MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:
Ace
@musicfriek en hill: dank! Ik had ze allemaal al, hetzij als mp3 of plaat, maar moest ze nog even origineel op cd hebben... Nog een lijst van 200 af te werken

(afbeelding)

dEUS - Pocket Revolution. Nu al midprice...

Klopt herman, ik heb 'm een maand geleden al kunnen kopen in een 3 voor 25 actie. 't Is dan ook bepaald geen uitmuntende Deus plaat als je het mij vraagt.

Muse - Black Holes and Revelations

HammerHead schreef:
Klopt herman, ik heb 'm een maand geleden al kunnen kopen in een 3 voor 25 actie. 't Is dan ook bepaald geen uitmuntende Deus plaat als je het mij vraagt.

Mja, ik was er in eerste instantie ook niet weg van, maar ik vind nu niet dat ie onderdoet voor de anderen... (en ik ben fan van het tweede uur (little arithmetics), dus heb de tijd gehad om de rest te kunnen laten bezinken).

Music4ever schreef:
Natuurlijk moet ie dat allemaal zelf weten, ik zeik hem ook helemaal niet af. Maar als ik zie hoeveel platen L_T_B wel niet heeft (en steeds weer koopt) vraag ik me alleen af of je wel tijd hebt om alles te luisteren en of je er ook nog wel van kunt genieten.
Dat is toch geen afzeiken???

Ik moet toegeven dat ik nogal wat impuls aankopen heb gedaan en dat ik zeker nog niet alles beluisterd heb wat ik gekocht heb. Maar waarom zou ik niet van deze muziek kunnen genieten? Juist omdat ik zo'n breed spectrum aan cd's heb, heb ik de mogelijkheid een grote diversiteit aan te brengen in mijn luister "plezier". Veel muziekliefhebbers hebben een aantal albums waar zij zeer frequent naar luisteren, ik daarentegen heb een groot aantal albums die ik misschien maar twee of drie keer beluister. Het luister "plezier" zit voor mij ook voor een groot deel in het ontdekken van nieuwe bandjes en artiesten (waardoor mij collectie maar blijft groeien en groeien). En het is niet dat ik deze cd's koop om mijn collectie alleen maar verder en verder uit te breiden. En hebben we in deze tijd niet allemaal tijd tekort?

Oh ja, deze cd'tjes heb ik vandaag binnen gekregen.

(afbeelding)
Rose Melberg - Portola

(afbeelding)
Rose Melberg - Cast Away the Clouds

(afbeelding)
All Girl Summer Fun Band - All Girl Summer Fun Band

(afbeelding)
All Girl Summer Fun Band - 2

(afbeelding)
VA - Alan Lomax Popular Songbook

Het was weer een rustig dagje vandaag.

(afbeelding)
Scorch Trio "Luggumt" lp

(afbeelding)
Jóhann Jóhannsson "Englabörn" cd

Nu dus Scorch Trio ook op vinyl. Bevat een paar extra nummers en iets aangepast artwork. Nog bedankt Fianosther voor de tip over deze vinyl re-release!

ik ga nu maar eens mijn best doen hier ook een toevoeging te doen, dat gedoe met die plaatjes ook altijd *mopper mopper*

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Sietse
dan doe je toch geen plaatjes, doe ik ook nooit.

Al dat geneuzel...onzin.

Omayyad
& Yet & Yet van Do Make Say Think
In a Safe Place van The Album Leaf
Seal Beach EP van The Album Leaf
Springer van Efterklang
Tripper van Efterklang
Winter Hymn Country Hymn Secret Hymn van Do Make Say Think

Sietse schreef:
dan doe je toch geen plaatjes, doe ik ook nooit.

Al dat geneuzel...onzin.

i love plaatjes, als de cover van n album heel lelijk is, koop ik m ook meestal niet, ik koop alleen vinyls dus dan móet de cover wel mooi zijn

oui.dangereux schreef:
(quote)

i love plaatjes, als de cover van n album heel lelijk is, koop ik m ook meestal niet, ik koop alleen vinyls dus dan móet de cover wel mooi zijn

Alsof ik mijzelf hoor praten!

Kashmir - Zitilites
Godspeed You! Black Emperor - Lift Your Skinny....

Manuel - Allene

lebowski schreef:
Manuel - Allene

Cursus boek deel 1 Marc?

rayman schreef:
Kashmir - Zitilites
Godspeed You! Black Emperor - Lift Your Skinny....

Twee geweldige platen

Het zijn jouw tips. Ik spreek je erop aan als het bagger is.

oui.dangereux schreef:
(quote)

dan had ik joan as policewoman nooit gekocht, want dat vind ik dus echt een lelijke hoes...maar wel een mooie cd!(nouja, mooie muziek op de cd, de cd zelf ziet er ook niet erg geweldig uit)

sq
Dreadzone - Second Light € 5,95 !!!

met nog dank aan andré die me hiervoor tipte

Souvenirs nog uit Denemarken:

Tied and Tickled Trio - A.R.C.
Pink Floyd - Dark Side of the Moon
Bad Afro Records - Verzamelaar Deense indie
Cd single Slide Shaker - Bones

laatste 2 gratis promotiemateriaal van 5 gezamenlijke indie-labels die een stand hadden op het festivalterrein.

The Cure - Disintegration (op cd, had al op plaat)
Audioslave - Audioslave
Jeff Buckley - Grace
EElS - Shootenanny!
EElS - Beautiful Freak (maakt de collectie af )
Antony and the Johnsons - I'm A Bird Now
Antony and the Johnsons - Antony and the Johnsons
Soundgarden - Down On The Upside
Sigur Rós - Takk...
Sigur Rós - ( )

Sietse
Ry Cooder - Paris Texas (LP) eindelijk bij Conerto, Amsterdam voor 3 euros. Voor mij een van de mooiste soundtracks ooit.

David Sylvain - Secrets of the Beehive (LP) voor 7 euros wat ook zeker de moeite waard is.

*Laura*
Antony and the Johnsons - I'm A Bird Now

vandaag binnen

(afbeelding)

herman schreef:
(quote)

Mja, ik was er in eerste instantie ook niet weg van, maar ik vind nu niet dat ie onderdoet voor de anderen... (en ik ben fan van het tweede uur (little arithmetics), dus heb de tijd gehad om de rest te kunnen laten bezinken).

Ik ben "fan" (groot woord) vanaf het eerste uur (Suds & Soda), al ben ik ze na In a Bar... wel wat uit het oog verloren. Maar de laatste plaat vind ik duidelijk de minste van de 4 studio releases. Wel nog steeds een verdienstelijk album overigens.

Muse- Black Holes and Revelations

hpvmars
Vanmiddag gekocht:

(afbeelding)
Daft Punk - Human After All

Dr Lektroluv - An Elektion of Elektrifying Elektro Pop

(afbeelding)
Boards of Canada - Trans Canada Highway

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:57 uur

geplaatst: vandaag om 13:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.