MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?

zoeken in:
Op vinyl (en met dank aan Rene1979):

(afbeelding)

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Gefeliciteerd, je bent geslaagd voor je jazzexamen! Nu word je toegelaten tot de masterclass. Eerste cursus: Ornette Coleman!

(afbeelding)

Gisteren gekocht voor een tientje bij het concert in Tilburg. Dat zijn nou mooie prijzen!

Stijn_Slayer schreef:
Gefeliciteerd, je bent geslaagd voor je jazzexamen! Nu word je toegelaten tot de masterclass. Eerste cursus: Ornette Coleman!

Dat certificaat mag jij helemaal niet uitreiken

Free Record Shop:

Editors - An End Has A Start

(afbeelding)

The National - High Violet

(afbeelding)

Meest intense album van mevrouw, op cd:

(afbeelding)
Noveller - Red Rainbows

Gisteren binnengekregen:

(afbeelding)

De special edition met dvd.

(afbeelding)

Ultravox! - Ultravox!

(afbeelding)

Ultravox! - Ha! Ha! Ha!

Sietse
Kawabata Makoto & à qui avec Gabriel - Golden Tree
Illusion Of Safety - Cancer

Stijn_Slayer
Mississippi John Hurt

Stijn_Slayer schreef:
Mississippi John Hurt

Ja, wat een held was dat zeg!

Afgelopen woensdag een mooie plak rood vinyl gescoord bij het optreden van Ufomammut

(afbeelding)

Prachtig!

Die werden inderdaad goed verkocht na het concert. Ik had zelf de CD van ORO: Opus Alter gekocht. Ziet er inderdaad mooi uit!

2MY
Om het weekend wat gevarieerd door te komen:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Eerste solo album sinds 1983.....

En voor de vierde keer (na LP, CD analoog en CD remaster nu de 30-jarige box):

(afbeelding)

musician schreef:
En voor de vierde keer (na LP, CD analoog en CD remaster nu de 30-jarige box)

Dit zijn van die momenten dat ik denk: dit is eigenlijk een heel kerkelijk/religieus topic - biecht wat je hebt gekocht en St LP/CD zal je vergeven. Fysieke muziek kopen is en blijft een verslaving, net zoals de biecht: graag met mate(n) en dat bevestigt tevens weer de essentie van zo'n topic.

Voor mij is het echter te confronterend om alle aankopen zo te verantwoorden. Dat is net zoiets als bij de Lullo's "heb je nog geneukt?"

Dank u Vader Mjuman, voor de vergeving, de absolutie.....

Je zou denken dat na de aanschaf van een geremasterde versie de dorst van de verslaving zou zijn gelest. Maar helaas, ik ben inderdaad weer in de zonde van kopen vervallen. Over 10 jaar zal er wel weer een nieuwe versie zijn bedacht (ik waarschuw alvast maar even...)

musician schreef:
Dank u Vader Mjuman, voor de vergeving, de absolutie.....

Je zou denken dat na de aanschaf van een geremasterde versie de dorst van de verslaving zou zijn gelest. Maar helaas, ik ben inderdaad weer in de zonde van kopen vervallen. Over 10 jaar zal er wel weer een nieuwe versie zijn bedacht (ik waarschuw alvast maar even...)

Ga in vrede mijn zoon - vermenigvuldigen hebt ge reeds gedaan. De Knop (jazeker, met een hoofdletter!) "Buy now with 1-Click" maakt het de sterveling erg makkelijk te zondigen: vandaag driemaal!

Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!

(afbeelding)

Ter voorbereiding van de volledige discografie van Bob Dylan.

DjFrankie (moderator)

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:42 uur

geplaatst: vandaag om 14:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.