De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 17 oktober 2012, 18:15 uur
Gefeliciteerd, je bent geslaagd voor je jazzexamen! Nu word je toegelaten tot de masterclass. Eerste cursus: Ornette Coleman!
0
geplaatst: 18 oktober 2012, 10:27 uur

Gisteren gekocht voor een tientje bij het concert in Tilburg. Dat zijn nou mooie prijzen!

0
geplaatst: 18 oktober 2012, 12:27 uur
Stijn_Slayer schreef:
Gefeliciteerd, je bent geslaagd voor je jazzexamen! Nu word je toegelaten tot de masterclass. Eerste cursus: Ornette Coleman!
Dat certificaat mag jij helemaal niet uitreiken

0
geplaatst: 18 oktober 2012, 12:29 uur
Free Record Shop:
Editors - An End Has A Start

The National - High Violet

Editors - An End Has A Start

The National - High Violet

0
geplaatst: 18 oktober 2012, 14:26 uur
Meest intense album van mevrouw, op cd:

Noveller - Red Rainbows

Noveller - Red Rainbows
0
geplaatst: 18 oktober 2012, 15:45 uur
0
Sietse
geplaatst: 18 oktober 2012, 22:00 uur
Kawabata Makoto & à qui avec Gabriel - Golden Tree
Illusion Of Safety - Cancer
Illusion Of Safety - Cancer
0
geplaatst: 19 oktober 2012, 12:30 uur
0
geplaatst: 19 oktober 2012, 14:52 uur
Afgelopen woensdag een mooie plak rood vinyl gescoord bij het optreden van Ufomammut 

0
geplaatst: 19 oktober 2012, 18:22 uur
Die werden inderdaad goed verkocht na het concert. Ik had zelf de CD van ORO: Opus Alter gekocht. Ziet er inderdaad mooi uit!
0
geplaatst: 19 oktober 2012, 22:02 uur

Eerste solo album sinds 1983.....
En voor de vierde keer (na LP, CD analoog en CD remaster nu de 30-jarige box):

0
geplaatst: 19 oktober 2012, 22:24 uur
musician schreef:
En voor de vierde keer (na LP, CD analoog en CD remaster nu de 30-jarige box)
En voor de vierde keer (na LP, CD analoog en CD remaster nu de 30-jarige box)
Dit zijn van die momenten dat ik denk: dit is eigenlijk een heel kerkelijk/religieus topic - biecht wat je hebt gekocht en St LP/CD zal je vergeven. Fysieke muziek kopen is en blijft een verslaving, net zoals de biecht: graag met mate(n) en dat bevestigt tevens weer de essentie van zo'n topic.
Voor mij is het echter te confronterend om alle aankopen zo te verantwoorden. Dat is net zoiets als bij de Lullo's "heb je nog geneukt?"
0
geplaatst: 19 oktober 2012, 22:30 uur
Dank u Vader Mjuman, voor de vergeving, de absolutie.....
Je zou denken dat na de aanschaf van een geremasterde versie de dorst van de verslaving zou zijn gelest. Maar helaas, ik ben inderdaad weer in de zonde van kopen vervallen. Over 10 jaar zal er wel weer een nieuwe versie zijn bedacht (ik waarschuw alvast maar even...)
Je zou denken dat na de aanschaf van een geremasterde versie de dorst van de verslaving zou zijn gelest. Maar helaas, ik ben inderdaad weer in de zonde van kopen vervallen. Over 10 jaar zal er wel weer een nieuwe versie zijn bedacht (ik waarschuw alvast maar even...)

0
geplaatst: 19 oktober 2012, 23:13 uur
musician schreef:
Ga in vrede mijn zoon - vermenigvuldigen hebt ge reeds gedaan. De Knop (jazeker, met een hoofdletter!) "Buy now with 1-Click" maakt het de sterveling erg makkelijk te zondigen: vandaag driemaal!
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!
0
geplaatst: 20 oktober 2012, 15:00 uur
Ter voorbereiding van de volledige discografie van Bob Dylan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.