert.

En hoe komt het dat je de Blue album hebt gekocht lieve, geweldige Music4ever?

Met vrien....

Ace
Dat van dat Blue album snap ik dan weer niet, vriendje Hill... Ik heb die rode en die blauwe ook... Geweldig om ook eens als best of te luisteren. Ik luister ze minimaal net zo vaak als de albums. Vooral de tweede cd van de rode en de eerste van de blauwe

Ik kreeg de Blue en Red album, maar zou die nooit meer kopen als ik de reguliere albums al heb. Dat mag van mij wel hoor, just asking.

Ace
Ik wel, want ik vind dat eigenlijk vanwege de samenstelling gebaseerd op periode ook weer albums op zich. Zoals ik zeG: ik draai ze minimaal net zo vaak. Rood maakt me vrolijk, alle mooie beginperiodeliedjes op een rij

Ace schreef:
Ik wel, want ik vind dat eigenlijk vanwege de samenstelling gebaseerd op periode ook weer albums op zich. Zoals ik zeG: ik draai ze minimaal net zo vaak. Rood maakt me vrolijk, alle mooie beginperiodeliedjes op een rij

Ja jij, jij, jij maar jij.....

HiLL schreef:
(quote)

Lijkt me vrij logisch als je zo overdreven reageert.

(quote)

Ergens, ik weet even niet meer waar, zei je dat je Muse maar een middelmatige band vond, vandaar de (normale) vraag.

(quote)

Of je bent toch een vrouw die heftig ongesteld is, anders vind ik het maar heel vreemd dat je "vijandig" reageert.

En hoe komt het dat je de Blue album hebt gekocht lieve, geweldige Music4ever?

Met vrien....

1: Je bedoelt omdat iedereen jou te vriend wil houden.
2: Middelmatige band is iets anders dan 'niks' nietwaar.
3: Slaat helemaal nergens op!

Ace schreef:
Dat van dat Blue album snap ik dan weer niet, vriendje Hill... Ik heb die rode en die blauwe ook... Geweldig om ook eens als best of te luisteren. Ik luister ze minimaal net zo vaak als de albums. Vooral de tweede cd van de rode en de eerste van de blauwe

Precies mijn reden om het te kopen.
Leek mij vrij duidelijk trouwens.

1. Waarom zouden ze in godsnaam?
2. Ok, kan.
3.

Pff lekker bezig gast.....

Music4ever schreef:
(quote)

Precies mijn reden om het te kopen.
Leek mij vrij duidelijk trouwens.

Voor mij absoluut geen reden, dus voor mij niet logisch, vandaar mijn vraag.

1. Omdat jij bij iedereen zit te slijmen en iedereen te vriend houd.
2. Niet 'kan', is gewoon zo!
3. ...........

Dank je.

Ace
Kut, waar is die 'blauwe helm'-smiley nou...

Ace schreef:
Kut, waar is die 'blauwe helm'-smiley nou...

In de MSN lijst misschien?

Music4ever schreef:
1. Omdat jij bij iedereen zit te slijmen en iedereen te vriend houd.
2. Niet 'kan', is gewoon zo!
3. ...........
Dank je.

Grappig als je het zo bekijkt is heel de site een grote slijmbal.
Vanwaar deze conclusie? Frustraties Music? Depressief? Vertel eens..

Nee, ben totaal niet depressief en heb ook geen frustraties. Is ook geen conclusie, ik zeg alleen wat ik denk en wat me te binnen schiet. Misschien is het wel flauwekul. Dat de site een grote slijmbal is kan ik eigenlijk wel inkomen ja. Wil niet zeggen dat ik dat leuk vind, dat niet. Van mij mag het wel wat minder.....
Maar wat mijn punt is is het volgende:
Voor mijn gevoel moet je altijd overal op reageren en daar stoor ik me aan. Dat van Muse was een beetje de druppel.
Ik dacht dat je mijn berichtje gewoon snapte, vandaar die reactie. (wat een beetje vel was ja) Maar goed, ik snapte jou reacties, jij mijn reacties niet. (hopelijk nu wel) Zullen we dan nu maar weer vrienden zijn.

Ik vroeg het puur uit interesse. Dat de site een grote slijmbal is, vind ik niet. Kijk ik heb liever een "goede" sfeer dan een "slechte". Slijmen vind ik heel wat anders. Ik slijm niet, ik reageer vaak op bepaalde berichten (met een groepje andere) waar anderen zich kennelijk aan storen. Kan ik soms begrijpen, maar ach lekker belangrijk. Stoor je er vooral aan. Doe ik soms ook bij anderen, is toch echt mijn "probleem". Ik was in de veronderstelling dat jij Muse niks vond en vandaar mijn vraag. Dat ik overal op reageer, zou kunnen ik weet niet waar je precies op doelt. Misschien op mijn velen berichten, waarvan een groot deel onzin is, een groot deel een goed bedoelde "recensie" is en een groot deel Knock-out is. Dus ach. No big deal verder btw.

Overigens wil ik even over het algemeen iets zeggen over slijmen. Als iemand een compliment geeft over een user zijn aankoop bijvoorbeeld, dan zijn er mensen (typisch Nederlands) die dat slijmen vinden. Onzin. Dat het niet echt iets "toevoegd" aan de site ok, maar slijmen is het allerminst. Je kan tegenwoordig geen goed woordje zeggen of je bent een slijmbal.

HiLL schreef:
Ik vroeg het puur uit interesse. Dat de site een grote slijmbal is, vind ik niet. Kijk ik heb liever een "goede" sfeer dan een "slechte". Slijmen vind ik heel wat anders. Ik slijm niet, ik reageer vaak op bepaalde berichten (met een groepje andere) waar anderen zich aan storen. Kan ik soms begrijpen, maar ach lekker belangrijk. Stoor je er vooral aan. Doe ik soms ook bij anderen, is toch echt mijn "probleem". Ik was in de veronderstelling dat jij Muse niks vond en vandaar mijn vraag. Dat ik overal op reageer, zou kunnen ik weet niet waar je precies op doelt. Misschien op mijn velen berichten, waarvan een groot deel onzin is misschien, een groot deel een goed bedoelde "recensie" is en een groot deel Knock-out is. Dus ach. No big deal verder btw.

Ok, dan heb ik het totaal verkeerd begrepen.
Slijmen bedoel ik trouwens niet: 'ouwejongens krentebrood' is meer de term die ik bedoel.
En ja, tuurlijk beter een goed dan een slechte sfeer.
Goed dat je zelf aangeeft dat een groot deel onzin is.
Dat is een beetje waar ik op doel ja.

'ouwejongens krentebrood'

Ben ik geheel met je eens! En ja ik beschik wel over enige zelfreflectie.

HiLL schreef:
(quote)

Ben ik geheel met je eens! En ja ik beschik wel over enige zelfreflectie.

Nog over dat slijmen:
Als iemand reageert om iemand zijn gekochte album vind ik dat ook geen slijmen hoor, maar gewoon interesse hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:31 uur

geplaatst: vandaag om 15:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.